kapubanner for mobile
Megjelent: 7 hónapja

Support specialist

A support specialist olyan szakember, aki támogatást nyújt a felhasználóknak, az ügyfeleknek vagy a belső munkatársaknak különböző informatikai vagy technikai problémák megoldásában.

A support specialist munkájához szükséges képesítés is változhat attól függően, hogy milyen területen dolgozik. Általánosságban elmondható, hogy legalább középfokú informatikai végzettség szükséges, de egyes pozíciók felsőfokú végzettséget vagy szakmai képesítést is igényelhetnek. Emellett fontos a jó számítógépes ismeret, a nyelvtudás, a jogi és biztonsági előírások ismerete és betartása. Ilyen állásokat könnyedén talál az Állásportál.hu-n.

Általában a support specialistek az alábbi feladatokat végzik:

  • A beérkező hibajelentések, kérdések vagy kérések fogadása, rögzítése és nyomon követése
  • A problémák diagnosztizálása, elemzése és megoldása telefonon, e-mailben, chaten vagy távoli eléréssel
  • A felhasználók tájékoztatása a probléma okáról, állapotáról és megoldásáról
  • A szoftverek, hardverek, hálózatok vagy rendszerek telepítése, konfigurálása, frissítése és karbantartása
  • A dokumentációk, útmutatók, gyakori kérdések készítése és frissítése
  • A visszajelzések gyűjtése és értékelése
  • Az új technológiák tanulmányozása és alkalmazása
  • Az esetleges fejlesztési javaslatok továbbítása a felelős csapatoknak

A support specialisttel szemben az alábbi elvárások vannak:

  • Rugalmasság, alkalmazkodóképesség és proaktivitás
  • Magas szintű problémamegoldó, analitikus és döntéshozó készség
  • Kiváló kommunikációs, tárgyalási és kapcsolatteremtő készség
  • Ügyfélközpontú, eredményorientált és minőségtudatos attitűd
  • Csapatmunkára való képesség és együttműködési készség

 

  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.05Pénzügyi kimutatások elemzése A képzés során a résztvevők megismerik és elsajátítják a beszámoló elemzés eszközeit és technikáit, képessé válnak egy vállalat vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének komplex megítélésére a nyilvánosan elérhető pénzügyi beszámolók alapján. Betekintést kapnak a vállalati beszámolók megértéséhez elengedhetetlen iparági elemzés eszközrendszerébe és technikáiba.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
"Keressük a lila elefántot" - avagy miért izgalmas a toborzó szakma

Miért szeretek recruiter lenni? – tette fel a kérdést néhány ismert toborzási szakembernek Csatalinácz Adrienn, az euJobs HR-Group HR és BRAND... Teljes cikk

A szexi pozíciónevek csapdája

Tudja mi a különbség a sales manager, a business development manager és account manager munkakörök között? A gyakorlatban nem sok: az... Teljes cikk

Több lányt az informatikába: sokszor a tanárokkal és a szülőkkel kell küzdeni

Bár a tendencia javulást mutat, még mindig bátorítani, biztatni kell a fiatal lányokat, hogy az úgy nevezett STEM szakmák vagyis a tudomány, a... Teljes cikk