Hatékonyság, költségcsökkentés, fenntarthatóság
Most teszi az első lépést a fenntartható, papírmentes HR-adminisztráció felé? Kezdje a leggyakrabban felmerülő adminisztratív feladatok csökkentésével!
A HR-folyamatok sztenderdizálása és digitalizálása növeli a hatékonyságot
Az elmúlt évek kihívásai arra tanították meg a szervezeteket, hogy a túlélés záloga a gyors alkalmazkodás. Ebben a HR-szakembereknek kulcsfontosságú szerepük van, hiszen a legfontosabb erőforrással a munkavállalókkal „gazdálkodnak”. A HR-folyamatok digitalizálása és ezáltal sztenderdizálása nagymértékben hozzájárul a hatékonyság növeléséhez.
Generációváltás zajlik a munkahelyeken
A digitalizáció és az új technológiák elterjedését segíti, hogy generációváltás zajlik a munkahelyeken. 2025-re a munkaerőpiac 75%-át az Y generáció fogja alkotni és már javában velünk dolgoznak a Z-generáció tagjai is. Ők nem csupán befogadóbbak az új technológia iránt, hanem ebben a világban szocializálódtak és egyenesen elvárják az azonnali, átlátható, bárhol, bármikor elérhető megoldásokat.
A NEXON ezért fordít különös figyelmet a dolgozói és vezetői önkiszolgáló HR-megoldásának a NEXON_PORT-nak, folyamatos fejlesztésére, amely hatékonyabbá, gyorsabbá és papírmentessé teszi a HR-adminisztrációt.
Előtérben a dolgozók megtartása
Fejlesztéseink egyik legfőbb iránya a dolgozói élmény fokozása, hiszen a mai munkaerőpiaci helyzetben, amikor verseny folyik a tehetségek megszerzéséért és megtartásáért, a munkavállalói elégedettség egyik fontos eszköze lehet egy dolgozói és vezetői önkiszolgáló rendszer.
A mindennapi életünkben megszokott, személyre szabott élményeket már a munkahelyi alkalmazásoktól is elvárjuk: valós idejű hozzáférést HR-adatainkhoz, intuitív felhasználói kezelőfelületet, és folyamatvezérelt támogatást aktuális HR-feladatainkhoz.
A NEXON_PORT önkiszolgáló HR-rendszer használatával a HR bárhol, bármikor csak egy kattintásra van a munkavállalóktól:
- a bérjegyzéket nem kell kinyomtatni és kiosztani, elektronikusan megtekinthető
- a cafeteria-nyilatkozatok kitöltéséhez és az aktuális egyenleg lekérdezéséhez nem kell a HR-hez fordulni
- a jelenléti ív egyszerűen vezethető, a vezető számára ellenőrizhető
- a távolléttervezés átlátható, az igénylés/elfogadás követhető
- otthoni munkavégzés egy gombnyomással igényelhető, a vezető által elbírálható
- az év végi igazolások, nyomtatványok a szükséges adatokkal kitöltve, elektronikus aláírással ellátva azonnal letölthetőek
Hatékonyság, költségcsökkentés
A NEXON innovatív eszközei segítséget nyújtanak az adminisztrációs terhek csökkentésében, s így a HR-szakemberek az operatív feladatok helyett inkább a humánügyviteli stratégiára koncentrálhatnak.
