kapubanner for mobile

166 cikk a(z) employer branding címkével - 7. oldal

Új HR vezető a Libri-Bookline-nál

8 éve Május elsejétől Szeleczky Noémi a Libri-Bookline Nyrt. új HR igazgatója. A szakember majd 10 éves tapasztalattal rendelkezik HR területen. Teljes cikk...


Mire figyeljünk oda a HR és a kommunikációs osztályok együttműködésében?

8 éve Mire figyeljünk oda a HR és a kommunikációs osztályok együttműködésében? Teljes cikk...


Hogyan lesz az eredmény kimutatható a felsővezetés felé?

8 éve Hogyan lesz az Employer Branding kampány eredménye kimutatható a felsővezetés felé? Teljes cikk...


Nincs elég budgetem egy teljes Employer Branding stratégiával elindulni, mit tegyek?

8 éve Mit ajánlanak akkor, hogyha nincs elég budgetem egy teljes Employer Branding stratégiával elindulni? Teljes cikk...


HR és kommunikáció együttműködése: avagy (meg)értjük egymást? (...és mások értenek minket?)

8 éve Employer Branding sorozatunk következő témája egy nagyon fontos együttműködésről szól. Arról már ejtettünk szót, hogy a munkáltatói márkaépítés szakmai vezetése hazai és nemzetközi tekintetben is jellemzően a HR területnél van. A tartalom miatt ez nyilván nem véletlen, hiszen a HR kezében futnak össze a szálak a megoldandó HR kihívásokkal. (pl. nem találunk sales-eseket, fizikaiakat vagy akár nem tudjuk megtartani az Y-generációt, generációs ellentétek stb.) Így náluk jelentkezik először, hogy milyen elemek és folyamatok bevezetésére, fejlesztésére, optimalizálására volna szükség a sikeres munkáltatói márkaépítéshez. Teljes cikk...


Bajba kerülnek a hazai kkv-k, ha nem fejezik be a bullshitelést

8 éve A toborzási hibák már ma is hatalmas költséget rónak a vállalatokra. A vállalatvezetőknek és a HR szakembereknek mihamarabb fel kell ismerniük, hogy a hagyományos toborzási technikák már nem hatékonyak. Öt éven belül minden második munkavállaló az Y vagy a Z generáció tagja lesz, őket pedig egészen másképpen kell megszólítani, hiszen ennek a korosztálynak már mások az elvárásai leendő munkahelyükkel szemben. Mázi “Maja” Mária és Sóti Anett, a DreamJo.bs alapítóinak véleménye arról, hogyan válhat ma minden munkahely, álom munkahellyé. Teljes cikk...


A munkahelykeresés Airbnb-je: a Colibri

8 éve A 21. század munkavállalója körültekintően, tudatosan választ munkahelyet. Ahogy a nyaralás tervezésénél a tökéletes szálláshelyet egyre többen az Airbnb-n keresik, úgy a fiatal munkavállalók a Colibri felületén találhatják meg a számukra legmegfelelőbb gyakornoki és pályakezdő lehetőségeket fotókkal, videókkal, hiteles történetekkel illusztrálva. A Colibri oldalán nem csak bemutatkoznak a munkaadók, hanem meg is mérkőznek a legjobb gyakornoki és pályakezdő program címért! A tavaly HR Innovátor Díjjal kitüntetett Colibri Internship Awards idén nyáron újra versenyre hívja a munkaadókat és lehetőséget teremt a résztvevő cégeknek, hogy bemutatkozzanak interaktív felületén. Teljes cikk...


A vonzó szlogenek kikopnak

8 éve Első cikkünk arról szólt, hogy tisztázzuk mi is az employer branding valójában. Mit jelent, melyek a jellemző tartalmi elemei és miért kell, hogy stratégiai szerepe legyen a szervezeten belül. Összefoglaltuk a szakmai komplexitást, illetve azon fő kritériumokat, melyek betartása és megvalósítása szerintünk elengedhetetlen a sikeres munkáltatói márkaépítés során. Cikksorozatunkat most azzal folytatjuk, hogy bemutassuk, hogyan álljunk neki ennek a folyamatnak. Teljes cikk...


Egyetlen kérdés: ajánlanád a cégedet a barátodnak?

8 éve A nemzetközi trend egyértelmű: a dolgozók jól szeretnék érezni magukat munka közben. Ezért került ma Magyarországon is előtérbe a vállalati kultúra. Ráadásul időközben ennek mérése is drasztikus átalakuláson ment keresztül, egyre fontosabbá válik a gyorsaság és az anonimitás. Az új trendjekről Balatoni Zsófiával, a Uniomedia Communications ügyvezető igazgatójával és Veszprémi Gábor, Creative Engagement üzletágának vezetőjével beszélgettünk. Teljes cikk...


1-3 év egy munkáltatói márka kiépítése - Employer Branding kalauz az útvesztők világában

8 éve Employer Branding témában már sok cikk és komment született, hiszen a téma egyre népszerűbb HR és kommunikációs szakmai körökben egyaránt. Éppen ezért az MPRSZ Employer Branding Tagozata útjára indít egy olyan cikksorozatot, melyben arra vállalkoznak, hogy tudatosan felépítve, tapasztalataikra alapozva keretbe foglalják a témával kapcsolatos legfontosabb építőkockákat, tennivalókat és ezek sikeres alkalmazására vonatkozó tapasztalati megfigyeléseket. Teljes cikk...


Ha egy héttel hamarabb gyógyul a munkavállaló, már megérte az éves egészségbiztosítás

8 éve Az egészségbiztosítás mint cafeteria komoly motiváló eszköz lehet a munkáltató kezében, ha él vele. Az egészsége mindenkinek fontos, és az egészségügy jelenlegi hazai állapotát szemlélve bizony komoly pozitívum lehet, ha valakinek nem kell hónapokat várnia egy vizsgálatra, órákat ülnie az orvosnál, hanem időpontra bejelentkezhet és biztosítják neki a magánellátást. Ebben az esetben ráadásul nem kell a kínos hálapénzzel sem foglalkozni. A munkáltató pedig ennek eredményeképp elkötelezettebb dolgozókkal és nem mellesleg kevesebb távolléti nappal számolhat, ami üzletileg is előnyös. Teljes cikk...


A munkavállaló a munkáltatói márka leghatékonyabb kommunikátora

8 éve Nemrég megjelent cikkünkben a munkáltatói márka építéséről, ebben a HR és a marketing együttműködésének szerepéről, a toborzásban valamint a munkaerő megtartásában betöltött funkciójáról szóltunk, a PR Szövetség által kiosztott Employer Branding Award kapcsán. A nyertesek közül a két nagyvállalat, a GE és a Generali képviselőjével interjút is készített a HR Portal a náluk működő gyakorlatokról. A GE képviseletében Bjorn E. Bergabo, a GE Global Operations Európáért felelős ügyvezető igazgatója válaszolt. Teljes cikk...


Hol lehet jó hazai gyakorlatokat megismerni munkáltatói márkaépítésre?

8 éve Hol lehet jó hazai gyakorlatokat megismerni munkáltatói márkaépítésre? Teljes cikk...


Lehet toborzásra használni a munkáltatói márkaépítést?

8 éve Mi a munkáltatói márkaépítést a toborzás segítésére kívánjuk használni. Jól gondolkodunk? Teljes cikk...


Hogyan tűnhetünk ki munkáltatóként egy állásbörzén?

8 éve Tervezünk kimenni állásbörzésre. Mikre figyeljünk oda, mitől lehetünk vonzóbb munkáltatók másoknál? Ki lehet tűnni a többiek közül? Teljes cikk...


Szembe menni az "örülj, hogy van munkád" szemléletnek

8 éve A munkáltatói márka építésének fontosságát egyre több vállalat ismeri fel, hiszen az értékes és tehetséges munkaerő megtartása és megszerzése múlhat ezen. A márka részét képezi az összehangolt külső és belső kommunikáció, a HR és a marketing-kommunikáció együttműködése, és mindebbe a dolgozók bevonása, hiszen a közösségi oldalak világában elsődleges és leghitelesebb kommunikátorai lehetnek saját munkahelyüknek. Ezeket a törekvéseket kívánta honorálni a Magyar Public Relations Szövetség által kiosztott Employer Branding Award. Teljes cikk...


Gyakornok Employer Branding témára

8 éve Szeretnék egy gyakornokot véglegesíteni és Employer Branding témára kinevezni. Mit gondol erről? Teljes cikk...


Hogyan írjuk meg az Employer Branding briefet?

8 éve Hogyan írjuk meg az Employer Branding briefet? Teljes cikk...


/cimkek/employer-branding.html