Még rugalmasabb juttatások - Közös akciót indított az Accor Services és a NEXON
Ügyfelei számára ingyenes kafetéria alkalmazást mutatott be az Accor Services Magyarország COFFEIN2006 néven. A világ vezető utalvány-forgalmazójának hazai képviselete ezzel párhuzamosan együttműködési megállapodást kötött a NEXON-al, így a teljes körű kafetéria megoldásra vágyó Accor-ügyfelek kedvezménnyel juthatnak hozzá a NEXON kafetéria-portfoliójához.
Teljes körű megoldás kedvezménnyel
Az Accor Services által biztosított COFFEIN2006 gyakorlati és szakmai útmutatással is ellátja az ügyfeleket, de ha a bevezetés és üzemeltetés során átfogó tanácsadásra van szükségük, akkor igénybe vehetik a NEXON kedvezményes ajánlatát. Az Accor ügyfelei számára a NEXON szolgáltatási díjaiból 15%, szoftverdíjaiból pedig 25-50% kedvezményt biztosít. A NEXON szoftverei lehetővé teszik az adminisztráció teljes körű automatizálását, a vállalat tanácsadási szolgáltatása pedig segít az ügyfeleknek, hogy olyan kafetéria rendszert alakítsanak ki, amely mind a munkavállalóknak, mind a munkáltatónak biztosítja az elvárt előnyöket. A NEXON a kedvezményen túl a munkavállalói igények felmérését, illetve helyzetértékelést, a kafetéria szabályzat kialakítását is hatékonyan elvégzi. A szolgáltatás kiterjed a kafetéria rendszer karbantartására és a dolgozói véleménykutatás eredménye alapján történő módosítására, a jogszabályváltozások követésére, vagy akár az adminisztráció kiszervezésére, így teljes körű megoldására is.
Kapcsolódó webcím:
http://www.accorservices.hu/hu/dailymanagement/cafeteria/index.asp
http://www.nexonber.hu/hu/cafeteria/
Az Accor Service Magyarországról
Az Accor Services a világ vezető utalványforgalmazója 1993 óta Magyarországon is piacvezetőként van jelen szolgáltatásaival. A cég elsősorban gazdasági és közszolgálati ügyfeleknek kínál utalvány alapú megoldásokat a dolgozók béren kívüli juttatásának legoptimálisabb kialakítására.
Naponta 12.000 ügyfélvállalat több mint 600.000 dolgozója használja utalványainkat az ország egész területén. Folyamatosan bővülő termékskálája jelenleg a Ticket Restaurant étkezési- és melegétel, a Top Premium ajándék-, Ticket Wellness egészségpénztári-, Ticket Service beiskolázási-, Ticket Culture kultúra-, és Ticket Web internet utalványokból áll. Termékeihez kapcsolódó szolgáltatásai minőségére fél évszázados nemzetközi tapasztalat és a cég ISO minősítése jelent garanciát.
A NEXON-ról
A NEXON 1989-ben alakult. Legfontosabb terméke a teljes körű bérügyviteli szolgáltatást nyújtó nexONBÉR (korábban BERENC), amely a folyamatos fejlesztésnek és az évi 10-15 frissítésnek köszönhetően a magyarországi szabályozásnak mindig megfelelő, megbízható és naprakész. További termékei a humán tőke sikeres alkalmazását biztosító nexONHR humánerőforrás-gazdálkodási rendszer, valamint a nexONTIME beléptető és munkaidő-nyilvántartó rendszer. Ezen kívül a cég nexONSOURCE márkanév alatt teljes körű bérszámfejtés-outsourcing szolgáltatást is nyújt. A nexONEDU oktatási központ a humánügyvitel területéhez kapcsolódó szakmai továbbképzéseken kívül szervezetfejlesztés, vezetőképzés, informatikai valamint egyedi tanfolyamok megszervezését is vállalja.
A közel 200 főt foglalkoztató cég 2005. évi nettó árbevétele meghaladta a 2 milliárd forintot. A NEXON 1996 óta rendelkezik ISO 9001 minősítéssel, 2002-ben pedig - a szoftver termékek kategóriában elsőként - megkapta a legmagasabb szakmai felkészültséget elismerő Microsoft Gold Certified Partner címet. A NEXON ma tíz magyarországi telephelyén 3000 ügyfél és több mint 1 millió munkavállaló igényeit szolgálja ki.
- 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. Részletek Jegyek
- 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI? Részletek Jegyek
- 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását. Részletek Jegyek
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
Három nagy szereplő határozza meg az egészségpénztárak piacát. A tavalyi évben mind taglétszámban, mind vagyonban nőtt a piac. Kik a nagy... Teljes cikk
Már 2022-ben látszott, hogy a 2019 óta tartó juttatási keret csökkenésének trendje megfordult. Az éves keretösszeg 2024-re is további növekedést... Teljes cikk
Fata László cafeteria-tanácsadó összefoglalója arról, milyen juttatásokat, hogyan, milyen feltételekkel adhat a munkaadó 2024-ben. Teljes cikk
- Az Accor kinevezte az idén nyíló első magyarországi Tribe hotel igazgatóját 9 hónapja
- Új igazgatók három Accor-szállodánál 12 hónapja
- A vendégek mosolya sokakat visszahoz pályára: HR a szállodaiparban 13 hónapja
- Új szolgáltatási vezető a Colliers Occupier Services-nél 1 éve
- Hivatalos Amazon Web Services oktatóközpont lett a Training360 2 éve
- 250 szobás hotel nyílik a VII. kerületben 3 éve
- Nem lehet visszalépni a múltba 4 éve
- Deutsche Telekom IT Solutions néven folytatja az IT Services Hungary 4 éve
- Felavatták a Flowserve Hungary Services Kft. mérnöki központjának irodáját 5 éve
- Így interjúztasson megváltozott munkaképességű pályázót 5 éve
- Kik akarnak állást váltani? 5 éve