69 cikk a(z) call center címkével - 2. oldal

A Samsung élen az ügyfélkiszolgálásban

9 éve A Samsung a ClientFirst "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" versenyén második helyezést ért el a nagyvállalatok között a telefonos ügyfélkiszolgálás (Call Center) kategóriában, míg az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a harmadik helyet szerezte meg - tájékoztatta portálunkat a cég. Teljes cikk...


Keresik a legszebb hangú ügyfélszolgálatost

9 éve A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact center tagozata harmadik alkalommal hirdette meg a Call Center Hangszépségversenyt, idén külön női és férfi hangokat is díjaznak - írják közleményükben. Teljes cikk...


Call centert alakít ki a Transcom Szegeden

10 éve Call centert alakít ki a Transcom Hungary Kft. Szegeden, a százötven új munkahelyet létrehozó beruházáshoz 15 millió forint támogatást nyújt az önkormányzat – döntött hétfői ülésén a Tisza-parti város közgyűlése. Teljes cikk...


Ügyfélszolgálati munkatárs - Jobangel önéletrajz mintája

10 éve Ezzel az önéletrajzzal call centerkbe, ügyfélszolgálatokon végzett munkákra jelentkezhetnek sikerrel az állást keresők. Teljes cikk...


Ki ül a vonal másik végén? - kiégés és segítő munka

10 éve Vannak olyan munkák, hivatásnak is lehet nevezni őket, melyek során az embernek a saját lelkét is ki kell tennie az asztalra. Természetesen nem jó, ha az adott munka kihatással bír a magánéletre, ha a gondolatok minduntalan a munkában megélt dolgokra szállnak vissza, de vannak munkakörök, melyek, ha nem is teljes, de jó nagy adagot kívánnak meg az emberből. Cikkünkben olyan emberek szólalnak meg, akik korábban lelkisegély-szolgálatnál, illetve nevelési tanácsadóban dolgoztak. Teljes cikk...


240 munkahely a Vodafone-nál

11 éve Újabb 240 munkahelyet teremt Miskolcon a Vodafone Magyarország Zrt. A város önkormányzata a cég beruházásához 130 millió forintos támogatást biztosít - jelentette be Kriza Ákos, Miskolc polgármestere. Teljes cikk...


Az "egészségtudatos" irodakialakítás

11 éve A munkahelyek kialakítása alapvetően befolyásolja, meghatározza a dolgozók egészségi állapotát és teljesítményét. Az irodai munkaszék és munkaasztal helyes, egészséges beállításával már többször foglalkoztunk, de nem feledkezhetünk meg a dolgozót körülvevő munkakörnyezet - térkövetelmények, megvilágítás, tükröződés és fényvisszaverődés, zaj, klíma, sugárzás - kialakításáról sem. Az itt említett fizikai tényezők hatásáról kérdeztük Dr. Németh Editet, a BME Ergonómia és Pszichológia tanszék adjunktusát. Teljes cikk...


Indul a verseny: ki bánik a legjobban ügyfeleivel?

11 éve Idén ötödször rendezik meg a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti versenyt, melynek legfőbb célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése. A 2009-ben indított program lehetőséget ad a részt vevő vállalatoknak ügyfél-kiszolgálási színvonaluk összehasonlítására ágazatokon belül és ágazatok között is. Teljes cikk...


A feszült ügyfélszolgálati beszélgetések ideje lejárt

11 éve Egy fejlesztésnek köszönhetően az ügyfélszolgálati vezető bármikor be tud avatkozni egy telefonbeszélgetésbe még mielőtt az nem kívánatos irányt venne. Az ügyfélszolgálatok térképét és a munkatársak elhelyezkedését mutató ábrák segítségével nem csak szavakban, de képekben is nyomon követhetőek a call centerben zajló folyamatok. Teljes cikk...


Külföldiként Magyarországon: egy útkereső lány Portugáliából

11 éve Ana Riberio (30) a rossz munkaerő-piaci helyzet miatt hagyta ott hazáját, Portugáliát, és próbált szerencsét Magyarországon. Mint mondja, nálunk jobb életszínvonalon tud élni, több szabadnapot kap, és bár az álommunkáját még nem találta meg, szereti a kollégáit, alapvetően jól érzi magát. Teljes cikk...


