kapubanner for mobile

26 cikk a(z) élmény címkével - 1. oldal

Extremitás és az intuíció

5 hónapja Az extrém csapatépítések és sportok nemcsak fizikai, hanem mentális kihívásokat is hordoznak, amelyek hozzájárulhatnak az intuíció és azon keresztül egy szokatlan döntéshozatali képesség fejlesztéséhez. Hogyan is? Simon András posztja a HR Blogon. Teljes cikk...


Csapatépítő játékok

1 éve A jó csapatépítő kikapcsol, fejleszti az interperszonális kapcsolatokat, a kommunikációt. A napi rutin felrázása és a játékos környezet kialakítása segít megváltoztatni a megszokott hierarchiát. A csapatmunkával együtt épül a bizalom, valamint a vezetői és kommunikációs készségek. Összegyűjtöttünk néhány tippet hatékony csapatépítő játékokra, kint és bent egyaránt. Teljes cikk...


Vezetőképzés, csapatépítés dobpergéssel

2 éve Ingyenes webinarium, zenés csapatépítés. A Danubia Zenekar a zenekari létre és a zene összekovácsoló erejére épülő programot indíta résztvevők zenekari taggá válva megtalálják a közös ritmust és hangot, és az átélt tapasztalatok, valamint a zenélést kísérő soft skill tréning során fejlődhetnek. Teljes cikk...


Ugyan ki akarna kiugrani a jakuzziból?

3 éve Mindezt annak kapcsán kérdezi Andó Ildikó vezetési tanácsadó a HR Blogon, hogy a munkavállalói elégedettség növelése már szintre mantrává válik a szakmában. "Egyebet sem ismételgetünk, mint a jóllétet, az élményt és a törődést. De vajon tisztában vagyunk-e azzal, hogy hova vezet, ha az elégedettséget a fene nagy jóléttel akarjuk előcsalogatni?" Teljes cikk...


Csalj mosolyt a kollégáid arcára már hétfő reggel!

4 éve A munkáltatói márka építése azt jelenti, hogy élményt kell teremteni az összes HR folyamaton átívelően. Ahol komolyan veszik, ott a márkaépítésnek stratégiai szerepe van - mondta Johann Driessens, a 2018-as év globális munkáltatói márkavezetője, a Branded.Careers alapítója Horváth Ádámnak, a BrandFizz Chief Sparkle Offizzerének adott exkluzív interjúban. Teljes cikk...


Rendezvénytrendek 2019: élményt a kollégáknak és az ügyfeleknek is

5 éve Jön az ősz, indul a konferenciaszezon és bár még messzinek tűnik, egyre aktuálisabbá válnak az év végi rendezvények, karácsonyi ünnepségek, partyk. A terület szakemberei szerint a HR-eseknek érdemes időben ébredni, mert a népszerű helyszíneket már fél-egy (sőt akár kettő) évvel korábban is lefoglalják. A rendezvények tekintetében is változnak a trendek, egyre fontosabb az élmény, legyen szó akár munkavállalói vagy ügyfeleknek szervezett eseményről. Gasztronómiában a bisztró- és streetfood hódít, minőségi alapanyagokból, és egyre fontosabb a környezettudatosság is, amelyhez a szolgáltatók is alkalmazkodnak. Számos piaci szereplőtől gyűjtöttük össze a tapasztalatokat, hogy mik az aktuális trendek, mire érdemes odafigyelni, hogy minél jobban sikerüljön a céges rendezvény. Teljes cikk...


