kapubanner for mobile
Megjelent: 5 éve

6 tipp az irodai sport megszervezésére

Irodai környezetben sokszor nehéz időt találni a mozgásra. Az anyagokat határidőre kell leadni, folyamatosan e-mailek záporoznak, megbeszélésekre kell sietni. Bár egyre népszerűbbek az álló munkaállomások, ennél azért jóval többet is tehetsz az egészséges életmód népszerűsítéséért - írja a Legfittebb - munkahelyi egészségfejlesztésről szóló - blog a HR Blogon.

Összeszedtünk 6, egyszerűen megvalósítható aktivitást, amellyel felpörgetheted az irodai életet.

1. Kihívások

Szervezz csapatodnak sportos kihívásokat. Kisebb csapat esetében mindannyian részt vehettek, nagyobb munkavállalói létszámnál pedig csoportos nevezést is létrehozhatsz. Ahhoz, hogy igazán hatékony legyen, tartson egy hónapig.

Például:

  • Step challenge: számoljátok a munkaidőben megtett lépéseiteket. Aki a legtöbbet sétál, az nyert!
  • Írj ki napközbeni edzés fotóversenyt. A résztvevőknek edzés utáni szelfit kell megosztani magukról. Amelyik csapat a legtöbb képet beküldi, az nyer. A legjobb fotókból pedig fotófalat is készíthettek.
  • Járj munkába gyalog/biciklivel. Aki a legtöbbet jár sportolva dolgozni, az nyeri a versenyt:)


2. Szervezz csapatot!

A focival és a kosárral Magyarországon nem lőhetsz mellé. Szervezzetek céges foci-, vagy kosárcsapatot, vagy akár futóklubbot. Foglalj egy közeli pályát minden hétre, így munkaidőn kívül is jobban megismerhetitek egymást, így az irodában könnyebbé válik az együttműködés a közös projekteken.

Folytatás a HR Blogon.
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Kihirdették Az Év Irodája verseny győzteseit - mutatjuk a legtrendibb munkatereket

Folyamatos az innováció az irodapiacon, amely az elmúlt évek változásaira új megoldásokat és alternatívákat kínál. A legfontosabb trendek... Teljes cikk

Honnan tudhatjuk, hogy már nem egészséges az, amennyit dolgozunk?

"Ha elfelejtjük, hogy kell feltöltődni. Elfelejtjük, hogy az este nem arra való, hogy hazavigyük a munkát és otthon folytassuk, hanem arra, hogy... Teljes cikk

Hogyan támogassuk a stresszel küzdő kollégát? - Ezt tanácsolja a mentálhigiénés szakértő

Egy friss felmérés szerint az Egyesült Királyság tízből kilenc dolgozó érzett magas vagy extrém mértékű nyomást és stresszt az elmúlt egy... Teljes cikk