Megjelent: 17 éve

India lehet az outsourcing-piac királya

Az utóbbi években számos nyugati nagyvállalat helyezte Indiába háttérirodáját az alacsonyabb működési költségek miatt, azonban most az ezeket működtető cégek nyitnak leányvállalatokat a gazdagabb országokban.

images

images

Indiának a közelmúltban számos versenytárssal kellett megküzdenie az outsourcing-piacon: Kína a japán, Marokkó a francia, míg Mexikó az amerikai vállalatoknak kíván háttérirodákat nyújtani. E probléma leküzdésére számos indiai vállalat nyitott irodát azokban az országokban, ahonnan Indiába szervezték a munkát, írja az International Herald Tribune.

A leányvállalatok szükségességét az indokolta, hogy Indiában egyre erősebb a pénznem, folyamatosan nőnek a munkabérek, és a megbízóknak olyan több nyelvet beszélő alkalmazottakra van szükségük, akik a cég ügyeleinek időzónájában dolgoznak.

Az Infosys Technologies vezetői szerint a kiszervező országokban hiányzik a háttérirodák sikeres üzemeltetéséhez szükséges tapasztalat, és pont ez az, amihez az indiaiak nagyon értenek.

Májusban az Infosys indiai versenytársa, a Tata Consultancy Services Mexikóban nyitott háttérirodát, ahol már közel ötezer főt alkalmaznak Brazíliából, Chiléből és Uruguayból. A Cognizant Technology Solutions számos indiai irodája mellett most az arizonai Phoenix-ben és Shanghai-ban nyitott irodákat.

  • 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI?info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista

A shared service vagy business service iparág az utóbbi tizenöt év jelentős munkahelyteremtője, már mintegy 100 000-en dolgoznak ilyen egységekben,... Teljes cikk

Muszáj feljebb lépni a munkahelyi "táplálékláncban"!

A mesterséges intelligencia óhatatlanul egyre nagyobb teret nyer a szolgáltatóközpontok (BSC) működésében is. Ugyanakkor a legtöbb cégnél még... Teljes cikk

Felesleges harcolni ellene: Balogh Petya az MI-forradalomról

Tavaly novemberben a ChatGPT berúgta az ajtót. Már nem lehet a szellemet visszagyömöszölni a palackba, harcolni sem érdemes ellene, inkább... Teljes cikk