kapubanner for mobile

166 cikk a(z) employer branding címkével - 6. oldal

Hogyan lehet olyan embereket felvenni, akikkel még sikeresebb lesz a cég?

7 éve A Doctusoft szakértői, Kovács Bernadett és Stéber Andrea arról meséltek a DreamJo.bs-nak, hogy milyen tudatos munkáltatót képviselni, és hogyan próbálnak olyan embereket felvenni, akikkel együtt még sikeresebbé tehetik a céget. Teljes cikk...


Nekünk is a munka az életünk, csak mi élvezzük!

7 éve Harmadik alkalommal díjazták a munkáltatói márkát építő cégeket. Az Employer Branding Award 2016-on az is elhangzott, hogy a HR magasabb stratégiai szintre kerülhet a munkáltató márka építése közben. Teljes cikk...


A HR-es, aki átlát a falakon

7 éve Van egy iroda, ahol a vezetők székét gyakran elfoglalják a kollégák, de ez nem marad titokban, mert a HR-es mindent látni az üvegfalakon át - Lerch Zoltánnal, a Schneider Electric országos HR igazgatójával beszélgettünk. Teljes cikk...


A HR munka nehezét elvégzi a márka

7 éve Azok a HR osztályok, amelyek a megfelelő marketing irányelveket alkalmazzák a toborzás és a munkaerő-megtartás területén, rá fognak jönni, hogy a márka a munka nehezét elvégzi helyettük - tanulmányt készített arról az Oracle, hogy milyen irányban érdemes a HR-nek munkáltatói márkát építeni. Teljes cikk...


Így épített munkáltatói márkát a Vodafone, Generali, Hilti és az Eaton

7 éve A Vodafone és a Hilti egyetemekkel vette fel a kapcsolatot, a Generali tereket ad a közösségi programoknak, az Eaton célja az volt, hogy minél több munkavállaló megismerje. 2016-os munkáltatói márkaépítő tevékenységükről kérdeztük a cégeket. Teljes cikk...


A munkavállalói boldogság mint vállalati erősség

7 éve Mikor kérdezted meg legutóbb a kollégáidat, hogy az ő értékeik (azaz az emberi és dolgozói értékek) még mindig harmóniában vannak-e azokkal az értékekkel, amelyekre a szervezeted, céged vagy vállalatot létrehoztad? Csak elvárás-teljesítés megbeszéléseitek vannak időközönként, vagy érték megbeszéléseitek is? Ettől már csak egy következő szint, ha a dolgozói értékek harmonizálnak a márkaértékeinkkel is. Teljes cikk...


Mit okoz a 4 százalékos gazdasági növekedés a munkaerőpiac számára?

7 éve Bizonyára sok cégvezetőt és HR-est is elérték a friss gazdasági hírek a két ünnep között - bár először inkább “hurráoptimista” jelleggel kommentálták a szakértők a jegybankelnök 2017-re vonatkozó prognózisát - miszerint a magyar gazdaság akár 4 százalékos növekedést is produkálhat 2017-ben. Teljes cikk...


Fából vaskarika, mégis minden cég csinálja

7 éve Mit jelent az employer branding? Lehet, hogy feltalálják vele a meleg vizet, vagy valódi ékes aranygyűrű a vállalat életében, egy biztos: az országos munkaerőhiány miatt sok cég próbál az alkalmazásával versenyben maradni. Teljes cikk...


Vonzó munkáltatói márka vs. új kollégák beillesztése

7 éve Az Employer Branding folyamathoz kapcsolódóan többször említettük már, hogy véleményünk szerint a munkáltatói márkaépítésnek nem az általános szlogenekről és felületes külsőségekben megjelenő újításokról kellene szólnia. Sokkal inkább a kulcsfontosságú szakterületek valós együttműködéséről, tapasztalt szakemberek irányításával, hosszútávon és tervezett formában. Ehhez pedig a fő eszköz konkrétan nem más, mint a HR elemek komplex, aktív fejlesztése és működtetése a modern kommunikációs csatornák rendszeres használatával. Teljes cikk...


A norvég favágók átdobták a pesti srácokat

7 éve A Fjordox egy kitalált cég valós megjelenésekkel: honlappal, facebook oldallal és egy népszerűsítő videóval, amely vonzó munkakörnyezettel csábított fiatalokat egy business support center-be. Azt állította a projektben együtt dolgozó Aon Hewitt és a Colibri HR Solution, hogy a Fjordox Hungary egy norvég fakitermelő és feldolgozó vállalat budapesti szolgáltatóközpontja, vagyis adott volt, hogy sok fiatal elhiggye, létezik a cég és várja az álláskeresőket. Ez így történt, sokan elhitték. Teljes cikk...


Ha heti 5 napból 4 érdekes, akkor marad a munkavállaló

7 éve A világon másodikként írt könyvet a munkáltatói márkáról még 2006-ban Brett Minchington. Véleménye szerint akkor működik a legjobban az employer branding, ha üzleti funkcióként tekintünk rá. Ha nem működik, akkor elképzelhető, hogy 5 munkanapból csupán 2 napot tölt valaki kedvvel a munkahelyén - így viszont új lehetőségeket fog keresni. Pankotai Balázs beszélgetett Brett Minchingtonnal. Teljes cikk...


