Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 6 éve

Útjára indult az Első Magyar Coaching Színház: ROM Színház

Az International Association of Coaching and Mediation (IACM) szakmai egyesület és a Dr. Kollár Coaching Iskolacsoport közös szervezésében megnyitotta kapuit az Első Magyar Coaching Színház, a ROM Színház.

Vigyázat: a jegyek hamar elfogynak és teltház esetén már ismét csak párnákon lesz hely!

A nagy sikerre való tekintettel a 2012. augusztus 17-én tartott teltházas premiert követően szeptemberben két alkalommal is (2012. szeptember 14-én és 28-án) műsorra tűzik a programsorozat nyitó színdarabját a Komód-ban (1126, Budapest, Királyhágó utca 5/b).

Az alapítók célja a magas kultúra támogatása mellett az, hogy példát mutassanak a coaching működésére és gyakorlati alkalmazására. Ehhez új, még felfedezetlen médiumot találtak: a színházat.

Szakítani kívánnak ugyanis azzal a szakállas elképzeléssel, hogy a coaching tesztek kitöltéséből, problémákon való nyűglődésből és megoldások utáni ádáz hajszából állna.

A gyakorlatban (szervezeti és magánéleti coaching és mediáció során) többszörösen igazolt módszernek (ontological coaching and mediation) Magyarországon, a hazai tanácsadók körében már több, mint 400 fős regisztrált híve és követője van.

A népszerű képzés és a face to face tanácsadás után hétköznapi környezetben is bemutatkozik a coaching katartikus ereje. A színdarab megtekintése után fakultatív beszélgetést tartunk neves szakemberek bevonásával arról, hogyan nyerjünk életstratégiákat, sikeres megküzdési, életvezetési mintákat irodalmi alkotásokból.

Információ és jegyelővétel: az Interticket Jegyirodáiban és a Jegy.hu oldalán.

Szeretettel látunk minden érdeklődőt a színházban is éppen úgy, ahogy az IACM akkreditált tanácsadóinak ügyfeleként és a Dr. Kollár Coaching Iskolacsoport őszi coach, mediátor, önismereti kurzusok hallgatójaként!

ROM Színház bemutatja: "Kinek az avatárja vagyok?" programsorozat 1. előadását
LEZSIBBADT, KIÉGETT, KÚLCSÁVÓ?
A ROM Színház oldala: http://www.iloveschool.hu/rom-szinhaz.html

LEZSIBBADT, KIÉGETT, KÚLCSÁVÓ?

Szerző: Abaházy Noémi Alkotói Csoportja
Rendező: Csáki Rita
Színészek: Zernovácz Erzsébet és Makray Gábor
Művészeti vezető: Kollár József

XXI. század himnusza:
"Budapest a lelkem New York-ja, háromnegyed, fél- és negyedarcaival, valódi romkocsmáival. Olyan csávónak vagyok a lelke, aki kilóg magából. Aki egyszerre van több helyen és nincs. Pontosan céloz, aztán nem húzza meg a ravaszt, a nőket. Önmaga DJ-je, korosztályos bajnoka, sztárja, szelleme. Kelet-európai Bret Easton Ellis, regények nélkül. Aki megbukik saját önéletrajzából, aztán kiütéssel legyőzi a tatárokat."

Ajánló:
"Karl Popper szerint "azt a történelmet írjuk, ami érdekel bennünket." Gondolatát kicsit módosítva azt a történetet mondjuk az életünkről, ami érdekel bennünket. A Lezsibbadt, kiégett kúlcsávó? című darab szereplői (hozzánk, nézőkhöz hasonlón) azonban a történelem, a történetmondás utáni korban élnek, amelyben a valóságot felváltotta a "hiperrealitás". Az egész világ "súlytalanná, gigantikus szimulációvá vált". A mű szereplői, Batu kán, IV. Béla, Gizi, David Bowie, valamint a romkocsmák és a Facebook népe ebben a történelem utáni korban kísérel meg értelmet adni a szerelemnek, a hűségnek, a barátságnak, az igazságnak..."

Dr. Kollár József művészetkritikus

A színdarab után fakultatív, életstratégiai beszélgetés:
Miképpen nyerjünk életstratégiákat, sikeres megküzdési, életvezetési mintákat irodalmi alkotásokból? Hogyan alkalmazzuk az alkalmasnak tűnő magatartás-mintákat, a kiválasztott szcenáriókat már holnaptól?

Beszélgető partnerek az előadás után
a nézők és
  • Dr. Kollár József filozófus, művészetkritikus
  • Győrik Edit, Belvárosi Tanoda
  • Dr. Hermánné Fogarassy Éva, pszichológus
  • Kürtös-Farkas Dóra, viselkedéselemző
  • Sudár Györgyi, ontological life coach, önismereti terapeuta
  • Papp Emese bölcsész, doktorandusz-hallgató


  • Follow hrportal_hu on Twitter

    A toborzás sikere = növekvő marketing büdzsé?

    Napjaink egyik egyre inkább terjedő véleménye szerint a toborzás gyakorlatilag marketing munkaként értelmezhető. Az vállalatok HR osztályai és munkaerő-közvetítő / fejvadász cégek napi szinten marketing munkát végeznek, amikor különböző felületeken, különböző szövegekkel, képekkel, levelekkel igyekeznek nem csak felkelteni a pályázók figyelmét, de „el is adni” számukra a pozíciókat.tovább..

      További cikkek
      Az eddigi legnagyobb sztrájkra készülnek a Ryanair-nél

      A Reuters hírügynökség értesülései szerint jövő szerdán és csütörtökön 600 járatát törli a légitársaság, mert a dolgozók sztrájkba... Teljes cikk

      Az ukrán kormány megtiltotta az állami vállalatoknak, hogy nagy összegű prémiumokat adjanak

      Megtiltotta az ukrán kormány az állami vállalatoknak, hogy jutalomként nagy összegű bónuszokat fizessenek alkalmazottaiknak az ország jelenlegi... Teljes cikk

      A toborzás sikere = növekvő marketing büdzsé?

      Napjaink egyik egyre inkább terjedő véleménye szerint a toborzás gyakorlatilag marketing munkaként értelmezhető. Az vállalatok HR osztályai és... Teljes cikk

      Négymilliárdos adócsalási ügyben 50 ember ellen emeltek vádat

      Vádat emeltek ötven ember ellen Bács-Kiskun megyében, mert egy számlázási láncon keresztül több mint négymilliárd forint adót csaltak el. A... Teljes cikk

      Halálos munkabaleset Mosonmagyaróváron

      Mosonmagyaróváron, a Mofém-gyár területén életét vesztette egy 23 éves munkás, akit egy bontásra ítélt vasbeton szerkezet temetett maga alá -... Teljes cikk

      Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár