Nyit a NAV, de továbbra is a távoli ügyintézést ajánlják
Június 2-tól a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) valamennyi Pest megyei ügyfélszolgálatán újra fogadják az ügyfeleket, akiket ugyanakkor arra kér a hivatal, hogy részesítsék előnyben az elektronikus vagy telefonos lehetőségeket.
Az adóhatóság ugyanakkor felhívja a figyelmet arra, hogy az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért kérik az ügyfeleket, hogy amennyiben lehetséges, válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást.
A várkaozókat ütemezetten fogadják az ügyfélszolgálatok. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ember tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.
- 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. Részletek Jegyek
- 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI? Részletek Jegyek
- 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását. Részletek Jegyek
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
A brit gazdasági szakos hallgatók szerint az ügyfélszolgálati munkakörökre lesz a legnagyobb hatással a mesterséges intelligencia - derül ki egy... Teljes cikk
A generatív mesterséges intelligencia forradalmasítja a bankvilágot és új lehetőségek sokasága nyílik meg a pénzintézetek és ügyfeleik előtt.... Teljes cikk
A mesterséges intelligencia eddig is jelentős hatással volt a munkánkra, és a jövőben is komoly változásokat eredményezhet. Lássuk, milyen... Teljes cikk
- NAV: március 18-áig kérhetik az adózók az szja-bevallási tervezet postázását 2 hete
- Kormányablakbusz segíti a felvételizők ügyfélkapu-regisztrációját 2 hónapja
- Kedvezményes adózással segítenék a külföldi munkaerővel érkező digitális cégeket 2 hónapja
- Ezeken a helyszíneken ellenőriz a NAV január végétől 2 hónapja
- Sávos szja-t szorgalmaz az MSZP 3 hónapja
- Így lehet ügyet intézni a NAV-nál a közigazgatási szünet alatt 4 hónapja
- Majdnem hétezer nógrádi fiatal kapott anyagi támogatást az Ifjúsági Garancia programban 4 hónapja
- A COVID-19 jelentős veszteségeket okozhat a cégeknek, amelyek azonban elkerülhetőek vagy csökkenthetőek lehetnek 4 hónapja
- Deloitte: az eÁfa rendszer új alapokra helyezheti az adózók áfabevallási gyakorlatát 5 hónapja
- Folytatódik a Hazaváró program 5 hónapja
- E-aláírás: hatalmas könnyebbség és gyorsaság a HR és a munkavállalók számára 5 hónapja