kapubanner for mobile

166 cikk a(z) employer branding címkével - 2. oldal

Az egészségmegőrzés ma már az employer branding része

1 éve A cégek felelőssége is munkatársaik egészsége és jóléte Teljes cikk...


Munkáltatói márkaépítés követeléskezelőként: Kovács Viktória, az EOS Magyarország HR igazgatója

1 éve Mit tehet a HR, ha nem túl vonzó a szolgáltatás, amivel a munkahelyet is el lehet adni? Hogyan kell felépíteni egy bizalmon alapuló szervezeti kultúrát, ahol bevonhatják a munkavállalókat akár a fizetésekről, juttatásokról szóló döntések előkészítésébe? Kovács Viktóriát, az EOS Magyarország követeléskezelő cég HR vezetőjét kérdeztük. Teljes cikk...


How to attract talent?

2 éve The company’s brand is much more than your office or what you sell. It can be a powerful force that drives how people think of and feel toward current and future employees. Teljes cikk...


Családi napok, mint a sikeres employer branding eszköze

2 éve Manapság, mikor a social médiának, internetes fórumoknak, Facebook csoportoknak köszönhetően másodpercek alatt jut el százakhoz, ezrekhez egy vélemény, még nagyobb hangsúlyt kell fektetni a munkavállalói elégedettségre, hogy cégünkről pozitív kép alakuljon ki, és az hosszútávon meg is maradjon. Ennek egyik remek eszköze a családi napok szervezése, ehhez adunk most támpontokat. Teljes cikk...


Onboarding: stratégiai, részletes és precíz

2 éve Az onboarding folyamat nem lehet rögtönzés. Már csak azért sem, mert a beillesztés akkor kezdődik, amikor a leendő munkatárs először találkozik a szervezettel: amikor megpillantja az álláshirdetést, vagy válaszol egy LinkedIn megkeresésre és általában az első év végéig tart. A Karrier Intézet cikksorozatának harmadik része a gyakorlati tudnivalókkal foglalkozik. Teljes cikk...


Onboarding: a megtartás receptjének titkos összetevője

2 éve Vége a hosszú toborzási és kiválasztási folyamatnak, a jelölt aláírta a szerződést, fellélegezhet a leendő vezetője és a HR-es. Most már nincs más hátra, mint beléptetni és kezdhet is dolgozni… Mi baj lehetne? A Karrier Intézet háromrészes cikksorozatában, tippeket kaphatnak arra, hogy hogyan lehet elérni, hogy tényleg hosszú legyen a friss munkaviszony. Teljes cikk...


A legmodernebb HR Fest a legaktuálisabb HR-témákról

2 éve HR Fest a legmodernebb HR-témákról április 28-án Kecskeméten a Viapan Group főtámogatásával Teljes cikk...


Facebookon vagy LinkedIn-en érdemesebb inkább toborozni?

2 éve Naponta átlagosan 2 óra 20 percet töltünk el közösségi felületeken és az álláskeresők 79 százaléka használja a közösségi médiát álláskeresésre. Nem csoda, hogy napjainkban a social média alapú toborzás egyre több vállalatnál kerül stratégiai fókuszba. Teljes cikk...


A modern HR az Ipar 4.0-val karöltve jár

2 éve Április 28-án Kecskeméten HR Fest a Viapan Group főtámogatásával Teljes cikk...


A felsővezetők a LinkedInen építik a márkát

3 éve Egyre több magyar felsővezető használja aktívan a LinkedInt a TOP50 hazai nagyvállalat körében – derült ki az Uniomedia most megjelent, a szakmai közösségi portált, valamint az ott jelen lévő 200 felsővezető oldalát vizsgáló felméréséből. Kik a véleményvezér cég- és HR-vezetők? Teljes cikk...


Így ugrott szintet a Takarékbank employer brandingben

3 éve A nagyvállalati kategóriában az Employer Branding Award bronz fokozatát nyerte el június végén a Takarékbank Zrt a Magyar Public Relation Szövetség szakmai versenyén. A pénzintézet három évvel ezelőtt kezdte el építeni munkaadói márkáját. A mérföldkövekről és az employer branding eszközökről Oszlányi Törtel HR vezetővel beszélgettünk. Teljes cikk...


Augusztus végéig lehet pályázni Az Év Felelős Foglalkoztatója díjra

3 éve Idén hatodik alkalommal hirdette meg az OFA Nonprofit Kft. "Az Év Felelős Foglalkoztatója" elnevezésű díját, amelyre augusztus 30-ig nyújthatók be a pályázatok - jelentette be Bodó Sándor, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) foglalkoztatáspolitikáért felelős államtitkára. Teljes cikk...


