kapubanner for mobile
Megjelent: 4 éve

Hangszépségversenyen mérettek meg az ország ügyfélszolgálatosai

A Kreatív és a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) kihirdette a Contact Center Hangszépségverseny eredményét. A 220 induló közül a négytagú szakmai zsűri 11 női és 10 férfi hangot választott ki, köztük a Cofidis 3 női és 2 férfi munkatársát. A második körben a közönség döntött arról, kié az ország legcsilingelőbb hangja. A 20.000 szavazat alapján a Cofidis Magyarországnál dolgozó Szántó Ágnes a hölgyek közül dobogós, második helyezést ért el, aki ezzel már bizonyítottan az ország egyik legszebb női hangja lett.

A Cofidis munkatársai idén először nyújtottak be jelentkezést a hangjuk megmérettetésére, amire kifejezetten telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezhettek. A női dobogós díjazottak közül Cofidis Magyarország jelenleg az egyetlen pénzpiaci szereplő, aki elismerésben részesült. Az idén nyolcadik alkalommal megrendezett verseny szorosságát jelzi, hogy az idei pályázatra kimagasló számú, összesen 220 (161 női és 59 férfi) jelentkezés érkezett, ami közel duplája a tavalyi számnak.

A verseny szervezőinek nem titkolt célja, hogy felhívják a figyelmet a telefonos ügyfélszolgálati munkakörben dolgozókra. "A Cofidis képzési munkatársa dobta be a hangszépségverseny ötletét és a csoportvezetőm javasolt a jelöltek közé, ami váratlanul ért, de igazán jól esett. Nagyon különleges és izgalmas lehetőségnek éreztem. Amikor megtudtam, hogy dobogós helyen végeztem, az felemelő érzés volt" - mondta el büszkén Szántó Ágnes az átadón a díjjal a kezében.

Egyre több vállalat ismeri fel annak a jelentőségét, hogy bizonyos tulajdonságok kifejezetten szükségesek az ügyfélszolgálati munkához. A Cofidis Szakértő ügyfélszolgálat kutatásában felmért HR-vezetői interjúk alapján a hatékony problémamegoldó képesség, a kiemelkedő kommunikációs készség és a pozitív beállítottság a legfontosabb tulajdonságok az ügyfélszolgálati munkát végzők tekintetében. A két legnagyobb álláskereső portál „ügyfélszolgálat” keresőszóra megjelenő álláshirdetések is körvonalazzák, mi a legfontosabb tulajdonság ebben a munkakörben. Egyértelműen a jó kommunikációs képesség az, ami követelmény, vagy előnyt jelent egy ügyfélszolgálatos pozíció betöltéséhez.
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek