kapubanner for mobile
Megjelent: 7 éve

Nem könnyű kialakítani az otthoni munkakörnyezetet

Egy irodában adott a munkaállomás felszereltsége, ugyanezt otthon azonban magunknak kell kialakítanunk, sok különböző megfontolást szem előtt tartva, írja a Tőzsdefórum.

Ha rész vagy akár egész munkaidőben otthonról dolgozunk, akkor fontos, hogy pénzügyi, praktikus, technológiai, ergonómiai és esztétikai szempontból is megfelelő munkahelyet alakítsunk ki magunknak.

Eleve azt sem könnyű kitalálni, hogy hol legyen a dolgozószoba. A lakott lakások átlagos mérete 80 négyzetméter körül van Magyarországon, és a 50-75 négyzetméteres 2-2,5 szobás lakások a legkeresettebbek az ingatlanpiacon, ezekben nem könnyű dolgozószobát is kialakítani, családi terek mellett.

A Leitz 2016-os felmérése szerint az otthonról dolgozó alkalmazottak több mint 50 százalékának nincs egy kifejezetten erre a célra elkülönített szobája, amely otthoni irodaként funkcionálna. A megkérdezettek mintegy 30 százaléka a nappalijában vagy étkezőjében dolgozik, 20 százalékuk pedig valamelyik hálószobában.

Tőzsdefórum
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Home office munka

A home office az otthonról végezhető munkát jelenti. Lehetősége szélesebb körben a koronavírus-járvány idején terjedt el. A pandémia óta az ilyen... Teljes cikk

Egyre több vállalatnál döntenek a home office megszüntetése mellett

A home office a COVID előtt, jellemzően multinacionális vállalatnál dolgozók kiváltsága volt, a járvány alatt viszont irodai munkakörökben... Teljes cikk

Jön a 4 napos nyári munkahét a PwC-nél, de később le kell dolgozni

Egy újabb 4 napos munkahét projekt! A PwC Magyarország könyvvizsgálati üzletágának 280 munkatársa hétfőtől csütörtökig fog dolgozni a három... Teljes cikk