Új irodai trend: terjed az ülő-álló munkavégzés

11 éve Az új típusú munkahelyeken, például a call centereknél, ügyfélszolgálatoknál a dolgozók csaknem egész nap a számítógép előtt ülnek, kevés lehetőségük van a mozgásra. Sokszor nem is értik, hogy egész nap ültek és mégis fáradtak. Vajon mi okozza ezt a fáradtságot és hogyan lehetne egészségesebbé tenni ezt a munkahelyi környezetet? Erről kérdeztük Dr. Németh Editet, a BME Ergonómia és Pszichológia tanszék adjunktusát. Teljes cikk...


A számkiszervezett (Outsourced)

11 éve Egy ízig-vérig munkahelyi komédia, amelynek fő humorforrása az India és Amerika között húzódó hatalmas kulturális szakadék. Teljes cikk...


Ügyfélkezelés és panaszkezelés felsőfokon

11 éve Az ügyfélkezelésnek és a panaszkezelésnek alapvetően három csatornája van: a személyes-, a telefonos- és az írásbeli ügyfélkezelés. A baj az, hogy a legtöbb helyen úgy kezelik ezt a dolgot, mintha ugyanolyan képességű, habitusú és képzéssel ellátott alkalmazottak láthatnák el mindezeket a feladatokat. Pedig távolról sincs így. Teljes cikk...


Gondot okoz a fluktuáció a szolgáltató központoknak

12 éve Hiába szeretnék a költségeiket csökkenteni a szolgáltató központok, a dolgozók elvándorlása magas, emiatt pedig drága a toborzás és a betanítás. Kelet-Európában nálunk alacsony a fluktuáció, viszont magasabb béreket kérnek a munkavállalók - derül ki egy felmérésből. Teljes cikk...


Gyorsabban oldják meg az ügyfél panaszait az érzelemfelismerő szoftverrel

12 éve A 2011 novemberében bevezetett Voice Miner nevű érzelem- és beszédfelismerő rendszer kimagasló eredménnyel teljesített az elmúlt fél évben. Az eddigi több mint 3 millió rögzített beszélgetés a vártnál lényegesen több információt biztosít az ügyfélszolgálati vezetők számára - írja a portálunkhoz eljuttatott sajtóközlemény. Teljes cikk...


Elárulja a hangunk, hogy szerződést szeretnénk bontani

12 éve Egy szoftver az emberi hang elemzésével képes megállapítani bizonyos üzleti események valószínűségét, és ebből rangsort állít fel. A rendszer előre jelzi a szerződésbontási szándékot - derül ki egy lapunknak eljuttatott anyagból. Teljes cikk...


DHL Express: versenyelőnyt jelent a profi ügyfélszolgálat

12 éve A kezdeti néhány fős csoportból mára egy több mint 50 fős osztállyá nőtte ki magát a DHL Express magyar ügyfélszolgálata, amelynek munkáját nemrég Center of Excellence díjjal ismerték el. De mitől érhet el kiemelkedő teljesítményt egy ügyfélszolgálat, különösen a szállítmányozásban? Horváth Judit emberi erőforrás igazgatót kérdeztük, aki elárulta, milyen új kezdeményezések segítették őket eredményeik elérésében. Teljes cikk...


A külföldi kollégákkal való munka alapszabályai

12 éve A multinacionális vállalatok munkatársai gyakran személyesen tapasztalják milyen külföldi kollégákkal dolgozni, velük különböző projektekben együttműködni. A kulturális különbségek, az eltérő vezetési módszerek miatt ez időnként komoly kihívást jelent, ám számos olyan tényező van, melynek ismerete megkönnyíti ezt. Az alábbi tanulmány szerzője a legfontosabb gyakorlati tapasztalatokat foglalta össze. Teljes cikk...


Száz embernek ad munkát egy új call center Pécsett

12 éve Call centert létesít az Unisys Global Services Hungary Pécsett a tavasszal, az amerikai székhelyű cég mintegy száz embernek ad munkát - adta hírül a Pécsi Újság hírportál csütörtökön. Teljes cikk...


/cimkek/call-center.html