Na, ezért jó kollégákkal együtt futni

5 éve Hogy miért érdemes sportra ösztönözni a kollégákat egy cégen belül, arról számtalan kutatást, felmérést lehet találni a neten. Legtöbben a futás mellett döntenek, klubokat alapítanak, ahol edző segítségével fel lehet készülni különböző távokra, akár versenyekre. Ez az az eset, amikor mindenki jól jár. A cég is, hisz a közös sportnak csapatépítő hatása van, jobb lesz a munkahelyi morál, megnövekszik az elköteleződés, a betegségek csökkenése miatt kevesebb ember esik ki a munkából, akiknek ráadásul nő a teljesítménye, sőt, a munkakeresők számára is vonzóbbá válik a munkahely, hisz mindenki szeret egy jó csapathoz tartozni. A másik oldalról már ritkábban esik szó, így megkérdeztünk olyanokat, akik valóban tagjai munkahelyi sportkluboknak, ők mesélték el, mit is adott ez nekik. Teljes cikk...


Nem elég a vonzó fizetés, jó munkahelyi élményt is kell nyújtani

5 éve A munkaerőhiány miatt új megközelítést kell alkalmazniuk a cégeknek a munkavállalók toborzására és megtartására: nem elég a vonzó fizetés, jó munkahelyi élményt is kell nyújtani. A kulcs az employer branding, azaz munkáltatói márkaépítés lehet, amely során a vállalatok a már meglévő, vonzó pozitív elemeket teszik láthatóvá a jelenlegi és potenciális munkavállalók számára - derült ki a K&H közleményéből. Teljes cikk...


Egy igazi HR élmény!

5 éve Élmény alapú világban élünk! A hétköznapi cselekvéseink élménye válik meghatározóvá. Egy reggeli kávé ízével és frissítő élményével kezdjük a napot, étkezéseink - hacsak nem rohanunk, és hamar bekapunk valamit - gasztronómiai élménnyé válnak. Kikapcsolódásért megint csak élmény után vadászunk: social média élményeket, játék-élményeket, élményfürdőt, 3D-élményt, kultúra-élményt, olvasás-élményt, a sportokban a sikerélményt - legyen az a győzelem vagy a teljesítmény élménye vagy egyszerűen a közösségi élmény -, és egyre inkább keressük az adrenalinfokozó élményt is. Teljes cikk...


Láthatatlan Csapatépítés… ahol az érzékeitek vezetnek

5 éve Programot, ötletet kerestek csapatotok erősítésére? Szeretnétek, ha az együtt töltött idő igazán különleges élmény lenne, valami, ami több mint szimpla szórakozás? Csak képzeljétek el, hogy kialszik minden fény… Teljes cikk...


Vajon élményt jelenthet a munkahelyünk?

5 éve A XXI. század az élmény alapú cégeké. A mai felgyorsult és digitalizált világunkban a cégek zöme tudja, hogy nem elegendő egy terméket vagy szolgáltatást pusztán eladni, hanem ezzel együtt egy egyedi vásárlói élményt is biztosítani kell. Bármely márkára gondolunk, rögtön valamilyen élmény-érzelem jut eszünkbe, mely a márka iránti megítélésünk alapját adja. Ez alakítja ki a márkahűséget a fejünkben-mint fogyasztóban-, de mint munkavállaló is ugyanezzel a fejjel gondolkodunk, ha a munkahelyünkről van szó, nem? Teljes cikk...


Pulykapénz helyett egész évre szóló sportélmény karácsonyra!

6 éve Bár mindenki örül az év végi bónusznak/13. havi bérnek/pulykapénznek, céges szempontból korántsem a legjobb választás erre voksolni. Egyrészt jelentősen apasztja a cash flow-t (ez ugye attól függ, mennyi munkavállalónk van), bizalmatlanságot szül, hiszen ez ugye mégiscsak egy karácsonyi ajándék a cég részéről, akkor miért lehetnek különbségek a mértékét illetően az egyes kollégák közt, harmadrészt pedig egy egyszeri tételről van szó. Azaz, az adott pillanatban persze mindenki roppant hálás a cégvezetésnek, aztán ez január 2-ára szépen lassan elpárolog, nagyjából pont abban a pillanatban, amikor teljesen elfogy az adott összeg. Teljes cikk...


