Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 6 éve

Útjára indult az Első Magyar Coaching Színház: ROM Színház

Az International Association of Coaching and Mediation (IACM) szakmai egyesület és a Dr. Kollár Coaching Iskolacsoport közös szervezésében megnyitotta kapuit az Első Magyar Coaching Színház, a ROM Színház.

Vigyázat: a jegyek hamar elfogynak és teltház esetén már ismét csak párnákon lesz hely!

A nagy sikerre való tekintettel a 2012. augusztus 17-én tartott teltházas premiert követően szeptemberben két alkalommal is (2012. szeptember 14-én és 28-án) műsorra tűzik a programsorozat nyitó színdarabját a Komód-ban (1126, Budapest, Királyhágó utca 5/b).

Az alapítók célja a magas kultúra támogatása mellett az, hogy példát mutassanak a coaching működésére és gyakorlati alkalmazására. Ehhez új, még felfedezetlen médiumot találtak: a színházat.

Szakítani kívánnak ugyanis azzal a szakállas elképzeléssel, hogy a coaching tesztek kitöltéséből, problémákon való nyűglődésből és megoldások utáni ádáz hajszából állna.

A gyakorlatban (szervezeti és magánéleti coaching és mediáció során) többszörösen igazolt módszernek (ontological coaching and mediation) Magyarországon, a hazai tanácsadók körében már több, mint 400 fős regisztrált híve és követője van.

A népszerű képzés és a face to face tanácsadás után hétköznapi környezetben is bemutatkozik a coaching katartikus ereje. A színdarab megtekintése után fakultatív beszélgetést tartunk neves szakemberek bevonásával arról, hogyan nyerjünk életstratégiákat, sikeres megküzdési, életvezetési mintákat irodalmi alkotásokból.

Információ és jegyelővétel: az Interticket Jegyirodáiban és a Jegy.hu oldalán.

Szeretettel látunk minden érdeklődőt a színházban is éppen úgy, ahogy az IACM akkreditált tanácsadóinak ügyfeleként és a Dr. Kollár Coaching Iskolacsoport őszi coach, mediátor, önismereti kurzusok hallgatójaként!

ROM Színház bemutatja: "Kinek az avatárja vagyok?" programsorozat 1. előadását
LEZSIBBADT, KIÉGETT, KÚLCSÁVÓ?
A ROM Színház oldala: http://www.iloveschool.hu/rom-szinhaz.html

LEZSIBBADT, KIÉGETT, KÚLCSÁVÓ?

Szerző: Abaházy Noémi Alkotói Csoportja
Rendező: Csáki Rita
Színészek: Zernovácz Erzsébet és Makray Gábor
Művészeti vezető: Kollár József

XXI. század himnusza:
"Budapest a lelkem New York-ja, háromnegyed, fél- és negyedarcaival, valódi romkocsmáival. Olyan csávónak vagyok a lelke, aki kilóg magából. Aki egyszerre van több helyen és nincs. Pontosan céloz, aztán nem húzza meg a ravaszt, a nőket. Önmaga DJ-je, korosztályos bajnoka, sztárja, szelleme. Kelet-európai Bret Easton Ellis, regények nélkül. Aki megbukik saját önéletrajzából, aztán kiütéssel legyőzi a tatárokat."

Ajánló:
"Karl Popper szerint "azt a történelmet írjuk, ami érdekel bennünket." Gondolatát kicsit módosítva azt a történetet mondjuk az életünkről, ami érdekel bennünket. A Lezsibbadt, kiégett kúlcsávó? című darab szereplői (hozzánk, nézőkhöz hasonlón) azonban a történelem, a történetmondás utáni korban élnek, amelyben a valóságot felváltotta a "hiperrealitás". Az egész világ "súlytalanná, gigantikus szimulációvá vált". A mű szereplői, Batu kán, IV. Béla, Gizi, David Bowie, valamint a romkocsmák és a Facebook népe ebben a történelem utáni korban kísérel meg értelmet adni a szerelemnek, a hűségnek, a barátságnak, az igazságnak..."

Dr. Kollár József művészetkritikus

A színdarab után fakultatív, életstratégiai beszélgetés:
Miképpen nyerjünk életstratégiákat, sikeres megküzdési, életvezetési mintákat irodalmi alkotásokból? Hogyan alkalmazzuk az alkalmasnak tűnő magatartás-mintákat, a kiválasztott szcenáriókat már holnaptól?

Beszélgető partnerek az előadás után
a nézők és
  • Dr. Kollár József filozófus, művészetkritikus
  • Győrik Edit, Belvárosi Tanoda
  • Dr. Hermánné Fogarassy Éva, pszichológus
  • Kürtös-Farkas Dóra, viselkedéselemző
  • Sudár Györgyi, ontological life coach, önismereti terapeuta
  • Papp Emese bölcsész, doktorandusz-hallgató


  • Follow hrportal_hu on Twitter

    A toborzás sikere = növekvő marketing büdzsé?

    Napjaink egyik egyre inkább terjedő véleménye szerint a toborzás gyakorlatilag marketing munkaként értelmezhető. Az vállalatok HR osztályai és munkaerő-közvetítő / fejvadász cégek napi szinten marketing munkát végeznek, amikor különböző felületeken, különböző szövegekkel, képekkel, levelekkel igyekeznek nem csak felkelteni a pályázók figyelmét, de „el is adni” számukra a pozíciókat.tovább..

      További cikkek
      Magyar járatokat is érint a Ryanair-sztrájk

      Hatszáz járatot töröl a Ryanair, mert a fapados légitársaság dolgozói július 25-én és 26-án sztrájkba kezdenek. A várható fennakadások 50 ezer... Teljes cikk

      Elveszítik a segélyt, ha visszamondják a felajánlott munkahelyet Romániában

      Klaus Johannis román államfő kihirdette azt a törvényt, amely szerint elveszíti a szociális segélyt az a munkanélküli, aki visszautasítja a... Teljes cikk

      Biztonsági veszélyt hordoz a saját eszköz munkahelyi használata

      Ma már teljesen természetes, hogy okostelefonokat és tableteket használnak sokan a munkához. Ugyanakkor sok cég nem örül neki, mert egyre növekvő... Teljes cikk

      A négynapos munkahéttel mindenki jól járt

      Egy új-zélandi cég letesztelte, milyen lenne a négynapos munkahét. Meglepő eredményre jutottak a rövid munkahét kipróbálásával. Teljes cikk

      A 2019-es költségvetés elfogadásával zárja nyári munkáját a parlament

      Az Országgyűlés ma a jövő évi költségvetés elfogadásával zárja nyári rendkívüli ülésszakát. A Ház elsőként a 2019-es büdzséről dönt,... Teljes cikk

      Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár