HR kommunikációs stratégia
A szervezet eszméinek, viszonyainak és értékeinek a strukturált és szisztematikus pozicionálása és közvetítése az előre meghatározott üzleti stratégia alapján, mind a belső és külső célcsoportok felé.
- alapja az üzleti stratégia, amelynek kifejlesztésében optimális esetben a HR is részt vesz, és saját HR stratégiáját is erre alapozza,
- "kemény" és "puha" témákkal egyaránt foglalkozik: a HR stratégiában lefektetett kompenzációs csomagok, juttatási politika mellett a szervezet előzőleg felmért értékeit, életérzését is átadja a célcsoportoknak,
- strukturált és szisztematikus, vagyis átgondolt és összehangolt: célokat tűz ki maga elé és képes a változásra a megvalósított stratégia eredményeinek tükrében,
- a kommunikáció célja, hogy üzeneteket közvetítsen a belső célcsoport, a munkaerő megtartása érdekében, azért, hogy dolgozóinkat érdekeltté tegyük a cég életében,
- a külső célcsoportok, munkakeresők és más érdekeltségi körök felé a szervezet igyekszik pozitív imidzset kialakítani magáról, ami nagyban támogatja toborzási és ezzel párhuzamos üzleti céljait.
A HR kommunikációs stratégia azt határozza meg, mit kell megvalósítani a kommunikáció során, nem pedig azt, hogyan. A kommunikáció sikere a célcsoportokon lemérhető, a mutatók képet adnak arról, mennyire sikerült a stratégiát gyakorlatban adaptálni. A lényeg, hogy a HR Kommunikációs stratégia kivívja magának jogos helyét a szervezet üzleti stratégiájában, lévén, hogy nagyon alapvető szerepet játszik az emberi erőforrásnak, a szervezet lelkének, kezelésében.
- 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. Részletek Jegyek
- 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI? Részletek Jegyek
- 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását. Részletek Jegyek
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
Helyben akarnak interjúzni vagy legalább a szakmai vezetővel beszélni, élményt szeretnének gyűjteni munkakörökről, inspirációt meríteni a... Teljes cikk
Az interaktív kommunikáció és a nyitottság is elengedhetetlen, ha egy el szeretne érni egy Z generációs fiatalt. Teljes cikk
Immár harmadik éve készíti el munkavállalói visszajelzések alapján a legjobb munkahelyek – Top Employers – listáját a Munkahelyeink.hu. A ma... Teljes cikk
- Így tudják megszólítani a Z generációs munkavállalókat a vállalatok 2 hónapja
- Óriási veszteségeket okoz a cégeknek az "interjúhalál" 4 hónapja
- Mi vonz a munkahelyre és mi tart ott? Itt egy friss kutatás 5 hónapja
- Egyre több fiatal támogatja a szakszervezeteket az USA-ban 7 hónapja
- Amikor a fejünk fölött döntenek 8 hónapja
- Melyik a jobb opció: kész belső kommunikációs szoftver vásárlása vagy saját fejlesztése? 8 hónapja
- Mi a legideálisabb időpont egy céges email elküldésére? 8 hónapja
- Toxikussá vált a Twitter? Egymás után távoznak a cégek 8 hónapja
- Mit tehetünk a biztonsági hibák ellen? 9 hónapja
- A minőségi telefontok tökéletes védelmet nyújt 11 hónapja
- Harapófogóba került a Z-generáció a munkahelyeken 11 hónapja