25 cikk a(z) Develor címkével - 1. oldal

Milyen trendekkel kell számolnia egy jövőbiztos vezetőnek?

7 hónapja A mai világ ingatag és bizonytalan, ugyanakkor összetett és kétértelmű környezetet teremt. Az ebben való túléléshez olyan vezetői készségekre és szervezeti képességekre van szükség, amelyek jelentősen különböznek az eddigi sikerrecepttől. Ezt pedig egyre több cég is felismeri és egyre fontosabbnak tartja a vezetőinek képzését. Az október 3-i Tréning Kerekasztal Konferencián Csirmaz Nándor, a Develor senior trénere a jövőbiztos vezető témakörben tart majd előadást. Egy kis előzetes. Még lehet jelentkezni a konferenciára! Teljes cikk...


Ragaszkodnak vagy kapaszkodnak a dolgozók? - itt a friss kutatás

4 éve A cégvezetők 79%-a inkább a pozitívumokat, a sok innovációt hangsúlyozza az utóbbi három hónapból, melyben nőtt a dolgozói elköteleződés. 80% változtat stratégiáján, 50% rosszabb üzleti környezetre számít - derül ki Develor Tanácsadó Zrt. friss kutatásából. Melyek a legfontosabb feladatok? Miért csalóka a magas elkötelezettség? Teljes cikk...


Tankerek, vitorlások, bárkák - ki éli túl a tréningcégek közül?

4 éve Az árbevétel a tavalyi felére is eshet a tréningcégeknél a koronavírus-válság hatására. Kiknek jobbak a túlélési esélyei? Lesz-e online tréningforradalom? Mennyiben változik a HR-esek igénye? Iparági helyzetelemzés és a kilátások Németh Zoltántól. Teljes cikk...


Elégedett munkaerő nélkül elégedett ügyfél sincs

6 éve Legkevesebb minden harmadik magyar tapasztalta már, hogy egy szolgáltató munkatársa maga sem szívesen ajánlotta a terméket, amit épp eladni készült. A nem elkötelezett munkaerőnél kevés gyorsabban és károsabban ható tényező van egy vállalat megítélése tekintetében, a valóban ügyfélközpontú szemlélet beemelése a szervezeti kultúrába azonban közel sem egyszerű feladat. Ugyanakkor nem is lehetetlen. Teljes cikk...


Nagy a nyomás a dolgozókon, sok változásra kell reagálniuk

8 éve Bár a gazdasági válságra adott egyik első reakcióként a cégek a munkatársak és a vezetők képzésére szánt forrásokat kurtították meg, a 2012-es trendfordulót követően, 2015-ben nőttek a tréningköltések. Nőtt a vezetőképző programok száma, továbbá többet költöttek a cégek szervezetfejlesztésre. A Tréning Kerekasztal Egyesület évről évre felmérést készít a tréningpiac trendjeiről. Ennek kapcsán beszélgettünk Szabó Csabával, a Tréning Kerekasztal ügyvezetőjével. A Develor vezérigazgatója elmondta, a minőségi képzéseknek nagy a szerepük a munkavállalók megtartásában is. Bár örülnek a dolgozók a fejlesztési lehetőségnek, nyomasztja őket, hogy a tréning miatt felhalmozódott munkát csak túlórával tudják majd bepótolni. A feszített munkatempóban felértékelődött az idő szerepe és egyre kritikusabbak a résztvevők. Teljes cikk...


Milyen tréningekre költenek a cégek? - tréningtrendek 2014

9 éve Bankok és biztosítók helyett tavaly a termelőcégeknél, szolgáltatóknál és kereskedelmi cégeknél volt a legtöbb tréning. A korábbi évhez viszonyítva nőtt a vezetőképző programok száma, többet költöttek a cégek szervezetfejlesztésre, valamelyest csökkent viszont az ügyfélszolgálat fejlesztésére fordított forrás - derül ki egy felmérésből. Teljes cikk...


Új elnök a Tréning Kerekasztal élén

9 éve A tavalyi év végén új elnököt választott Szabó Csaba, a DEVELOR Tanácsadó Zrt. vezérigazgatója személyében az ország vezető tréningcégeit tömörítő Tréning Kerekasztal Egyesület - közölte az egyesület portálunkkal. Teljes cikk...


Kreatív HR-eszközökkel az elégedett ügyfélért

9 éve Elégedettek a wellness és televíziós szolgáltatók, a légitársaságok, webáruházak ügyfelei, nem úgy, mint az áramszolgáltatók, a vezetékes telefonszolgáltatók, vagy egyes kiskereskedelmi láncok vevői - derült ki a Develor 2. Országos Ügyfélélmény Kutatásából. A magyar felmérés alapján a K&H Banknál és a Vodafone-nál a legjobb ma ügyfélnek lenni, a brit cégeket humán oldalról vizsgáló Harvard Business Review felmérésén azonban épp a távközlés szerepelt le. Egy biztos: a kimagasló ügyfélélmény biztosításához elkötelezett, motivált munkatársakra és a megfelelő légkört teremtő, elvárásokat definiáló vezetőkre, újszerű, kreatív HR-eszközökre van szükség – mondta portálunknak Németh Balázs, a K&H HR és Stratégia Management Igazgatóság vezetője és Szabó Csaba, DEVELOR Tanácsadó Zrt., vezérigazgatója. Teljes cikk...


Nagy kockázat, de lehetőség is a panaszos ügyfél

9 éve Bevétele akár ötödét kockáztatja az a vállalkozás, amely nem fordít kiemelt figyelmet az ügyfél,- és panaszkezelésre - derül ki egy kutatásból. Aggasztó tendencia, hogy számos vállalatvezető csökkenti a panaszkezelésre szánt erőforrásokat. Teljes cikk...


Ügyfélélmény az üzleti siker záloga

9 éve Egy vállalat számára a pozitív ügyfélélmény megteremtése ma már elengedhetetlen a kiváló üzleti eredmények eléréséhez - olyannyira, hogy a téma a stratégiai célok között egyre több cégnél ma már a TOP 3-ban szerepel. Teljes cikk...


Melyik cégnél a legjobb ügyfélnek lenni?

9 éve A K&H Bank, és a Vodafone kliensei gondolják azt, hogy ennél a két cégnél a legjobb ma ügyfélnek lenni egy portálunknak eljuttatott felmérés szerint. Teljes cikk...


Tréningpiac 2010: nézelődünk a lejtő alján?

12 éve A tavalyi év megint sok érdekességet hozott a tréningpiacon. Maga a piac - a 43 legnagyobb céget értve ezen - nem változott jelentősen, négy százalékot csökkent. Ez nominális értéken mindössze 305 millió forintot takart. A 2008-as csúcsévhez képest jelentősen átalakult a tréninges vállalkozások éremtáblázata. A tűzhányó kicsit füstölgött, de belül azért parázslott az élet. Teljes cikk...


Új vezérigazgató a Develornál

13 éve Vezérigazgató váltás történt a magyar piac vezető tréning-tanácsadó cégénél, a Develor Tanácsadó Zrt. élén. Pozvai Zsolt, a korábbi vezérigazgató Szabó Csabának adta át a stafétát, aki az elmúlt években szervezetfejlesztő tanácsadóként és trénerként dolgozott. Teljes cikk...


Továbbképzés luxus körülmények között - gyanús tanácsadói szerződések

14 éve Tanácsadói szerződésekben talált problémát Papcsák Ferenc elszámoltatási kormánybiztos, aki szerint különösen négy vállalat tevékenysége volt problémás az elmúlt időszakban - cikkezi a Napi Gazdaság. Teljes cikk...


Munkahelyeket ment meg a Develor - pályázzon!

14 éve Segít kilábalni a válságból, megőrizni a munkahelyeket a Develor új szolgáltatás-csomagja, melyet térítésmentesen vehet igénybe egy szerencsés vállalat. Teljes cikk...


Íme a legjobb tréning helyszínek!

14 éve December 9-én rendezték meg a Develor Tanácsadó Zrt. "Aranycsillag Tréninghelyszín" díjának átadó ünnepségét. A Develor a Magyar Turizmus Zrt.-vel közösen az 50 legtöbb tréninget vásárló vállalat képviselőjét kérte fel arra, hogy jelöljék a díjra a legjobb tréningeknek otthont adó hazai szállodákat. Teljes cikk...


Átalakul és lezsugorodik a tréningpiac

15 éve A gazdasági válság a tréningpiacon is érezteti hatását: a cégeknek várhatóan csak a fele élheti túl a megrendelők drasztikus költségcsökkentési intézkedéseit. Bedől a tréningpiac? - tette fel a kérdést portálunk Pozvai Zsoltnak. A Develor Zrt. vezérigazgatója elismerte: valóban zsugorodik a piac, tréningcégek egy része az életben maradásért küzd és csak a legjobbak maradnak fenn, de azok tréningárait is lenyomta a válság. Van, ahol a már leszerződött megbízásokat is visszamondtak az ügyfelek, de a vezető olyan szervezetről is tud, amelyik két héttel ezelőtt kapta meg első megrendelését. Pozvai Zsolt 2010 ősze előtt semmilyen pozitív fordulattal nem számol. A szakember szerint az általános tréning már a múlté, helyére komplex szolgáltatások lépnek. Teljes cikk...


Új stratéga a Develornál

15 éve A hazai és regionális piacvezető teljesítmény-menedzsment tanácsadó vállalatához jelentős (felső)vezetői tapasztalatokkal rendelkező új stratégiai tanácsadó érkezett, áll a lapunknak eljuttatott közleményben. Teljes cikk...


Pozvai Zsolt: Az emberek vezetése a legfontosabb

15 éve Korrektség, az emberek szeretete, áldozatvállalás és példamutatás - ezek azok az alapelvek, amelyekre minden vezető építhet, ha sikeres szeretne lenni - fogalmazott portálunknak adott interjújában Pozvai Zsolt, a Develor Tanácsadó Zrt. vezetője, akit egy tavalyi internetes szavazáson választottak meg az év Legjobb Főnökének. A szakember szerint a magyar vezetőket sokszor a rövid távú érdekek mozgatják. Teljes cikk...


/cimkek/develor.html