kapubanner for mobile

110 cikk a(z) elkötelezettség címkével - 3. oldal

Egy nap az IKEA HR-vezetőjével

8 éve Tóth Andreának, az IKEA Industry Sopron HR igazgatójának korán indul a hétfő reggele - 5.30-kor már a gyár felé tart. Andrea egy munkanapjának leírásából kiderül, hogy milyen projekteken dolgozik az IKEA HR-osztálya, mi is az a FIKA és miről beszélgetnek a kollégák ebéd közben. Teljes cikk...


A fiatal dolgozókra ne számítsanak a munkáltatók

8 éve A legfiatalabb munkavállalók hetven százaléka mindössze egy évig marad ugyanazon a munkahelyen - idézi a Népszabadság azt a kutatást, ami a Z generáció (azaz az 1995 után születettek) álláspiaci sajátossá­gait vizsgálta. Teljes cikk...


Csak egy munka vagy tényleg szereted, amit csinálsz?

8 éve Az embernek lehetnek jobb meg rosszabb napjai a munkahelyén, de azt biztosan mindenki érzi, hogy valóban azt csinálja-e, amit szeret, elkötelezett és mindent belead, mert úgy érzi ezzel a saját karrierjét is építi? Vagy csak azért dolgozik, mert valamiből meg kell élni. Remek infografika mutatja meg a különbségeket. Teljes cikk...


Bérlakással motiválja dolgozóit a Mercedes-Benz

8 éve Ünnepélyes keretek között átadták azokat a bérlakásokat Kecskeméten, amelyeket a Mercedes-Benz Gyár dolgozói kedvezményesen bérelhetnek - tájékoztatták portálunkat. Teljes cikk...


Mire jó a csapatépítő tréning?

8 éve Az eredményes csapatmunkához elengedhetetlen, hogy fejlődjenek a munkatársi viszonyok. Erről szól egy jó csapatépítő tréning. Teljes cikk...


Egy napon belül is változhat a munkavállalói elkötelezettség

8 éve A Captain évente többször is szervez ügyfelei és partnerei számára üzleti reggelit, ilyenkor minden alkalommal más, a HR-vezetők számára fontos és aktuális téma kerül megbeszélésre. Ez alkalommal az engagement, a dolgozói elkötelezettség témában beszélgettek a kerekasztal vendégek: Jakobsen Petra a Bonafarm és Csépai Martin a Deloitte HR-igazgatói, Kassim Iris a Menedzsment Innovátorok Társaságának alapítója, valamint a házigazda Deák Zsolt, a Captain ügyvezetője. Már a beszélgetés elején megegyeztek abban a résztvevők, hogy tapasztalatuk és a szakirodalom szerint is az elkötelezettség egy olyan pszichológiai állapot, mely egy pillanatnyi helyzetre jellemző és a munkavállalók esetében, akár egy napon belül is megváltozhat. Teljes cikk...


Láng Zsolt, Coca-Cola HBC Svájc HR igazgatója

8 éve Láng Zsolt 2013 áprilisában csatlakozott a Coca-Cola HBC Magyarország csapatához, ahol kezdetben személyügyi vezetőként tevékenykedett. Zsolt 2014 januárjában vette át a magyar HR csapat irányítását, majd 2015 szeptemberében kinevezték a Coca-Cola HBC Svájc HR igazgatójának. Teljes cikk...


Létezik-e elkötelezett munkatárs a mai munka világában?

8 éve Nem, nem létezik. A cikknek itt vége. Köszönjük, hogy elolvasta. Na jó: azért ez egy nagyon érdekes téma, és az is igaz, hogy a legtöbb munkavállaló, azaz alkalmazott, akitől elvárnánk, hogy elkötelezett legyen a cég és a szervezet SIKERE iránt, mégsem annyira elkötelezett. Egyetlen jól célzott ajánlat és egy picivel több fizetés máris a konkurenciához repíti, és huss, volt elköteleződés, nincs elköteleződés. Az a szervezet, ahol hiányzik a munkatársak megfelelő motivációja, hosszú távon vesztes és versenyhátrányban van. Teljes cikk...


Magyar elismerés a világ legnagyobb coach-szervezetében

9 éve A világ legnagyobb coach szervezete, az International Coach Federation (ICF) Ábri Juditot, egy magyar szakembert választott ki arra, hogy képviselje a közösséget világjáró körútján. Ábri Judit mások mellett „coacholta” már Freddie Mercuryt is, előadásában a vállalati kultúraváltoztatás eszközeiről fog beszélni. Teljes cikk...


A magyarok 90 százaléka nem elkötelezett a munkahelye felé

9 éve Döbbenetes eredményeket hozott egy globális felmérés: a magyar munkavállalók 90 százaléka nem elkötelezett a munkahelye iránt, 45 százalékuk aktívan állást is keres a meglévő munkája mellett. Mivel pedig ha valaki manapság tehetséges munkavállalókat akar találni, akkor egyáltalán nincs (akár szó szerint) határok közé szorítva, hiszen a technológiának köszönhetően a globális munkaerőpiacról válogathat – akár a máshol elégedetlen munkavállalók közül. Ugyanez igaz a másik oldalra, az álláskeresőkre, akik ha megvan hozzá a képzettségük, tehetségük, nyelvtudásuk, akkor bárhol találhatnak munkát, ahol éppen az ő készségeikre, képességeikre van szükség. Mindez már nem a jövő, hanem egyre inkább a jelen, amivel a HR szakembereknek is szembe kell nézniük, mert egyrészt a tehetséges munkaerőért egyre nagyobb a verseny, másrészt bizonyos területeken egyre nagyobb a szakemberhiány, és ha valaki nem nyit az új toborzási módszerek, lehetőségek felé, valamint nem igyekszik saját márkájával meggyőzni a megfelelő munkavállalókat, akkor lemarad. Egy globális felmérés szerint az elismerés már sokkal komolyabb motiváló erő, mint a pénz, Magyarországról pedig minden második ember hajlandó lenne külföldön dolgozni. Teljes cikk...


