Megjelent: 5 éve

Te tudod, mit csinálsz az irodában?

Ellenőrzés vagy átláthatóság? Nem a home office-szal van a gond, ha az is homályos, hogy mit csinálnak a munkatársak az irodában a munkaidőben. A HR Blogon jelent meg a Restart MOM Project írása.

A napokban a közösségi média néhány HR-es szakmai csoportjában végigsöpört egy kérdés: hogyan ellenőrizhető (milyen szoftverrel, alkalmazással) a home office-ban dolgozó munkavállaló?

Gondolom, most többen dörzsölik a tenyerüket, hogy végre, akkor most a jól bevált tippek következnek. Írták a „kis” közvélemény-kutatásban, hogy vpn elérhetőségnél mérhető az online jelenlét. Azonban, én ezt máshonnan közelítem meg. Gondolkodjunk olyan rendszerben, ami az irodában ülő és távolról dolgozó kollégát is „ellenőrzi”.

Több, mint 100 munkaügyi iratminta és szabályzat a HR Portaltól. Előfizetőinknek küldjük a munkajogász által rendszeresen frissített módosításokat is.


Ilyen például egy feladatkezelő rendszer, mint például a Trello, Asana vagy a Monday. Online felületen, vagy okostelefonra letöltött applikációban a szervezeti egység tagjainak a feladatait lehet rendszerezni, átlátni. Timecamp a felhasznált időt tartja nyilván és az előbb említett programok nagy részével integrálható is.

A csapatban vagy egyénileg dolgozó kollégák feladatai ezekkel a rendszerekkel jól beoszthatóak és minden nyomon követhetőek. Nem ellenőrzésről van szó, hanem átláthatóságról.

A teljes blog bejegyzés ittolvasható.

Fotó: Pexels.com
  • 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI?info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Jön a 4 napos nyári munkahét a PwC-nél, de később le kell dolgozni

Egy újabb 4 napos munkahét projekt! A PwC Magyarország könyvvizsgálati üzletágának 280 munkatársa hétfőtől csütörtökig fog dolgozni a három... Teljes cikk

Home office: működik a hibrid munkavégzés?

Magyarországon az atipikus munkavégzés aránya mindig is alacsony volt, alacsony arányszámok jellemezték a távmunkát és a home office-t. Aztán jött... Teljes cikk

Kevesebb stressz, alacsony vérnyomás, több nasi és alkohol - így áll a távmunka mérlege

Az otthoni munkavégzés lehetővé teszi, hogy az emberek egészségesebben étkezzenek, kevésbé érezzék magukat stresszesnek és alacsonyabb legyen a... Teljes cikk