A vezetői és dolgozói önkiszolgálás precíz adatnyilvántartást, átláthatóságot és nyomon követhetőséget jelent, ami növeli a HR-feladatok hatékonyságát és jelentős költségcsökkentést eredményez:
- a dolgozók adatváltoztatási igényeiket a portálon keresztül rögzíthetik, amit véglegesítés előtt az ügyintéző hagy jóvá
- a jelenléti ívek megfelelő kitöltését, a dolgozó távollét- és beosztásigényét a vezetője bírálja el, ami a portálon megtekinthető, illetve az adatok feladásra kerülnek a bérszámfejtő rendszer felé
- a vezetőket a számukra legfontosabb, előre összeállítható adatokból készített riportok segítik, összeállításukhoz nem szükséges a HR közreműködése
- nincs több űrlapkitöltés: a portálról a dolgozó adataival tölthető le minden nyomtatvány és elektronikus aláírással kombinálva még a személyes jelenlétet igénylő aláírás is megspórolható
A rendszer, aminek az IT-szakemberek is örülnek
A NEXON_PORT modern, naprakész IT-architektúrára épült rendszer, magas szintű adatbiztonságot nyújt és maximálisan megfelel a GDPR-előírásainak.
Üzemeltetése, karbantartása egyszerű, de a NEXON felhőszolgáltatásában futtatva minden feladatot levesz az IT-szakemberek válláról.
Tegye meg a NEXON-nal az első lépést a HR digitalizációja felé!
A NEXON_PORT radikálisan csökkenti a HR-osztályok terhelését, kiváltja a személyes ügyintézést és jelentősen emeli a munkavállalói elégedettséget.
NEXON_PORT megoldásunk rugalmasan igazodik a vállalatok mindenkori méretéhez és igényéhez. Ha még csak most teszi az első lépést a fenntartható, papírmentes HR-adminisztráció felé vezető úton, kezdje szoftverünk segítségével a leggyakrabban felmerülő adminisztratív feladatok csökkentésével:
- Papír alapú bérjegyzékek kiosztása helyett elektronikus bérjegyzék elérése a munkatársaknak kialakított önkiszolgáló felületen. A bérjegyzékek publikálása egy kattintással történik a NEXON bérszámfejtő szoftveréből.
- Dolgozói adatváltozás bejelentése a legfontosabb adatkörökre, például lakcím, okmány változások. Ügyintézői adatrögzítés helyett ellenőrzés és jóváhagyás funkcióval.
- HR-nyomtatványok kezelése a rendszerben, úgymint családi adókedvezmény igénylő, gyermek utáni pótszabadság nyilatkozat. Ezek a formanyomtatványok letölthetők az önkiszolgáló rendszerben a dolgozó személyes adataival, így csökken a téves kitöltésekből adódó felesleges ügyintézői munkamennyiség.
- 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. Részletek Jegyek
- 2024.05.16Atipikus foglalkoztatási formák – Dr. Bankó Zoltán Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
- 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény! Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
Jakobsen Petra HR tanácsadóval, a Flow Consulting HR üzletágának vezetőjével a teljesítményértékelés változásáról, a HR analitika üzleti... Teljes cikk
Olvasási idő: 3 perc - Szerző: Szabó Dorina. Teljes cikk
A Schaeffler-csoport egyik legnagyobb vállalata, a Schaeffler Savaria Kft. új, innovatív projektbe kezdett. Duális egyetemi mentor programot indított a... Teljes cikk
- Új trend: bérszámfejtés mellett a HR-folyamatok kiszervezése 2 hónapja
- 30 év alatti anyák adókedvezményének érvényesítése 4 hónapja
- 25 év alatti fiatalok adókedvezménye nyilatkozat 4 hónapja
- Négy vagy több gyermeket nevelő anyák kedvezménye 4 hónapja
- Első házasok adókedvezménye nyilatkozat 2024 4 hónapja
- Családi kedvezmény nyilatkozat 2024 4 hónapja
- Személyi kedvezmény nyilatkozat 2024 4 hónapja
- Most érdemes dönteni, ki vegye át a családi vállalkozást 4 hónapja
- Már lehet jelentkezni a munkahelyi generációváltást elősegítő programra 4 hónapja
- A generációváltás kérdése feszültséget generálhat a családi vállalkozásokban 5 hónapja
- Czomba Sándor: munkahelyi generációváltást elősegítő program indul januártól 5 hónapja