62 cikk a(z) call center címkével:

Szolgáltató szektor: kétszáz dolgozó nézhet munka után

9 éve Bezár a Skype budapesti központja, közel kétszáz dolgozó veszíti el munkáját - értesült a Napi Gazdaság. Teljes cikk...


Minőségi javulás az ügyfélszolgálaton

10 éve Az ügyfélszolgálat egyfajta kapocs, vagy még inkább összekötő információs szerepkört lát el - képviselnie kell a szervezet érdekeit, miközben pozitív légkört teremt, meghallgatja az ügyfelek igényeit, problémáikat megoldja, a konfliktusokat pedig kezeli. Megteremti az együttgondolkozás és az együttműködés feltételeit. Teljes cikk...


Call center: a munka belülről

10 éve Drákói szigor, nem mindig jókedvű ügyfelek, alacsony órabér. Erről számoltak be telefonos ügyfélszolgálton dolgozó alanyaink. Talpraesettséggel, nyelvtudással gyorsan bele lehet tanulni a munkába. Egyetemistáknak a munka rugalmas jellege miatt jó pénzszerzési lehetőség. Tartósan azonban nehéz telefonos ügyfélszolgálatosként dolgozni. Teljes cikk...


Hol a legudvariasabbak a dolgozók?

10 éve A pénzügyi szektorban a legudvariasabbak az alkalmazottak, ám a tapintat legkevésbé jellemző rájuk, a kereskedelemben nem túl előzékenyek velünk, de diplomatikusak - derül ki a Profiles International felméréséből. Teljes cikk...


Megkétszerezi létszámát a Binax Zalaegerszegen

11 éve Megkétszerezi zalaegerszegi kapacitását és létszámát a call centereket, ügyfélszolgálati központokat üzemeltető Binax C. C. Kft., amely több száz milliós beruházással alakította ki új épületben az eddigi 110 munkahely mellett újabb 120 embernek tudnak munkalehetőséget adni. Teljes cikk...


A dolgozói elégedettséget erősítette a kultúraváltás az Expressz-nél

11 éve Van úgy, hogy a piaci körülmények kedvezőtlen változásai miatt egy szervezet képtelen megfelelni az új igényeknek. Korycki Adrienn-nek, az Expressz Magyarország Zrt. HR igazgatójának oroszlánrésze van abban a változásmenedzsment projektben, amely az elmúlt másfél évben zajlik a hirdetési piac egyik meghatározó kiadóvállalatánál. Teljes cikk...


Új munkakörök nyílhatnak meg a látássérültek előtt

11 éve Jelentős előrelépés történt a látássérült emberek rehabilitációja terén: az idei évtől a korábbi három szervezet mellé öt civil szolgáltatót sikerült bevonni, így a fejlesztés végére régiónként évente legalább 450 látássérült személy elemi és foglalkozási rehabilitációját végezhetik el, ami 3150 fő fejlesztésére ad lehetőséget. Teljes cikk...


Nemzeti ünnepen is dolgoztatnák a call centereseket

11 éve Szavazásra bocsátották a parlamentben a munka törvénykönyvének azon módosítását, amely a külföldre irányuló szolgáltatást végző cégek esetében nem tenné kötelezővé a nemzeti ünnep munkaszüneti napként való kezelését. A tervezet szerint ez alól kivételt képeznének azok a tevékenységek, amelyek munkaszervezés útján máshogy is ütemezhetők. A rendelkezés hazánkban több tízezer embert érint. Teljes cikk...


Tíz állás, amelynél nem a papír dönt

11 éve Vannak olyan állások, amelyek elkezdéséhez nem kell feltétlenül szakirányú végzettség. Általános érettségivel vagy más területen szerzett - például bölcsész - diplomával is bele lehet vágni. A papírnál sokkal fontosabb a személyiség: a fellépés, a jó kommunikáció, a kellemes hang, a szervezőkészség. Teljes cikk...


