kapubanner for mobile

43 cikk a(z) cégautó címkével - 1. oldal

Céges telekocsi csökkentheti drasztikusan a munkába járás költségeit

1 éve A céges telekocsi rendszer nem csak a költségeket csökkenti, és a vállalati flotta kihasználtságát növeli, hanem a belső kommunikációra is jó hatással van, és akár motivációs eszközként is használható. Teljes cikk...


Cégautó, mint juttatás? Így működik!

4 éve A cégautó az esetek jó részében nemcsak a munkáltató által biztosított munkaeszköz, hanem egyben juttatás is. A mostani chiphiány és a háború miatt egekbe szökött autó árak és a hosszú várakozási idők miatt a munkavállalók is egyre jobban értékelik ezt a juttatási formát. Hogyan működik ez a legnépszerűbb konstrukció, a tartós bérlet esetén? Teljes cikk...


Elegáns vs. trendi: Milyen a jó cégautó?

5 éve Ha 10 évvel ezelőtt merül fel a kérdés, még biztosan mindenki azt feleli, hogy egy elegáns szedanon kívül nem tudna elképzelni más vállalati kocsit. Csakhogy időközben a SUV-ok jöttek, és letarolták a piacot. Ezekhez az igényekhez annyira ügyesen alkalmazkodott a Volvo, hogy ma már szinte mindenkinek a svédek szériája ugrik be a városi terepjárókról. Kérdés, hogy ezek a hatalmas járművek alkalmasak-e cégautónak. Teljes cikk...


Elegáns vs. trendi: Milyen a jó cégautó?

5 éve Ha 10 évvel ezelőtt merül fel a kérdés, még biztosan mindenki azt feleli, hogy egy elegáns szedanon kívül nem tudna elképzelni más vállalati kocsit. Csakhogy időközben a SUV-ok jöttek, és letarolták a piacot. Ezekhez az igényekhez annyira ügyesen alkalmazkodott a Volvo, hogy ma már szinte mindenkinek a svédek szériája ugrik be a városi terepjárókról. Kérdés, hogy ezek a hatalmas járművek alkalmasak-e cégautónak. Teljes cikk...


650 autós flottát zöldít ki az SAP

3 éve Négy év alatt a felére csökkenti az egy céges autójára eső károsanyag-kibocsátását az SAP Hungary. A cégnél már csak minden ötödik autócserénél jön képbe hagyományos benzinüzemű jármű. Teljes cikk...


Céges autó: vásárlás vagy tartós bérlet?

3 éve A lízingelt autó nem csak olcsóbb, de az üzemeltetési költségei is alacsonyabbak lehetnek. Teljes cikk...


Audival jár az ügyvezető, Skodával a beosztott - bérezési tanulmány

5 éve Idén is elkészítette Bérezési tanulmányát a Kienbaum tanácsadó cég, melyet a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamarában (DUIHK) mutattak be. 24,5 millió forint az ügyvezetők alapbére, a vezető beosztásúaké 10 millió. A legnagyobb munkaerőhiányról logisztikában, gyártásban, informatikában, kutatás és fejlesztésben számoltak be a cégek. Intő jel, hogy a DUIHK őszi konjunktúrafelmérése szerint 2009 óta először fordult mínuszba az üzleti hangulat a hazai német hátterű cégek körében. Teljes cikk...


Erőteljes fizetésemelés várható 2018-ban

7 éve A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) és a Kienbaum Consultants International tanácsadó cég elkészítette idei tanulmányát a magyarországi bérezésről. A felmérésen alapuló eredmények szerint egyrészt komoly szakemberhiányról számolnak be a vállalatok, másrészt a bérek gyorsabban emelkednek, mint ahogy azt korábban várták - derül ki sajtóközleményükből. Teljes cikk...


Minden, amit a zöld autókról tudnunk kell

7 éve Sokan láttunk már mellettünk elsuhanó zöld autót. Egy Toyota, vagy egy Lexus némán halad az aszfalton, talán észre se vesszük. Mindenki ismeri ezeket a környezetbarát, zöld autókat, ám sokan nem is tudják mitől különlegesebbek ezek, mint hagyományos társaik. Teljes cikk...


Lehet magáncélra használni a cégautót?

8 éve A cégautó még továbbra is alapvető juttatási formának számít ma Magyarországon, az egészen kicsi cégektől kezdve a multinacionális cégekig élnek ezzel a lehetőséggel. A cégautó adását kiválthatja a gépkocsi-hozzájárulás, ez kevésbé költséges megoldás, ezzel tudják csökkenteni a kiadásokat. Ezzel a hozzájárulással arra ösztönzik a munkatársakat, hogy a saját autójukat használják. Általában választani lehet a két forma között, így természetesen többen választják a cégautót, már csak azért is, mert a hozzájárulás összege csökkent. Teljes cikk...


Adómentes a cégautó magáncélú használata?

9 éve Egy tartásdíj-per közepén vagyunk, ahol az apa takarékosan bánik az információval jövedelmét illetően. Van egy egyszemélyes kft-je és a kft tulajdonában álló kocsit magánhasználatra is igénybe veszi. Sőt nagyon is, hisz külföldre, vidékre, Budapest teljes területén jár vele magánügyben. Jól tudom-e hogy csak a körzet látogatására lehetne használnia az autót és a többi benzinköltség, amit magánhasználat mellett a kft számlájára vesz (+ javítások, pályamatricák, biztosítások arányos része ) jövedelemnek számít? Ha igen, megtudhatnám, hogy melyik törvény, melyik paragrafusa alapján van ez így, hogy a perben hivatkozhassak a pontos adatra? A bírónő is meglehetős tájékozatlannak tűnik nekem számviteli kérdésekben. Teljes cikk...


Megbízható munkahelyre és elismerésre vágyik a magyar munkavállaló

10 éve A magyar dolgozók leginkább a megbízható, stabil munkahelyet értékelik és azt, ha erőfeszítéseiket méltányolják. A fizetésük mértéke csupán a harmadik legfontosabb szempont. A magyar elvárások leginkább az ukrán munkavállalók preferenciáihoz hasonlítanak- derül ki egy kutatásból. Teljes cikk...


Csak a vezetőket kényeztetik cafeteriával

10 éve A felsővezetők több mint harmada kap autót, míg a segédmunkások több mint fele csak a fizetéséből él, bármiféle egyéb juttatás nélkül – derül ki a Fizetesek.hu legújabb felméréséből, amelyet a Napi.hu mutatott be. Teljes cikk...


Cégautó: főnököknek kötelező vagy tényleg motivál?

10 éve A középvezetők 6-7 milliós, a felsővezetők akár 12 milliós autót is kaphatnak a cégüktől; egy bizonyos státusz felett ugyanis még Magyarországon is mindenkinek jár a vállalati kocsi. A HR Portálnak nyilatkozó szakértők szerint ez ma már nem is terheli meg annyira a munkáltató pénztárcáját, mint korábban. Teljes cikk...


Ingázási körkép: Hány kilométert vállal be a magyar?

10 éve Az emberek háromnegyede mobilnak tartja magát és akár 60 kilométert is utazna egy jobb állásért. A mindennapokban viszont inkább a munkahely megközelítésére szánt percekben mérik a lelkesedést - így egy jobb pozícióért akár 1 órát is utaznának, de általában a 30-40 perces oda utakat tartják a legelfogadhatóbbnak. A cégautó viszont presztízskérdés a vezetőknek: még állásajánlat is bukhat rajta, ha nem kapják meg. Teljes cikk...


Vége az olcsó kötelező biztosításoknak?

11 éve Az online biztosítások legnagyobb szeletét adó, személyautók kötelező gépjármű felelősségbiztosításának átlagdíja az első félév végén lényegesen magasabb volt, mint januárban. A díjakat a biztosítási adó dobta meg. Teljes cikk...


Minden harmadik cégautó megsérült a tavalyi évben

11 éve A cégautók 37 százaléka megsérült az elmúlt évben, legtöbbször a nagyautók és a terepjárók szenvedtek el károkat - többek között ez is kiderült a LeasePlan Hungária Zrt., hazánk vezető flotta- és gépjárműkezelő vállalatának elemzéséből, melyet a közel 9 ezer autót számláló flotta statisztikáiból készítettek el. Teljes cikk...


Cafetéria a Miniszterelnökségen: mobil mindenkinek jár, sokan notebookot és autót is kapnak

12 éve Huszonegyen jogosultak gépkocsihasználatra, sofőr tíz embernek jár, mobiltelefont minden munkatárs kap, hivatali notebookot ötvenyolcan használhatnak a Miniszterelnökségen - olvasható a kormányzati honlapon. Teljes cikk...


Nehéz kigazdálkodni a cégautóadót

12 éve A cégautóadót a személygépkocsi teljesítménye és környezetvédelmi osztályba sorolása alapján kell negyedévente bevallani és megfizetni a hatályos adótörvény értelmében. 12 díjtétel van, de a legkörnyezetkímélőbb kisautó esetében is több adót kell fizetni idén, mint 2011-ben kellett. Teljes cikk...


Presztízs és biztonság: ezért népszerű a céges terepjáró

12 éve Cégautók között is gyakran találkozunk terepjárókkal, valamint a terepjárók és személyautók előnyeit ötvöző úgynevezett szabadidőautókkal (SUV). Népszerűségük fő oka presztízsükben és abban rejlik, hogy méretüknél fogva biztonságérzetet adnak a vezetőnek - derül ki a LeasePlan Hungária Zrt. felméréséből. Teljes cikk...


/cimkek/cegauto.html