kapubanner for mobile
Megjelent: 4 éve

Milyen irodai élet vár ránk a karantén után?

Az Amerikai Járványügy 2019-ben egy emberre nem veszélyes, ámbár fertőző vírussal készített egy kutatást egy new york-i irodaházban. Egy liftgombot fertőztek meg és kimutatták, hogy két óra leforgása alatt az emberek 60%-a megfertőzödött. Nehéz elhinni, hogy ilyen gyorsan a munkahelyünk lehet a következő gócpont. Hogyan akadályozzuk meg ezt a mi irodánkban?

Milyen lesz az irodai életünk a visszatérés után és milyen funkciót fog betölteni az iroda a jövőben? Ezeket a provokatív, de annál fontosabb kérdéseket járják körbe Az Év Irodája szervezői és a HR Fest csapata a közös, “Munka-HELY jövője” nevű online konferenciájukon május 20-án.


A modern munkakultúra történetében eddig példátlan helyzetbe csöppentünk a globális járványhelyzet miatt. Természetesen minden szereplőt érdekel, hogy meddig tart ez az állapot és mi várható a koronavírus után.

Éppen ezért az irodaszektorban úttörő Az Év Irodája verseny és a HR a HR Fest szervezői közös online konferenciát rendeznek május 20-án. A két csapat egyesített erővel kínál kézzel fogható megoldásokat, valódi tanácsokat a piaci szereplőket mozgató szakmai kérdésekre, hogy felkészítsen minket az irodai élet jövőjére és az irodába való visszatérésre.

Az eseményen két virtuális teremben követhetjük majd a HR és az irodapiaci kérdéseket körüljáró előadásokat, melyekből kiderül például, hogy mi lesz a home office után, illetve visszatérünk-e a saját munkahelyünkre, vagy közösségi irodákban fogunk dolgozni. Egyáltalán mi lesz a korábbi munkaterületünk funkciója, és mekkora helyre lesz szükségünk?

Az irodai életünk változtatja meg a munkahelyünket vagy az irodánk alakítja majd a vezetői feladatokat, a munkavállalói élményt? A Hack the Future of HR kérdéseit is feszegetjük, mi vár a munkára és a HR-esekre a jövőben? Milyen kérdéseket vet majd fel a visszatérés, segíti-e a fizikai tér a hatékony munkaszervezést? Mekkora előnyhöz juttatnak egy vállalatot az egészséges vagy családbarát kezdeményezések? Be kell-e rendezkednünk a több helyszíni munkavégzésre, hogyan szervezzük az irodai és a távoli munkát egyszerre? Milyen stratégiát válasszunk az irodai visszaintegrációra?

Arról is szó esik majd, hogy milyen légtechnikai és egészségügyi feltételeket kell megteremtenünk a munkahelyeken, valamint a hazánkban még kevésbé elterjedt corporate coworkingben és az agilis irodában rejlő lehetőségekkel is megismerkedhetünk. Ezen kívül hallhatunk még az open office, a közösségi terek és a közösségi irodák jövőjéről vagy egy újabb fertőzés veszélyének megelőzéséről is.

Természetesen nem maradhatnak ki az intelligens épületautomatizálási rendszerek, illetve az egészséges terek kialakítását támogató proptech megoldások sem. Az irodapiaci és HR szakértőkön kívül az idei Az Év Irodája verseny győztes cégei is megszólalnak, és bemutatják: ők hogyan tervezték meg a díjnyertes irodájukat és hogyan fognak változtatni a járványhelyzet után. Olyan cégek vezetői fognak előadást tartani, mint a Magyar Telekom, a Transferwise, az All You Can Move, a Tetrapak, a Microsoft vagy az ingatlan.com.

A weboldalon lehet megtekinteni a programot, előadókat és korlátozott számban lehet regisztrálni az online eseményre.
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
A nők által alapított startupokhoz csak a befektetések 1%-a jut el - így lehetne ezen változtatni

Továbbra is jelentős szakadék tátong a férfiak és a nők esélyei között a startupszektorban. Közép-Kelet-Európában a befektetések 94%-a... Teljes cikk

Kiábrándítóan lassan növekszik a női vezetők száma - mutatjuk, hogy befolyásolja ezt a rugalmas munkavégzés

Miközben a nők által betöltött felsővezetői pozíciók aránya világszerte 19,4%-ról 33,5%-ra nőtt két évtized alatt, a fejlődés... Teljes cikk

Hogyan építsük a vállalati kultúrát hibrid munkavégzés esetén?

A csapatépítés ösztönzésével, az eredmények jutalmazásával, a kommunikáció támogatásával és a munka-magánélet egyensúlyának... Teljes cikk