Jó élménnyé kell-e tenni egy állásinterjút?

9 éve Szinte minden foglalkoztató a fiatal tehetségeket szeretné bevonzani, ezért egyre kreatívabb megoldásokkal készülnek megszólítani őket. A fejlesztés, és az értékesítés üzleti folyamatainak a játékosítása is már „úton van”, a kiválasztás videojátékba ágyazott megjelenítése pedig már meg is érkezett Magyarországra. A trendről, és a hazai tapasztalatokról beszélgetett a HR Portál munkatársával Bíró Noémi, a PwC Közép-európai Recruitment Toborzási vezetője és Vendler Balázs gamification szakértő. Teljes cikk...


Az élmény, ami megkülönböztet - A munkavállalói élményekből versenyelőny lesz?

9 éve Mára a vállalatok jelentős része felismerte, hogy nem elég csupán kiváló minőségű terméket előállítani. A jó termék önmagában kevés, ha nincs mellette sztori, amely a termékhasználaton túl élményhez juttatja a fogyasztót. Az elmúlt években trendként jelent meg, hogy a cégek a vásárlókon kívül az alkalmazottak számára is élményt akarnak nyújtani a munkahelyeken. Teljes cikk...


Rendkívül fontos a személyes kommunikáció - valódi időben, valódi termekben

9 éve Az új technológiák átalakították a munka világát és lehetővé tették, hogy kollégák a világ bármely tájáról kommunikáljanak egymással. Ennek ellenére hiba lenne azt feltételezni, hogy a személyes, szemtől szemben történő kommunikáció elhanyagolható a jövőben. Teljes cikk...


Sok dolgozó gondolkodhat munkahelyváltáson

9 éve A legfrissebb trendriport szerint egy átlagos magyar vállalatnál a dolgozók 60 százaléka elkötelezett cége felé. Megfordítva: kicsivel kevesebb mint felük nem viszi a cég jó hírét, és elképzelhető, hogy éppen munkát keres munka mellett. Az adatbázis-mélyelemzések által feltárt összefüggések már azt is egyértelműen megmutatják, mennyit nyer a réven, és veszít a vámon a cég a dolgozói elkötelezettség nyomán. Erről, és a megújuló Legjobb Munkahely Felmérésről is szó volt az Aon Hewitt Magyarország sajtóreggelijén. Teljes cikk...


Jó munkáltatói márkával bevonzható a tehetség

9 éve A HR -esek folyamatosan új kihívásokkal szembesülnek, amik közül az egyik legfontosabb a Employer branding, azaz a munkáltatói arculat építése. Mára világossá vált, hogy nem csak újdonsült divathullámról van szó, hanem vállalati szempontból valóban kiemelkedő jelentőséggel bír. Teljes cikk...


Álomcsapat összeállítása projekt feladatokra

9 éve Mi nélkülözhetetlen az álom csapatodhoz? Legyen egy közös cél. Összhangban legyen a szív és az ész is minden csapat taggal. Pozitív, támogató, megoldásokban gondolkodó attitűddel rendelkeznek. Legyenek kitartóak, elkötelezettek. Bízzanak egymásban. Kiegészítik egymást. Teljes cikk...


Alulmotivált, nem elkötelezett munkavállalók - mi a megoldás?

9 éve Ha egy szervezet bajba kerül, első lépésként diagnózist kell felállítani, utána lehet csak belefogni a fejlesztésbe. Nem célszerű túlzottan radikális lépéseket sem felállítani, s az sem vezet eredményre, ha csak felületi kezelést végzünk. Ha egy cég ma életben akar maradni, folyamatosan újítania kell. Az eredményes fejlesztésnek az a kulcsa, hogy tudatossá kell tenni a változtatni akarást, s ezt a szervezet minden szintjén el kell fogadtatnia a vezetésnek. Ehhez a vezetőknek kínálniuk kell az alkalmazottaknak egy vonzó jövőképet, ami motiválttá teszi őket, s hajlandóak „megmozdulni” a változásokért. Teljes cikk...


Megbecsüli dolgozóit az Ericsson

9 éve Kollektív szerződést írt alá az Ericsson Magyarország és a Mérnökök és Technikusok Szabad Szakszervezete csütörtökön. A megállapodás a szakszervezet és a vállalat több éves együttműködésének eredménye, és emellett az Ericsson emberközpontú vállalatpolitikáját írásban is rögzíti - tájékoztatta a cég portálunkat. Teljes cikk...


Hogyan lehet közös vállalati kultúrája egy 13 országban működő cégnek?

9 éve Idén év elején a Telenor Group felsővezetői körútra indultak: sorra látogatják a cég leányvállalatait. Így kívánják népszerűsíteni a cég alapértékeit: a Telenor Way egy olyan, több mint 10 évvel ezelőtt kidolgozott értékrend, mely a vállalat kultúrájának alapját adja – ez az oka annak, hogy teljesen más kultúrájú országokban azonos értékek mentén tudnak működni a Telenor leányvállalatai. A törökbálinti Telenorhoz pár napja látogatott el Kjell-Morten Johnsen alelnök, a Telenor európai vezetője és Jon Erik Haug, alelnök, csoportszintű People Development vezető. Teljes cikk...


/cimkek/elkotelezettseg.html