kapubanner for mobile
Megjelent: 8 éve

Service Desk Analyst

Ez a megnevezés leginkább alapszintű informatikai támogatást jelent. Ezen területen dolgozók legfontosabb feladata felhasználói szintű IT problémák megoldása, és ezáltal folyamatos kapcsolattartás a cég munkavállalóival és/vagy külső partnerekkel (feladatkörtől függően).

A munkakör leírását Dobár Attila, a JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. ügyvezető partnere és munkatársai készítették. Munkaerő-kölcsönzési és közvetítési tevékenységük révén gyakran találkoznak a Partnereiknél megjelenő bonyolult pozíciómegnevezésekkel, ezért fontosnak tartják, hogy olyan leírást készítsenek, melyből mindenki számára érhető, hogy mit jelent az adott pozíció, milyen feladatok és elvárások társulnak hozzá.


Rokon pozíciómegnevezéseket jelent például a helpdesk, vagy a first line support agent megnevezés, mely pozíciókon belül a támogatás jellege több különböző területet is érinthet: például információbiztonság, vagy éppen a cég által nyújtott szoftverek támogatása. Ezek a feladatok tipikusan a különböző szolgáltató központoknál jelennek meg, így a folyékony nyelvtudás elengedhetetlen legalább egy idegen nyelven. Jellemző, hogy a feladatokat régiós szinten végzik, emiatt a kapcsolattartás telefonon, vagy e-mailben történik. Informatikai végzettség nem feltétlenül szükséges, azonban egyfajta IT affinitás, illetve érdeklődés fontos a feladatok elvégzéséhez.

Sercive Desk Analyst állások itt.
  • 2024.06.05Pénzügyi kimutatások elemzése A képzés során a résztvevők megismerik és elsajátítják a beszámoló elemzés eszközeit és technikáit, képessé válnak egy vállalat vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének komplex megítélésére a nyilvánosan elérhető pénzügyi beszámolók alapján. Betekintést kapnak a vállalati beszámolók megértéséhez elengedhetetlen iparági elemzés eszközrendszerébe és technikáiba.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.10.02Tréning Kerekasztal Konferencia 2024. A 2024-es, őszi Tréning Kerekasztal Konferenciánk célja, hogy a résztvevők sokféle megközelítést kapjanak arról, a technológia hogyan épülhet be a tréningek világába.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Ezeket a legvonzóbb pályák az egyetemisták szerint

Mérnöki, programozói és orvosi pályán helyezkednének el legszívesebben a STEM, azaz a tudományos-technológiai képzések hallgatói - derül ki egy... Teljes cikk

Új generációk, új munkavállalói attitűdök az ügyvédi szakmában

Hogyan viselkedik a Z generáció a jogászvilágban? Hogyan lehet egy alapvetően hierarchikus, formalizált szakmában alkalmazkodni a fiatalok... Teljes cikk

Az asztalos szakma is megadhatja az alkotás örömét

Ki gondolná, hogy az egyéni vállalkozó asztalosnál a munka körülbelül 30-40 százalékát nem is a bútor legyártása és beszerelése jelenti, hanem... Teljes cikk

Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár