164 cikk a(z) employer branding címkével - 5. oldal

Employer branding mesterfokon - a CX-Ray előadása a Personal Hungaryn

6 éve “Nem lehetsz más, mint ami vagy! Ezért kell foglalkoznod embereid véleményével” - jelentették ki előadásuk során a CX-Ray Kft. munkatársai. Gyurics Gergely adatelemző szakember és Németh Dóra business developer a munkáltatói márkák fejlesztésének szakszerű módszertanát mutatták be közönségüknek a Personal Hungaryn. Ha kíváncsi vagy meglátásaikra és tanácsaikra, olvass tovább! Teljes cikk...


Ezek a legvonzóbb cégek az Y és Z generáció számára

6 éve Gazdára találtak a legjobb Y és Z generációs munkahelyek a Zynternship Awards díjátadón - írták sajtóközleményükben. Teljes cikk...


Ismerjük meg egymást egy sör mellett

6 éve Rendhagyó állásbörzét tartott a Dreher Sörgyárak: az esti eseményre beáramló több száz érdeklődő, elsősorban végzős egyetemista, pályakezdő fiatal, az egyik legnépszerűbb budapesti romkocsmában ismerkedhetett meg a vállalat munkatársaival, vezetőivel. Emellett számos előadás, illetve érdekes program várta őket, amelyek bepillantást nyújtottak a sörgyár mindennapjainak kulisszatitkaiba. Kipróbálhatták például az íztesztelők munkáját és találkozhattak egyes márkák sörnagykövetei - ezek többek között olyan érdekes pozíciók a Dreher Sörgyáraknál, amelyek izgalmas perspektívát jelenthetnek sok munkakereső számára. Teljes cikk...


Nemzetközi díjat nyert a Danubius Hotels Group munkáltatói márkaépítésben

6 éve Első díjat nyert a Danubius Hotels Group partnerügynökségével, a Goodwill Communicationsszel a PRGN Best Practice Award nevű versenyének Employer Branding kategóriájában a kiotói díjátadón pénteken. Teljes cikk...


1 millió dolláros ötlet a toborzásban - avagy ki mondja meg, hogy mennyire vagyunk jók az ágyban?

6 éve Aki az elmúlt pár évben Magyarországon bármilyen pozícióra toborzott, egész biztosan tudja, hogy az a megközelítés - marketinges szaknyelven szólva termékorientált marketing - , hogy elmondjuk: „a mi cégünk, vállalkozásunk a legjobb”, mára halott. Főként azért halott ötlet eleve ezzel próbálkozni, mert mindenki más is így csinálja. Ne menjünk messzire: a legnagyobb on-line állásoldalon 10.000 db álláshirdetés fut jelenleg, kb. 4.000 munkáltatótól. És ők mind ugyanezt állítják magukról, néhány kivételtől eltekintve. Teljes cikk...


Nem csak pénzzel segíthetünk a szegénység elleni küzdelemben

6 éve A gyerekek 21 százaléka él relatív jövedelmi szegénységben a magas jövedelmű országokban az UNICEF friss jelentése szerint.  Magyarországon ennél is rosszabb a helyzet: hazánkban a 0-17 évesek 25 százaléka tartozik ide. Így a Szegénység Elleni Küzdelem Világnapján, amelyre az Egyesült Nemzetek Szervezete október 17-ét jelölte ki, érdemes végiggondolnunk, hogy mi mit tehetünk ebben a globális küzdelemben. Teljes cikk...


Nyári Dolce Vita, ez is employer branding?

7 éve Véget ért a nyár és szabadságolási időszak. Tanácsadóként szeretnénk beszámolni néhány érdekes megfigyelésünkről. A nyári hónapok alatt ismeretségi körünkből többen jelentkeztek különböző cégek által meghirdetett pozíciókra. Olyan „érdekes” tapasztalatokat osztottak meg velünk, ami meghatározó az Employer Branding egészére vonatkozóan. Reméljük, egyre kevesebb ilyen példa lesz a jövőben, mert sajnos egy nyári elcsúszást a legjobb akarattal is csak hosszú időbe telik korrigálni. Teljes cikk...


Meg akarja előzni versenytársait? Akkor tekintsen kicsit másképpen a toborzásra!

7 éve A munkaerőpiac megváltozott trendjei miatt egyre komolyabb kihívást jelent időben betölteni a nyitott pozíciókat. A tehetséges szakemberek ma már szinte úgy válogathatnak a karrierlehetőségek között, mint a vásárlók hétvégenként a szupermarketben. Mindkét esetben impulzusok és a termékről közvetlenül kialakult benyomás is befolyásolja a választásukat. Teljes cikk...


Hét tipp a boldog dolgozóhoz IT eszközökkel

7 éve A PwC 2017-es Magyarországi Vezérigazgató Felmérése szerint a vállalatok 60%-a tervez szervezeti növekedést és 92%-uk számol a szakemberhiány kockázatával. (PwC, 2017) Ezzel párhuzamosan Magyarországon a termelékenység körülbelül a fele a nyugat európai értékeknek, amely érték a 2016-ban megindult béremelésekkel még jelentősen romlott is. (Menedzsmentfórum, 2016) A helyzet elemzéséből egyértelműen látszik, hogy a vállalatok munkaerő problémáit a hatékonyság javításával azonnal lehet orvosolni. Nem mellesleg jelen cikkben tárgyalt technikák nem csak a produktivitásra hatnak jótékonyan, hanem a fluktuációra, dolgozói elköteleződésre, motivációra, valamint az employer brandingre is. Végső soron pedig a vállalat profitabilitására. Teljes cikk...


A közösségi média szerepe az X, Y, és a Z generációs munkavállalók toborzásának és kiválasztásának folyamatában

7 éve 2016 legjobb HR témájú dolgozata kategóriában Burján Nóra nyerte a HR Oscart. A dolgozat azt vizsgálta, hogy elsősorban milyen csatornákat használnak az álláskeresők, mit gondolnak a kiválasztási folyamatok hosszáról, illetve arról, hogy hogyan építik fel magukat a cégek, elsősorban a közösségi oldalakon; és mindez milyen viszonyban van azzal, hogy az álláskeresők melyik generációhoz tartoznak. Teljes cikk...


A béremelés és az employer branding kapcsolata

7 éve A legtöbb közép- és nagyvállalat mára már tökéletesen érti - és a saját bőrén is tapasztalja - , miért is annyira fontos, hogy a fogyasztói márkaépítés mellett munkáltatóként se hanyagolja el a munkáltatói márkáját. Teljes cikk...


Holland HR guru: Az embereknek a jövőben megállás nélkül dolgozniuk kell

7 éve A növekvő munkaerőhiány alaposan megnehezíti a munkaadók és a toborzással foglalkozó szakemberek dolgát Európa-szerte. A közép-kelet-európai országokban a legsúlyosabb a helyzet. Milyen tudásra lesz kereslet néhány év múlva, és hogyan lehet alkalmazkodni az állandó változáshoz? - a Portfolio, HR gurut, Chris Heutinkot kérdezte. Teljes cikk...


Még mindig vezető hír az elbocsátás

7 éve Ma vezetőként olyan jelenségek szemtanúi vagyunk, amelyeket korábban el sem tudtunk volna képzelni. A munkaerőpiac gyors ütemben változik, a HR pedig sokszor csak kapkodja a fejét, mit is lépjen. Folyamatosan fejlesztjük a toborzási-kiválasztási eszközeinket, precízen kidolgozott teljesítményértékelési rendszerünk van, reggeltől estig építjük a munkáltatói márkánkat… de hogyan kerüljünk el a cégünkről szóló negatív Facebook-posztot, amiben egy elbocsátott dolgozó kiélte dühét és haragját? Teljes cikk...


A megtartás mágiája - mit is jelent a törődés, avagy kerüljük el a facebook-katasztrófát

7 éve Nagyon nehéz dolga van egy vállalatnak, ha azt szeretné, hogy sikeresek legyenek és azok is maradjanak. Hogyan tarthatják meg a munkavállalóikat? Mit is jelent az, hogy törődni velük? Az új generáció munkaerőpiacra történő bekerülésével felmerülhet a kérés, hogyan lehet megnyerni a Z generáció pályakezdőit? Fontos figyelembe venni, hogyan befolyásolja a munkáltatói márka a toborzást. A Big Data szerepéről sem szabad elfeledkezni. És ha már digitális világról beszélünk, mindenki tudja, hogy mekkora veszteséget okozhat vállalatának az úgy nevezett „facebook-katasztrófa”. Ezekre és még sok más kérdésre kaphattak választ a résztvevők a 2017. április 26-án megrendezésre került HR Fórum keretében. Teljes cikk...


Hogyan alakítja át a digitalizáció a szellemi és fizikai munkaköröket?

7 éve Jelen cikkünkben a munka világának jövőbeni változásával, s ezek hatásaival szeretnénk foglalkozni, melyek motorja a mindent átható digitalizáció és a technológiai eszközök összeköttetése, valamint azok kommunikációja lesz. Vajon milyen új meghatározó kihívásokkal kell számolnunk a következő évek során a szellemi és a fizikai munkakörök tekintetében és miért? Teljes cikk...


Az employer branding már túlmutat a HR-en

7 éve Hogyan jelenik meg az employer branding a weben, hol tart most a szakterület? Ezekre kerestük a választ a Neticle* online médiafigyelő- és elemző megoldásainak segítségével. Teljes cikk...


Az 5 legfontosabb HR trend 2017-ben

7 éve Tömény változás a HR-ben. Ezt hozta az elmúlt másfél év, és távolról sincs vége. Ha csak a mindennapi tűzoltással foglalkozunk, és nem figyelünk oda ezekre a trendekre, rövid időn belül nemcsak azt nem fogjuk tudni, hogyan lépjünk tovább, de azt sem fogjuk érteni hogy kerültünk ide egyáltalán. Teljes cikk...


Hogyan lehet olyan embereket felvenni, akikkel még sikeresebb lesz a cég?

7 éve A Doctusoft szakértői, Kovács Bernadett és Stéber Andrea arról meséltek a DreamJo.bs-nak, hogy milyen tudatos munkáltatót képviselni, és hogyan próbálnak olyan embereket felvenni, akikkel együtt még sikeresebbé tehetik a céget. Teljes cikk...


Nekünk is a munka az életünk, csak mi élvezzük!

7 éve Harmadik alkalommal díjazták a munkáltatói márkát építő cégeket. Az Employer Branding Award 2016-on az is elhangzott, hogy a HR magasabb stratégiai szintre kerülhet a munkáltató márka építése közben. Teljes cikk...


/cimkek/employer-branding.html