A legjobb munkahelyek könnyebben tartják meg a dolgozókat

7 éve 91 hazai cég 44 ezer munkavállalójával végzett felmérése alapján a vállalat 16. alkalommal adta át az Aon Legjobb Munkahely Díjakat. Az idei 10 győztes a gyógyszeripar, a kereskedelem, valamint az IT és a telekommunikációs szektor képviselői lettek. A legjobbakat elhúztak az „átlag cégek előtt”: ők könnyebben tudják megtartani a dolgozókat, akik azt érzik, hogy érdemes a cégért dolgozni, hiszen megbecsülik őket és több munkáért több fizetést is kapnak. Teljes cikk...


Hiába vagy kreatív, ha a céged nem az

7 éve Ha már tudunk mindent, amit egy konferencián való viselkedésről tudni kellene, lássuk az egyik legérdekesebbnek ígérkezőt az idei portfólióban. November 10-én a Művészetek Palotája ad teret az őszi HR Piknik-nek, ahol igazán illusztris gárdát sorakoztatnak fel a szervezők, a Tudatos Kreativitás jegyében. Kiss Péterrel, a HR Piknik ötletgazdájával, a Restart Coaching alapítójával beszélgettünk arról, mitől lesz kreatív egy szervezet, hogy lehet ezt tudatosan csinálni és mi az, amiben még ma is hiányt szenvednek a vállalatok. Teljes cikk...


Milyen a jó álláshirdetés?

8 éve Álláshirdetést összeállítani látszólag könnyű feladat: csak el kell nevezni a munkakört, egy-két sort kell írni a hirdető cégről, fel kell sorolni az elvárásokat és az ellátandó feladatokat és már kész is - gondolják sokan teljesen tévesen. Vannak cégek, akik legalább veszik a fáradtságot, és kiegészítik a hirdetést az „Amit nyújtani tudunk” résszel, de az eredmény még így sem az igazi. Teljes cikk...


Bulis toborzás az új-zélandi rendőrségnél

8 éve Ilyen hangulatú munkahelyre alighanem sokaknak kedve lenne bemenni reggelente. Ennél nyilván sokkal komolyabb az új-zélandi rendőrök munkája, de ahhoz mindenesetre értenek, hogy felhívják a toborzásukra a figyelmet. A videót a 444. találta. Teljes cikk...


A CSR és a for-profit nem egymást kizáró tényezők

8 éve A médiának nagy szerepe van abban, hogy sok vállalati kezdeményezést szkeptikusan fogadnak az emberek, hiszen így is tálalják azokat. Soós Andrea, az OFA Nonprofit Kft. koordinációs igazgatója szerint ez nem tesz jót a felelős foglalkoztatás ügyének. Pedig ha a társadalmi haszonra összpontosítanának a sajtóban, talán más cégek is elgondolkodnának, hogy miért érdemes felelős munkáltatónak lenni. Sokszor azzal vádolják a cégeket, hogy CSR-tevékenységük csupán reklámfogás - a szakember szerint a for-profit tevékenység és a CSR nem egymást kizáró tényezők, ezért ha valós társadalmi feladatokat lát el a cég, akkor ebből mindenkinek - így a cégnek is - haszna származik. Teljes cikk...


Hogyan mérhető az Employer Branding folyamat? Mérjük meg magunkat!

8 éve Őszindító sorozatunkban az Employer Branding folyamathoz kapcsolódó mérhetőség kérdéskörét vizsgáljuk. Megnézzük, hogyan lehet visszamérni és ellenőrizni a munkáltatói márkaépítési stratégiánk eredményeit. Teljes cikk...


Aki kérdez: Bányai Tibor

8 éve HR Szubjektív rovatunkban Bányai Tibor, az Apollo Tyres Hungary humánerőforrás igazgatója kérdez, miután válaszolt Tóth Csaba, a LEGO Manufacturing Kft. HR igazgatója kérdésére. Teljes cikk...


Nézz be az ajtók mögé - már ha nyitva vannak

8 éve A Colibri a nyitott ajtók elkötelezett híve. Ezért arra ösztönzik a cégeket, hogy mutassák meg a valós munkakörnyezetet, a fejlődési lehetőségeket és karrierlehetőségeket. Engedjenek bepillantást a fiatal gyakornokok és s pályakezdő kollégák mindennapjaiba. Ezért sorozatot indítottak, melynek első állomásán a Fjordox nevű SSC-nél jártak, mely itthon májusban nyitotta meg kapuit. Teljes cikk...


Bemutatjuk Szeleczky Noémit

8 éve 2016. május 1-től Szeleczky Noémi a Libri-Bookline Nyrt. új HR igazgatója. A szakember majd 10 éves tapasztalattal rendelkezik HR területen. Újhullámos HR-esnek tartja magát, igyekszik szakítani az elavult és a mindennapi munkavégzést megnehezítő konvenciókkal. Teljes cikk...


/cimkek/employer-branding.html