kapubanner for mobile
Megjelent: 6 éve

Végre egy program minden céges pénzügyhöz

Elfelejtett, elveszett számlák, macerás átutalások, túlterhelt könyvelő, hirtelen adóterhek, drága számlázóprogram… Ha ezek közül bármelyik ismerős, akkor Önnek találták ki az OTP eBIZ szolgáltatását, amelynek segítségével a számlázással, bankolással és könyveléssel kapcsolatos feladatokat egy helyen, online kezelheti! A szoftver okostelefonokról is elérhető.

Az OTP fintech-leányvállalata 2017. áprilisban indította el legújabb, komplex elektronikus pénzügyi platformját. A digitális pénzügyi asszisztens segítségével a kis- és közepes vállalkozások egyrészt naprakész információt kapnak cégük pénzügyi helyzetéről, másrészt hetente több órát is megspórolhatnak a dokumentáció elektronikus intézésével. Az eBIZ-zel elektronikus számlák küldésére és fogadására is lehetőség van, így idővel a cégnek egyáltalán nem kell papíralapú adminisztrációval foglalkoznia.

Számlázás és banki ügyek könnyen és gyorsan



A felhőalapú platformon keresztül a vállalkozások könnyen és biztonságosan tarthatják a kapcsolatot a könyvelővel, a vevőkkel és a beszállítókkal. A rendszer átláthatóbbá teszi az egymás közötti számlázásokat és utalásokat is, emellett segít abban, hogy az adminisztrációban ne legyen hiba. A számlavezetést megkönnyítve, elég csak egy fotót készíteni a beérkező papír alapú számláról, amely iktatható a rendszerben, ha pedig a számlák fizetését kell intézni, az is egyszerűen, pár kattintással megoldható, hasonlóan egy online banki felülethez. A rendszer a fizetési határidőkről sem enged megfeledkezni, a felület ugyanis automatikus értesítéseket küld azokról.



Az adózásban is segítség



Egy vállalkozás vezetésénél fontos, hogy naprakészek legyünk a pénzmozgásokkal, a bevételek változásával, a befizetendő adók reális becslése ugyanis ennek tükrében lehetséges. Az eBIZ a befogadott számlákon szereplő információk alapján automatikusan megbecsüli a fizetendő ÁFA nagyságát, ráadásul továbbítja is az adatokat a könyvelőnek. Így mind a cégvezető, mind a könyvelő folyamatosan tisztában lehet a vállalkozás pénzügyeivel, nem kell a hó végén egyben átadni a számlákat. A rendszer mindemellett a várható pénzmozgásokra is figyelmeztet a számlák esedékessége alapján.

Országszerte nagy az érdeklődés



Jósvai Tamás, az OTP eBIZ Kft. ügyvezetője kiemelte, hogy a rendszer felületét úgy alakították ki, hogy már elsőre is könnyen átlátható, logikus és felhasználóbarát legyen, így minimális internetes tapasztalat is elegendő a felület megfelelő használatához. Az indulás óta eltelt pár hónapban már több százan szerződtek a szolgáltatásra, az érdeklődők száma pedig meghaladta tízezret.



Az eBIZ szolgáltatás legfőbb funkciói:


  • Számlázás: elektronikus és papíralapú számla, díjbekérő kiállítása, számlaküldés.
  • Elektronikus úton kiállított számlák befogadása, papír számlák egyszerű rögzítése.
  • Kimenő és bejövő számlák listázása, fizetettség nyomon követése.
  • Számlák kifizetése OTP banki átutalással, adók, bérjellegű és egyéb tételek átutalása.
  • Banki számlatörténet megjelenítése és összepárosítása a befogadott számlákkal.
  • Pénzügyi kimutatások: bevételek, kiadások megjelenítése, ÁFA-tervezés, pénzügyi előrejelzés.
  • Partnertörzs: vevők és szállítók törzsadatainak nyilvántartása, jogi státuszának nyomon követése, üzleti partnerek meghívása.
  • Könyvelői nézet: kereskedelmi számlák, banki számlatörténet exportálása, adók és bérszámfejtéshez kapcsolódó utalási tételek elérhetővé tétele könyvelők részére.



  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Cégvezetők Csúcstalálkozója - 2024. Könnyebb vagy nehezebb lesz a pálya?

Mit hoz a 2024-es év? Könnyebb lesz a pálya az üzleti szektornak? Vagy a kiszámíthatatlanság, fenyegetettségi helyzetek kereszttüzében kell továbbra... Teljes cikk

Hogyan biztosítsuk a kerékpáros munkába járást?

Az elmúlt években a kerékpár és az elektromos kerékpár egyre népszerűbbé vált a munkába járás és szabadidős tevékenységek során egyaránt.... Teljes cikk

Költségelemzést Támogató Munkaidő-Nyilvántartás

A munkaügyi nyilvántartások, munkaidőadat-nyilvántartás és bérszámfejtés általánosan alkalmazott módszereit egyes esetekben el lehet, és... Teljes cikk