Service Desk Analyst
Ez a megnevezés leginkább alapszintű informatikai támogatást jelent. Ezen területen dolgozók legfontosabb feladata felhasználói szintű IT problémák megoldása, és ezáltal folyamatos kapcsolattartás a cég munkavállalóival és/vagy külső partnerekkel (feladatkörtől függően).
Rokon pozíciómegnevezéseket jelent például a helpdesk, vagy a first line support agent megnevezés, mely pozíciókon belül a támogatás jellege több különböző területet is érinthet: például információbiztonság, vagy éppen a cég által nyújtott szoftverek támogatása. Ezek a feladatok tipikusan a különböző szolgáltató központoknál jelennek meg, így a folyékony nyelvtudás elengedhetetlen legalább egy idegen nyelven. Jellemző, hogy a feladatokat régiós szinten végzik, emiatt a kapcsolattartás telefonon, vagy e-mailben történik. Informatikai végzettség nem feltétlenül szükséges, azonban egyfajta IT affinitás, illetve érdeklődés fontos a feladatok elvégzéséhez.
Sercive Desk Analyst állások itt.
- 2024.06.05Pénzügyi kimutatások elemzése A képzés során a résztvevők megismerik és elsajátítják a beszámoló elemzés eszközeit és technikáit, képessé válnak egy vállalat vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének komplex megítélésére a nyilvánosan elérhető pénzügyi beszámolók alapján. Betekintést kapnak a vállalati beszámolók megértéséhez elengedhetetlen iparági elemzés eszközrendszerébe és technikáiba. Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
- 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti. Részletek Jegyek
- 2024.10.02Tréning Kerekasztal Konferencia 2024. A 2024-es, őszi Tréning Kerekasztal Konferenciánk célja, hogy a résztvevők sokféle megközelítést kapjanak arról, a technológia hogyan épülhet be a tréningek világába. Részletek Jegyek
Mérnöki, programozói és orvosi pályán helyezkednének el legszívesebben a STEM, azaz a tudományos-technológiai képzések hallgatói - derül ki egy... Teljes cikk
Hogyan viselkedik a Z generáció a jogászvilágban? Hogyan lehet egy alapvetően hierarchikus, formalizált szakmában alkalmazkodni a fiatalok... Teljes cikk
Ki gondolná, hogy az egyéni vállalkozó asztalosnál a munka körülbelül 30-40 százalékát nem is a bútor legyártása és beszerelése jelenti, hanem... Teljes cikk
- Kiderült, mennyire dolgoznak hatékonyan a magyar fehérgallérosok 2 hónapja
- Generációváltás az auditor szakmában - miért olyan nehéz az utánpótlás képzése? 2 hónapja
- Alacsony kódú technológiák - Így alakulhat át a munkaerőigény a szoftverpiacon 2 hónapja
- Minőség és megbízhatóság - milyen számítógépet érdemes választani? 2 hónapja
- Bele lehet szeretni ebbe a hivatásba: interjú Szalavics Mariann NAV-elnökhelyettessel 3 hónapja
- Az új valuta a home office, Magyarország vonzó BSC-célpont 3 hónapja
- A legdrágább munkakör a betöltetlen munkakör. De mennyi az annyi? 3 hónapja
- "Nem nőknek való ez a szakma, ez a férfiak világa" 3 hónapja
- Ennyit kereshetnek a magyar IT-sok külföldön 4 hónapja
- Mekkora a magyarok bére az IT-szektorban legközelebbi szomszédainkhoz képest? - mutatjuk a számokat 4 hónapja
- Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista 5 hónapja