kapubanner for mobile

69 cikk a(z) call center címkével - 4. oldal

Rabszolgasors a call centerben

16 éve Éva három éven át dolgozott egy multinacionális cég telefonos ügyfélszolgálatán. Amint beszámolójából kiderül, embert próbáló volt az időszak. Többnyire hétvégén is dolgozni kellett, alig volt ebédszünet, záporoztak a hívások és lelkileg is megterhelő volt az extrém ügyfelek kezelése. Éva története valós dolgozói tapasztalat egy call centerben. Teljes cikk...


Nem elég az ötlet és a tőke a vállalkozóvá váláshoz

16 éve Szeretne megszabadulni a főnökétől? Van jó ötlete, ám nem tudja, hogyan induljon neki? Megoldás lehet a saját vállalkozás indítása, amelyben a maga ura, és még a profit is a saját zsebében marad. Vállalkozni azonban nem egyszerű, ahogyan az egy vállalkozóvá vált egykori alkalmazott történetéből kiderül. Teljes cikk...


Bulgáriát választotta a Sony

16 éve A Sony megnyitja call centerét Bulgáriában - írja a Világgazdaság. Teljes cikk...


Szolgáltató központokra pazarol az állam?

16 éve Kilencmilliárd forintot pazarolt el a kormány az elmúlt két évben a szolgáltató központok támogatására, legalábbis az Ericsson volt elnöke szerint. Fodor István elmondása alapján a Magyarországra érkezett központok akkor is idejöttek volna, ha egy fillér állami támogatást se kapnak - írja a Népszabadság. Teljes cikk...


Nincs hatással a tandíj a hallgatók munkakedvére

16 éve A tandíj tervezett bevezetése egyelőre nem éreztette hatását a hallgatók munkavállalási kedvében - közölte Karácsony Mihály, a Magyarországi Diákvállalkozások Országos Érdekképviseleti Szövetségének elnöke az MTI-vel. Teljes cikk...


Országos munkaerő-piaci körkép elektronikus szolgáltató központok személyzet-fejlesztési döntéseinek támogatásához

16 éve A Humán Erőforrás Közhasznú Alapítvány 2007-ben országos kutatást indított az elektronikus szolgáltató központok munkaerő-piaci szokásairól. A kutatást az a piaci igény ihlette, amely szerint nincs átfogó ismeret az országban működő call/contact centerekről, a fejlődési irányokról, valamint a munkaerő utánpótlási lehetőségekről. Teljes cikk...


1500 fős call centert nyit az Alorica Kaliforniában

16 éve Mintegy 1500 amerikai munkahelyet teremt az az új call center, amelyet El Paso keleti részén kíván felépíteni a kaliforniai, kiszolgáló központok létesítésével és üzemeltetésével foglalkozó Alorica - jelenti az El Paso Times. Teljes cikk...


Call-center az ügyfélmegtartó erő

17 éve Egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a vállalatoknál a telefonos ügyfélszolgálatok. A piaci tapasztalatok és kutatások ugyanis azt mutatják, hogy a vevők sokkal erősebben kötődnek azokhoz a márkákhoz, ahol a termékkel kapcsolatos problémájukra választ találnak - járt utána a Népszabadság. Teljes cikk...


Gyarapodnak hazánkban a call centerek

17 éve Egyre gyarapszik az IT és adminisztrációs-, call center-, könyvviteli-, pénzügyi tevékenységgel foglalkozó szolgáltató központok száma hazánkban. A vállalatok kiváló lehetőséget nyújtanak a képzett fiatal munkavállalóknak, de az idősebb korosztálynak is vonzó lehet a hazai viszonylatokhoz képest versenyképes fizetés. Teljes cikk...


/cimkek/call-center.html