Munkaidőkezelés? Mutatjuk a lehetőségeket! Az Excel betöltéstől a webes megoldásokig a PIRAMIS™-ban
Keressünk egy munkavállalói csoportot példaként, hogy segítségükkel szemléltethessük az összes rendelkezésre álló lehetőséget: legyenek ők a vállalat szervizes munkatársai. A feladatuk, hogy a híváslista alapján folyamatosan terepen dolgozzanak. Hogyan oldható meg a munkaidő adatrögzítésük? Milyen lehetőségek közül választhat ez a szerviz cég az L-SOFT ügyfeleként?
Sokan rácsodálkozhatnak arra, hogyan kerülhet elő ez a lehetőség, azonban a szervizesek esete is megmutathatja, mikor lehet létjogosultsága.
A gyakorlati tapasztalatunk az, hogy nagyvállalati ügyfeleink is használják ezt a lehetőséget, pl. kisebb létszámú, valami okból külön kezelt munkavállalók adatainak betöltésére. Mikor? Például külső rendszerből szeretne munkaidő adatot betölteni, és a vállalatnak valamiért nem érdeke, hogy interfészt fejlesztessen.
Hasonlóan tipikus példa lehet a szervizes csapat, akik Excel táblázatban vezetik a munkaidőadataikat, melyet a munkaidőkezeléssel megbízott munkatársuk, vagy ők maguk a számfejtést megelőzően a központba beküldenek e-mailben.
Adminisztrátor rögzíti a jelenlét adatokat a PIRAMIS™-ban
Tételezzük fel, hogy valamilyen okból kizárólag a papír alapú jelenléti ív vezetése az egyetlen lehetőség, melyet a vállalat biztosítani tud a szervizeseknek. Ezeket a lapokat megkapja az adminisztrátor, aki berögzíti az adatokat a desktop PIRAMIS™ megoldásban.
Jó hírünk van a munkaidőrögzítéssel megbízott adminisztrátornak! A PIRAMIS a szervizesek munkarendje alapján felajánlja az aktuális időszak munkaidő adatait, és elegendő az ehhez képest történt eltérést kézzel rögzítenie.
A szervizes csapat készenlétet is ellát
, ezeket az alkalmakat előre beosztják, ezeket jelzik az adminisztrátornak, aki ezeket az elrendeléseket berögzíti, és a munkaidőadat rögzítésnél már a készenlét adatok is megjelenhetnek.A felhasználók által beállítható ellenőrző automatizmusokon túl olyan adatrögzítést könnyítő lehetőségek is a rendelkezésére állhatnak, mint a munkaidőmásolás naptári napra, amely óriási segítség lehet például az egyedi munkarendesek esetében.
Az L-SOFT 2008-ban készítette el a beosztástervező megoldását
, amely hiánypótló szoftver volt a hazai piacon. A szoftver feladata egyszerűen az, hogy adminisztrálható legyen, hogy mikor, ki, hol kell, hogy dolgozzon (terv) és ennek megvalósulása hogyan alakult (tény). A szervizes csapatunk esetében kihasználható a beosztástervezés csoportos munkaidő adatrögzítést is támogató tulajdonsága. Ezáltal a munkaidőrögzítő adminisztrátor valamennyi hozzárendelt munkatársát és adataikat egy felületen láthatja, és kezelheti.PIRAMIS MUNKAIDŐm - végre a szervizesek maguk rögzíthetik a jelenlét adataikat
A legkorszerűbb, legrugalmasabb megoldás, amely azon túl, hogy a szervizes munkatársnak a jelenléti adatok rögzítésén túl még további, a munkaidejével összefügő kimutatásokat is megmutat, tehermentesíti a HR-t.
A szervizes a nap végén a mobiltelefonján is bejelentkezhet a webes szoftverbe, ahol a munkarendje alapján a rendszer által előállított munkaidő adatait egyszerűen készre jelentheti - amennyiben nincs szükség a módosításra. Amennyiben a munkarendjétől eltérően történt az aznapi munkavégzése, sem kell kétségbe esnie, mivel könnyedén rögzítheti a változást.
Mindezt megteheti bárhol, bármikor, nem szükséges egy irodában, számítógép előtt ülnie, mindössze az okostelefonját kell elővennie a szervizes autójában, mielőtt hazaindul.
További lehetőség a munkaidő adatok előállítására, ha a beléptető rendszerekhez a PIRAMIS™ humán szakértői rendszer interfész kapcsolattal csatlakozhat, és a PIRAMIS™.a vállalat igényének megfelelő szabályok szerint állítja elő a beléptető rendszerből érkező információkból a jelenléti adatokat
Kijelenthetjük, hogy az L-SOFT meglévő és leendő ügyfelei széles palettáról választhatnak, ha munkaidőkezelésről van szó. Keresse, ismerje meg ezeket a lehetőségeket a PIRAMIS™ szoftverekben: http://www.lsoft.hu/munkaidokezeles-a-piramis-ban/
Tomkó Gyöngyvér
L-SOFT Zrt.
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
Amikor rendezvényünk számára helyszínt keresünk, akkor általában több hasonló ajánlat között kell kiválasztanunk a legjobbat és a... Teljes cikk
Mit hoz a 2024-es év? Könnyebb lesz a pálya az üzleti szektornak? Vagy a kiszámíthatatlanság, fenyegetettségi helyzetek kereszttüzében kell továbbra... Teljes cikk
Az elmúlt években a kerékpár és az elektromos kerékpár egyre népszerűbbé vált a munkába járás és szabadidős tevékenységek során egyaránt.... Teljes cikk
- Hogyan hangoljunk össze embereket különböző kultúrákból vállalati közegben? 4 napja
- Munka a szabadság alatt? - A dolgozók több mint 75%-a válaszol a munkahelyi e-mailekre, amikor szabadságon van 7 napja
- Szabadság gyerekkel 7 napja
- Feketén dolgozó külföldi állampolgárokat utasítottak ki Magyarországról 2 hete
- Külföldi munka 2 hete
- Egyszerűsített foglalkoztatás 2 hete
- "Szellemállásoktól" hemzsegnek az állásportálok - de mi értelme a kamu álláshirdetéseknek? 2 hete
- Innentől nehezebb lesz megszerezni a a brit munkavállalói vízumot 2 hete
- Költségelemzést Támogató Munkaidő-Nyilvántartás 2 hete
- Honnan tudhatjuk, hogy már nem egészséges az, amennyit dolgozunk? 2 hete
- Hornung Ágnes: a munka és a magánélet összehangolása kiemelten fontos 3 hete