62 cikk a(z) call center címkével:

Milyen egy virtuális call center dolgozó?

3 napja Már több mint tíz éve megjelentek az outsourcing piacon az olyan telefonos/online call centerek, melyek otthonról dolgozó “agentekre” épülnek. Magyarországon főleg országhatáron belül látni ilyen példákat, ám többnyire ezek a kollégák is bizonyos időközönként találkoznak a vezetéssel. Akadnak azonban olyan cégek, melyek a világ minden részéről toborozzák call centeres projektcsapataikat. Ilyen például a miskolci alapítású United Call Centers Kft. Ők a hagyományos call center mellett az “agent at home” (otthon ülő ügynök/munkatárs) modellt is működtetik. Milyen is ez? Erről Szmolinka Zsolt ügyvezetővel beszélgettünk. Teljes cikk...


Keresik Magyarország legszebb férfi és női call centeres hangját

3 hónapja A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata idén nyolcadik alkalommal rendezi meg Call Center Hangszépségversenyét. A telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezését 2019. október elejéig várják továbbra is ingyenesen. Teljes cikk...


Világszínvonalú contact center?

9 hónapja A digitális transzformáció kellős közepén egyre nagyobb szerepet kapnak a call centerek, telefonos ügyfélszolgálatok. A digitális és online bankolásnál előnyben részesítik az ügyfelek az azonnal rendelkezésre álló csatornák használatát, a telefonos, chat, illetve videokapcsolat lehetőségeit. Ezért sem helytálló már napjainkban call centerről beszélnünk. Az OTP Bank Contact Centerének transzformációjáról a terület főosztályvezetőjét, Pesti Kornéliát, valamint a terület támogatási és képzési vezetőjét, Kun-Nagy Klárát kérdeztük, akik az április 10-én tartandó “Vállalati képzés-fejlesztés a digitális korban” elnevezésű konferencia meghívott vendégelőadói. Teljes cikk...


Különleges megoldás az elvándorlás megállítására

1 éve Miközben lassan nincs nap, hogy az elvándorlás és a munkaerőhiány témaköre ne sajátítaná ki a médiateret, megjelentek olyan megoldások is, amelyek úgy tartják itthon a munkavállalókat, hogy közben világszínvonalú bérezést és nemzetközi szintű munkafeltételeket biztosítanak számukra. Grafikusok, call centeresek és szoftverfejlesztők ma már bárhonnan elláthatják a feladataikat megfelelő munkaszervezés esetén. A távmunka is nemzetközivé vált - derül ki a Crossover sajtóközleményéből. Teljes cikk...


Hány hét alatt lehet munkavállalót találni 5 keresett szakmában?

2 éve A címben feltett kérdésre kereste a választ saját tapasztalatai alapján Kelet-Magyarország egyik vezető munkaerő-közvetítő cége, a HSA Kft., amely lassan két évtizede működik a hazai piacon. Villanyszerelőt két hét alatt lehet találni, egyetemi végzettséggel rendelkező programozó felvételéhez hat hét szükséges. Feltéve, hogy a cég megfizeti a jelölteket, a hiányszakmáknál ugyanis a jelölté a jobb alkupozíció. Teljes cikk...


Egyedülálló beszédfelismerő program készül call centereknek

2 éve Világszerte egyedülálló, bármely élő nyelven működő beszédfelismerő rendszer fejlesztésén dolgozik a Nextent Informatika Zrt. vezette konzorcium. A cég olyan call centerekkel rendelkező vállalkozásoknak tervezi értékesíteni, amelyek a hagyományos telefonos ügyfélkiszolgálás mellett a hang és érzelem felismerésében rejlő többletértéket is hasznosítanák - írja az MTI. Teljes cikk...


Mennyit keresnek a call centerben dolgozók?

3 éve Új sorozatunk első részében azt mutattuk be, hogy mennyit keresnek a HR-esek, most nézzük mennyit lehet keresni kezdőként, illetve pár éves szakmai tapasztalattal, ha call centerben akarunk dolgozni. Az adatokat a fizetesek.hu béreket összehasonító oldaltól kaptuk. Teljes cikk...


Idén ki lesz a legszebb hangú ügyfélszolgálatos?

4 éve Negyedik alkalommal hirdeti meg a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact center tagozata a Call Center Hangszépségversenyt, idén a tavalyi megmérettetés női és férfi győztese is meghívást kapott a zsűribe, közölte a szövetség. Teljes cikk...


Egyszer már bevált kapcsolatok - a rehiring előnyei és hátrányai

4 éve Toborzási és munkaerő-kölcsönzési szempontból vizsgáltuk annak az előnyeit és az esetleges hátrányait, ha egy munkavállalóval valamilyen módon újra szerződést köt a munkáltató vagy megbízottja. A HR Portál számára nyilatkozó szakemberek - a jó és a rossz példákat, az előítéleteket, és a jogos példastatuálásokat egymás mellé állítva - szinte minden esetben támogatandó gyakorlatnak tartják a vissza- és az újrafoglalkoztatást. Penczák Diánával, a Kelly Services Hungary Értékesítési és Operációs vezetőjével (Nyugat-Magyarország és Pest megye) és Göltl Viktorral, a West Hungary Consulting HR szolgáltatási vezetőjével beszélgettünk. Teljes cikk...