Nehéz időszakban is tudták növelni a dolgozói elkötelezettséget - új employer branding filmmel mutatja be pozitív energiáját a Groupama Biztosító

3 éve A Groupama Biztosító – az elmúlt időszak nehézségei ellenére is – jelentős fejlődést ért el a munkavállalói elkötelezettség növelésében. A kollégák 96%-a bízik a cég jövőjében és 10%-kal nőtt azok aránya, akik ajánlanák ismerőseiknek a vállalatot. Marton Klaudiával, a cég HR vezetőjével arról beszélgettünk, hogy milyen intézkedéseknek, kezdeményezéseknek köszönhetők ezek az eredmények. Teljes cikk...


CSR Tudatossági Hetet rendez a Svéd Kereskedelmi Kamara

3 éve Június 28-a és július 4-e között tartják az első magyar CSR Tudatossági Hetet a Svéd Kereskedelmi Kamara szervezésében. A rendezvény célja, hogy felhívja a figyelmet a céges társadalmi felelősségvállalás fontosságára, és a vállalatok megoszthassák CSR-kampányaik tapasztalatait, inspirálják egymást a társadalmilag tudatos működésre. Teljes cikk...


Megszületett a lista, itt vannak 2020 Szerethető Munkahelyei!

3 éve Rekordszámú nevező közül kerültek ki 2020 Szerethető Munkahelyei. A HR különdíjasok: Y-shift, Y-collective, Grape Solutions, Szentkirályi Magyarország és a COATS Romania. Az employer branding különdíjasok: Flow Academy, ALLWIN Informatika, Protocall, Praktiker és az erdélyi KESZ Romania. A legtöbb „dolgoznék itt” feliratkozót a Snapsoft és a Randstad Hungary gyűjtötte. Teljes cikk...


Összeolvad a SternCom és a Bindermann The Employer Branding Company

4 éve Hosszabb előkészítő munka után, 2020 szeptember 1-től egyesül a SternCom, valamint a Bindermann The Employer Branding Company tanácsadó cég. Az összeolvadással egy szélesebb szolgáltatási spektrummal rendelkező vállalat jön létre, mely SternCom márkanév alatt folytatja tovább tevékenységét. Teljes cikk...


Átadták az Employer Branding Award 2019 díjait

4 éve Ötödik alkalommal hirdette meg és adta át a a Magyar Public Relations Szövetség az Employer Branding Award nevet viselő kitüntetést a pályázó vállalatok legjobbjainak. A győztesek között két kategóriában és fődíjas is a Magyar Telekom, egyben-egyben a H1 Systems, a Continental és a Pécsi Tudományegyetem. A koronavírus-járvány miatt idén online zajlott a díjátadó. Teljes cikk...


Toborzás marketing a gyakorlatban - Kiaknázható lehetőség vagy feneketlen kút?

4 éve A munkaerőpiac teremtette új helyzetekben, már nem csak a szolgáltatásaik vagy termékeik kapcsán kell a marketing eszközeihez nyúlnia egy cégnek. Elengedhetetlen a profi marketing használata, hogy felhívják magukra a figyelmet. A HR folyamatok az elmúlt években jelentősen átalakultak, így tudott egyre nagyobb teret nyerni a HR menedzsment életében a marketing. Teljes cikk...


Csalj mosolyt a kollégáid arcára már hétfő reggel!

4 éve A munkáltatói márka építése azt jelenti, hogy élményt kell teremteni az összes HR folyamaton átívelően. Ahol komolyan veszik, ott a márkaépítésnek stratégiai szerepe van - mondta Johann Driessens, a 2018-as év globális munkáltatói márkavezetője, a Branded.Careers alapítója Horváth Ádámnak, a BrandFizz Chief Sparkle Offizzerének adott exkluzív interjúban. Teljes cikk...


Pingpongasztaltól a trambulinig: kreatív tréningek az irodai dolgozóknak!

5 éve Egy jó munkahely ismérve, hogy nem csak a papírban foglalt feltételeknek tesz eleget, hanem sokkal többet is nyújt a dolgozói számára. Bár még nem minden területen figyelhető meg ez a tendencia, azonban egyre több szektorban figyelhető meg, hogy különböző plusz szolgáltatásokat kínálnak a dolgozóknak. Régebben még az is elképzelhetetlennek tűnt, hogy az ebéd szüneten kívül más pihenés is rendelkezésére álljon a munkás osztálynak. Teljes cikk...


/cimkek/employer-branding.html