Mit tegyél ha negatív véleményt írnak vállalkozásodról?
Az online értékelések, ha pozitívak rásegíthetnek egy vállalkozás sikerességére, több lehet az eladás. De mit tegyünk, ha a cégünk negatív kritikát kap egy elégedetlen vevőtől vagy ügyféltől? - erről ír a Forbes.
A Forbes magazin hat pontba szedte mit tehetünk, ha a vállalkozásunk negatív véleményt kap:
1. Nem jó megoldás, ha nem válaszolunk és az sem, ha töröljük ezeket. Válaszolni kell rájuk, de nem indulatból, hanem profi módon.
2. El kell ismerni, ha a negatív vélemény valós tartalmat közöl, azaz felelősséget kell vállalni a hibáért.
3. Bocsánatot kell kérni nyilvánosan a vevőtől vagy a felhasználótól az okozott kellemetlenség, vagy negatív élmény miatt.
4. Amennyiben lehetséges törekedni kell a hiba helyrehozásra, és erről akár informálni is lehet a nyilvánosságot.
5. Soha és semmilyen körülmények között nem szabad hibáztatni a vevőt
6. Érzékeltetni kell, hogy a cég törődik a vásárlóval és nem csak bevételi-forrásként tekint rá.
Forbes
1. Nem jó megoldás, ha nem válaszolunk és az sem, ha töröljük ezeket. Válaszolni kell rájuk, de nem indulatból, hanem profi módon.
2. El kell ismerni, ha a negatív vélemény valós tartalmat közöl, azaz felelősséget kell vállalni a hibáért.
3. Bocsánatot kell kérni nyilvánosan a vevőtől vagy a felhasználótól az okozott kellemetlenség, vagy negatív élmény miatt.
4. Amennyiben lehetséges törekedni kell a hiba helyrehozásra, és erről akár informálni is lehet a nyilvánosságot.
5. Soha és semmilyen körülmények között nem szabad hibáztatni a vevőt
6. Érzékeltetni kell, hogy a cég törődik a vásárlóval és nem csak bevételi-forrásként tekint rá.
Hogyan szerezzünk több jó véleményt a cégünkről?
- A legfontosabb, hogy árusítsunk vagy szolgáltassunk jó minőségű, korrekt dolgokat és akkor az emberek ajánlani fognak minket ismerőseiknek, megosztják pozitív tapasztalatikat közösségi oldalaikon.
- Lehetőség szerint az értékelési folyamat legyen gyors, egyszerű. Senki sem fog pár percnél többet fordítani erre.
- Ha van rá mód legyen egy kolléga, akinek az a feladata, hogy értékelésre buzdítsa a vevőket, ügyfeleket.
- Több csatornát is fent kell tartani arra, hogy értékelhessék a terméket.
Forbes
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
További cikkek
Az empatikus munkahelyi vezetés sokkal hasznosabb, mint egy szál nőnapi virág!
Március 8-án ünnepeljük a nemzetközi nőnapot. Azonban az egynapos ünneplésnél sokkal fontosabb, hogy a nők minden nap komfortosan és biztonságosan... Teljes cikk
Nincs több email áradat szabadság után - így segít az AI felvenni újra a fonalat
Egy mesterséges intelligencia (AI) alapú alkalmazásnak köszönhetően többé nem kell órákat töltenie a munkavállalónak a hosszabb szabadság alatt... Teljes cikk
Álláskeresés és szórakozás egy csomagban: az idei első nagy állásbörzén jártunk
Helyben akarnak interjúzni vagy legalább a szakmai vezetővel beszélni, élményt szeretnének gyűjteni munkakörökről, inspirációt meríteni a... Teljes cikk
Kapcsolódó hírek
- Felsővezetők a Linkedinen: hogyan lehet jól csinálni? 7 napja
- Már lehet pályázni az Európai Vállalkozásfejlesztési Díj 2024. évi felhívására 2 hete
- A dolgozók kétharmada heti 1-2 meetinget időpocsékolásnak tart 3 hete
- Újabb szintre lép az azonnali fizetés 3 hete
- Ennyien dolgoztak a kommunikációs iparágban tavaly 1 hónapja
- PREXA 2024: elindult a nevezés 1 hónapja
- Újabb 15 milliárdos szakaszra pályázhatnak a cégek munkahelyi képzéseik megvalósításához 2 hónapja
- Nincs több email áradat szabadság után - így segít az AI felvenni újra a fonalat 2 hónapja
- Egyre inkább nőhet az érdeklődés a mentális egészségügyi támogatások iránt 2 hónapja
- Átadták az Év Befektetője díjakat 2 hónapja
- Kik alapítanak startupvállalkozásokat hazánkban? 2 hónapja