A cégeknek élményt kell adniuk

7 éve Komoly harc folyik a munkavállalókért, és ebbe a cégeknek újabb és újabb eszközöket kell bevetniük. Az egyik ilyen eszköz a jelölt- és munkavállalói élmény lett. Érzelmi motiváció is szükséges ahhoz, hogy valaki egy munkahely mellett döntsön. Többek között erről is beszél Dr. Mester Csaba, az Evolution Consulting Kft. ügyvezető-igazgatója, a 3. BaBér Panoráma konferencián, melynek témája a Digitális HR szabadsága. Teljes cikk...


Ősz Burgenlandban: az élmények és a kikapcsolódás időszaka

7 éve Kerékpározás az őszi napsütésben, családi termálfürdőzés, libavacsorák és borfesztiválok. A kikapcsolódni vágyók számára ez a legjobb időszak a feltöltődésre és a napos Burgenland felfedezésére. Teljes cikk...


Jakupcsek Gabriella az élményalapú változáskezelésről

7 éve Jakupcsek Gabriella a kommunikációs szakmában szerzett évtizedes tapasztalatai alapján alakította ki saját képzési módszereit. Az élményalapú változáskezelésről tart előadást a BaBér Panoráma rendezvényen - interjú az ismert televízióssal. Teljes cikk...


Visszajelzést kell adni minden mennyiségben

7 éve Úgy tűnik, a technológia fejlődésével a humánerőforrás-menedzsment területén világszerte hasonló irányokba indultak el a fejlesztések, legyen szó akár a toborzás-kiválasztásról, a munkahelyi hálózatok vagy a munkavállalói elégedettség felméréséről. Ezen a területen is egyre nagyobb mértékű az automatizáció, az egyre inkább globálissá váló munkaerőpiac pedig közös kihívásokat tartogat. A HR-t felrázó témákról, gazdasági makro trendekről is szólt a párizsi HR Tech World konferencia, amelyről Toldi Gábor, a Social Talent toborzási szakértője mesélt a HR Portalnak. Teljes cikk...


5 tévhit a munkáltatói márkáról

8 éve Öröm számomra, hogy egyre többet beszélünk a munkahelyi márkaépítésről (vagy munkáltatói márkáról, Employer- és HR-brandingről). De minél többet beszélnek róla azok, akik még nem csinálják, annál több a félreértés. Szeretnék néhányat tisztázni. Teljes cikk...


"Akarsz-e játszani mindent, mi élet?" - Avagy miért fontosak a játékok a tréningeken (és milyen játékoknak van helye egy jó tréningen)?

8 éve A tréningek legfontosabb jellemzője, hogy tapasztalati tanulásra épít. A nagy kérdés mindig az, hogy hogyan, milyen módon tudjuk megtapasztaltatni a résztvevőkkel azt, amit éppen fejleszteni vagy elsajátíttatni szeretnénk velük. Többféle lehetőségünk van, a videóanyagoktól a szerepjátékokon keresztül a vizualizációig széles a spektrum, aminek fontos összetevőjét képezik azok a tipikus tréning játékok, amikről itt most szót ejtünk. Teljes cikk...


Jó élményt az álláskeresőnek, hogy jó dolgozó legyen!

9 éve A munkáltatók akkor találnak minőségi jelöltekre, ha az álláskeresés folyamatát is pozitív élménnyé teszik, írja a Profession.hu. Hogyan működtethető eredményesen ez a kommunikáció? Teljes cikk...


A felhasználói élmény és a HR

9 éve Egy termék, vagy szolgáltatás megítélését alapvetően érzelmi benyomások határozzák meg. Ez a felhasználói élmény, mely életünk szinte minden területén meghatározó szerephez jutott. A felhasználói élmény kiváltása a legújabb technológiai fejlesztéseknél is fő szempont, hiszen a digitális törekvések középpontjában (is) az ügyfelek elégedettsége áll. Teljes cikk...


/cimkek/elmeny.html