Új szakképző központ 1,4 milliárd forint beruházással

11 éve Az I. Nemzeti Fejlesztési Terv keretében 1,4 milliárd forint beruházási költséggel felépült Belvárosi Térségi Integrált Szakképzési Központ új központi képzőhelyét csütörtökön adták át Budapesten - közölte a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) csütörtökön közleményben az MTI-vel. Teljes cikk...


Rabszolgasors a call centerben

12 éve Éva három éven át dolgozott egy multinacionális cég telefonos ügyfélszolgálatán. Amint beszámolójából kiderül, embert próbáló volt az időszak. Többnyire hétvégén is dolgozni kellett, alig volt ebédszünet, záporoztak a hívások és lelkileg is megterhelő volt az extrém ügyfelek kezelése. Éva története valós dolgozói tapasztalat egy call centerben. Teljes cikk...


Nem elég az ötlet és a tőke a vállalkozóvá váláshoz

12 éve Szeretne megszabadulni a főnökétől? Van jó ötlete, ám nem tudja, hogyan induljon neki? Megoldás lehet a saját vállalkozás indítása, amelyben a maga ura, és még a profit is a saját zsebében marad. Vállalkozni azonban nem egyszerű, ahogyan az egy vállalkozóvá vált egykori alkalmazott történetéből kiderül. Teljes cikk...


Bulgáriát választotta a Sony

12 éve A Sony megnyitja call centerét Bulgáriában - írja a Világgazdaság. Teljes cikk...


Szolgáltató központokra pazarol az állam?

12 éve Kilencmilliárd forintot pazarolt el a kormány az elmúlt két évben a szolgáltató központok támogatására, legalábbis az Ericsson volt elnöke szerint. Fodor István elmondása alapján a Magyarországra érkezett központok akkor is idejöttek volna, ha egy fillér állami támogatást se kapnak - írja a Népszabadság. Teljes cikk...


Nincs hatással a tandíj a hallgatók munkakedvére

12 éve A tandíj tervezett bevezetése egyelőre nem éreztette hatását a hallgatók munkavállalási kedvében - közölte Karácsony Mihály, a Magyarországi Diákvállalkozások Országos Érdekképviseleti Szövetségének elnöke az MTI-vel. Teljes cikk...


Országos munkaerő-piaci körkép elektronikus szolgáltató központok személyzet-fejlesztési döntéseinek támogatásához

12 éve A Humán Erőforrás Közhasznú Alapítvány 2007-ben országos kutatást indított az elektronikus szolgáltató központok munkaerő-piaci szokásairól. A kutatást az a piaci igény ihlette, amely szerint nincs átfogó ismeret az országban működő call/contact centerekről, a fejlődési irányokról, valamint a munkaerő utánpótlási lehetőségekről. Teljes cikk...


1500 fős call centert nyit az Alorica Kaliforniában

12 éve Mintegy 1500 amerikai munkahelyet teremt az az új call center, amelyet El Paso keleti részén kíván felépíteni a kaliforniai, kiszolgáló központok létesítésével és üzemeltetésével foglalkozó Alorica - jelenti az El Paso Times. Teljes cikk...


Call-center az ügyfélmegtartó erő

12 éve Egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a vállalatoknál a telefonos ügyfélszolgálatok. A piaci tapasztalatok és kutatások ugyanis azt mutatják, hogy a vevők sokkal erősebben kötődnek azokhoz a márkákhoz, ahol a termékkel kapcsolatos problémájukra választ találnak - járt utána a Népszabadság. Teljes cikk...


Gyarapodnak hazánkban a call centerek

12 éve Egyre gyarapszik az IT és adminisztrációs-, call center-, könyvviteli-, pénzügyi tevékenységgel foglalkozó szolgáltató központok száma hazánkban. A vállalatok kiváló lehetőséget nyújtanak a képzett fiatal munkavállalóknak, de az idősebb korosztálynak is vonzó lehet a hazai viszonylatokhoz képest versenyképes fizetés. Teljes cikk...