Kiszervezve Indiába

4 éve Todd elvégzi a hétvégi manager-képző tanfolyamot, de mire hétfőn bemegy az irodába, addigra az egész call-centert átköltöztették Indiába. Ha nem akarja, hogy kirúgják, akkor Mumbai-ba kell költöznie, hogy vezesse a cég ottani kirendeltségét. Egy olyan országba szervezik ki tehát a marhahúst tonnaszám zabáló Kansas-ből, ahol a tehén egy szent állat. És ez csak egy a kulturális különbségek közül, amire az Outsourced (Számkiszervezett) című sorozat poénjai javarészt épülnek. Teljes cikk...


Call centerben dolgozni: ugródeszka vagy valódi karrierlehetőség?

5 éve Az ügyfélélmény a telefonos ügyfélszolgálatot biztosító vállalatoknál is egyre fontosabb, már nem „menő” a morózus, unott hangú ügyfélszolgálatos. A hívó fél elégedettségét egyre több helyen mérik, a beszélgetéseket rögzítik, a megváltozott igényekhez a contact centereknek is alkalmazkodniuk kell. A telefonos ügyfélszolgálatok munkatársainak elsődleges munkaeszközük a hangjuk, így nem véletlenül tart számukra minden évben hangszépségversenyt a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség. A kétszeres nyertes Lendvai Nikolettát, a Magyar Telekom munkatársát és a szövetség Contact Center tagozat elnökét, Kovácsházy Dénest kérdezte a HR Portál. Teljes cikk...


A Samsung élen az ügyfélkiszolgálásban

5 éve A Samsung a ClientFirst "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" versenyén második helyezést ért el a nagyvállalatok között a telefonos ügyfélkiszolgálás (Call Center) kategóriában, míg az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a harmadik helyet szerezte meg - tájékoztatta portálunkat a cég. Teljes cikk...


Keresik a legszebb hangú ügyfélszolgálatost

5 éve A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact center tagozata harmadik alkalommal hirdette meg a Call Center Hangszépségversenyt, idén külön női és férfi hangokat is díjaznak - írják közleményükben. Teljes cikk...


Call centert alakít ki a Transcom Szegeden

6 éve Call centert alakít ki a Transcom Hungary Kft. Szegeden, a százötven új munkahelyet létrehozó beruházáshoz 15 millió forint támogatást nyújt az önkormányzat – döntött hétfői ülésén a Tisza-parti város közgyűlése. Teljes cikk...


Ügyfélszolgálati munkatárs - Jobangel önéletrajz mintája

6 éve Ezzel az önéletrajzzal call centerkbe, ügyfélszolgálatokon végzett munkákra jelentkezhetnek sikerrel az állást keresők. Teljes cikk...


Ki ül a vonal másik végén? - kiégés és segítő munka

6 éve Vannak olyan munkák, hivatásnak is lehet nevezni őket, melyek során az embernek a saját lelkét is ki kell tennie az asztalra. Természetesen nem jó, ha az adott munka kihatással bír a magánéletre, ha a gondolatok minduntalan a munkában megélt dolgokra szállnak vissza, de vannak munkakörök, melyek, ha nem is teljes, de jó nagy adagot kívánnak meg az emberből. Cikkünkben olyan emberek szólalnak meg, akik korábban lelkisegély-szolgálatnál, illetve nevelési tanácsadóban dolgoztak. Teljes cikk...


240 munkahely a Vodafone-nál

6 éve Újabb 240 munkahelyet teremt Miskolcon a Vodafone Magyarország Zrt. A város önkormányzata a cég beruházásához 130 millió forintos támogatást biztosít - jelentette be Kriza Ákos, Miskolc polgármestere. Teljes cikk...


Az "egészségtudatos" irodakialakítás

6 éve A munkahelyek kialakítása alapvetően befolyásolja, meghatározza a dolgozók egészségi állapotát és teljesítményét. Az irodai munkaszék és munkaasztal helyes, egészséges beállításával már többször foglalkoztunk, de nem feledkezhetünk meg a dolgozót körülvevő munkakörnyezet - térkövetelmények, megvilágítás, tükröződés és fényvisszaverődés, zaj, klíma, sugárzás - kialakításáról sem. Az itt említett fizikai tényezők hatásáról kérdeztük Dr. Németh Editet, a BME Ergonómia és Pszichológia tanszék adjunktusát. Teljes cikk...


Indul a verseny: ki bánik a legjobban ügyfeleivel?

6 éve Idén ötödször rendezik meg a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti versenyt, melynek legfőbb célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése. A 2009-ben indított program lehetőséget ad a részt vevő vállalatoknak ügyfél-kiszolgálási színvonaluk összehasonlítására ágazatokon belül és ágazatok között is. Teljes cikk...


A feszült ügyfélszolgálati beszélgetések ideje lejárt

7 éve Egy fejlesztésnek köszönhetően az ügyfélszolgálati vezető bármikor be tud avatkozni egy telefonbeszélgetésbe még mielőtt az nem kívánatos irányt venne. Az ügyfélszolgálatok térképét és a munkatársak elhelyezkedését mutató ábrák segítségével nem csak szavakban, de képekben is nyomon követhetőek a call centerben zajló folyamatok. Teljes cikk...