kapubanner for mobile

47 cikk a(z) értékesítő címkével - 2. oldal

Önbizalom és vezetés: kiből lesz vezető és kiből értékesítő?

10 éve Konfliktus esetén az emberek két alapvető viselkedésminta közül választanak: vagy végigviszik akaratukat vagy kompromisszumot kötnek. A megalkuvásra hajlamos emberek azonban idővel kezdik elveszíteni önmagukba vetett hitüket, mivel magatartásukkal feladják a vágyaikat, hogy a másik elvárásainak megfeleljenek. Az első kategóriába tartozó emberekből jó vezetők, a konfliktuskerülőkből jó értékesítők vagy középvezetők válhatnak. Teljes cikk...


Értékesítőket vesz fel az Union Biztosító

10 éve Növeli értékesítői számát az Union Biztosító, amely a hosszú távon profitot hozó, folyamatos díjas termékekre alapozza az idei évet is. Ez szolid növekedéssel jár majd - mondta a biztosító elnök-vezérigazgatója pénteken újságírók előtt, Budapesten. Teljes cikk...


Értékesítők nagy mumusa - időpont egyeztetés

10 éve Érzékeny téma ez az értékesítők, tanácsadók között. Megfigyelhető, hogy bizony megoszlanak az emberek ezen a téren. Vannak, akiknek semmi gondjuk nincs azzal, hogy 10-15, akár több tárgyalást is beegyeztessenek minden héten, folyamatosan, de vannak olyanok is, akiknek rettentően hullámzik a tárgyalási száma és így a munkájuk intenzitása. Teljes cikk...


Telefon kontra email: a főnökök azt akarják, tárcsázzunk

10 éve A szóbeli és az írásbeli kommunikációnak is vannak előnyei, hátrányai egyaránt. Míg a vezetők inkább a telefonos megkereséseket erőltetnék, addig sok fiatal alkalmazott a modernebb kommunikációs formákat helyezi előtérbe. A szó elszáll, az írás megmarad - bizonyos szempontból nagyon fontos, hogy legyen nyoma a kiadott munkának. Más esetekben pedig a személyes érintkezés hiánya okozhat kárt. A helyes út, bár erősen cég- és szektorfüggő, valahol középen van. Teljes cikk...


A meghirdetett állások egy százaléka szólt pályakezdőknek

11 éve 2013 második negyedévében Baranyában az egyik legnagyobb magyar álláskereső oldalon a meghirdetett állások csupán egy százaléka szólt a pályakezdőknek - írja a Pécsi STOP. Teljes cikk...


Szakmunkás, mérnök és értékesítő: belőlük van a legnagyobb hiány

11 éve Egy 42 országot vizsgáló kutatás szerint világszerte csúcsokat dönt a szakemberhiány: Magyarországon a munkáltatók 35 százaléka nem találja meg a számára szükséges szakembereket. Japánban ez az arány 80 százalék, hangzott el a Kossuth Rádió 180 perc című műsorában. Teljes cikk...


Főként szakmunkások és mérnökök hiányoznak a munkaerőpiacról

11 éve A magyar cégek 35 százaléka nehezen talál megfelelő munkaerőt, a legnehezebben betölthető állások listáját a szakmunkások vezetik, majd a mérnökök és értékesítők következnek - derül ki a Manpower munkaerő-piaci szolgáltató idei tehetség felméréséből, amely 42 ország adatait összegzi. Teljes cikk...


Értékesítés tegnapról-mára, máról-holnapra, avagy hogyan fejlesszük értékesítőinket

11 éve Elgondolkodtató kérdés, hogy vállalatunk dolgozóinak milyen képzést biztosítsunk, milyen irányba fejlesszük tovább a készségeket és képességeket. A közelmúlt gazdasági helyzete egyértelmű választ adott. Teljes cikk...


Született sales-ek és a Challenger szokásrendszer

11 éve Számos trend, modell alakította az évek során az értékesítési szakmát, miközben folyamatos vita folyik arról, hogy vannak-e született értékesítők, mennyi a személyiség szerepe a sikerben és mi az, ami a szokásoknak és módszereknek tudható be, illetve mi az, ami tanulható. Cikkünkben a sales hatékonyságának tényezőit vesszük sorra, bemutatva a Challenger stílust és szokásrendszert. Teljes cikk...


Született tehetségek a sales-ben?

11 éve A készségek mellett a személyiségvonások is meghatározzák, mennyire eredményes valaki a munkájában. Vannak például nyitott, extrovertált emberek, akiknek félelmet okoz az értékesítés, vannak jó kapcsolatépítők, akik nem tudnak jól lezárni üzleteket, és megint mások kiváló értékesítők személyiségtől, hiedelmektől függetlenül. De vajon létezik-e sales személyiség? Teljes cikk...


Lean és az üzletkötői munka

11 éve A bevezetés általános tapasztalata, hogy országoktól és tevékenységi körtől függetlenül, az értékesítési csapat kezdetben megpróbál kimaradni a veszteségkezelésből. Saját folyamataik változtatásától félnek és nehezen engednek betekintést a munkájukba. Miért van ez? Teljes cikk...


Silósodás ellen team-analízis

12 éve A munkakörnyezet és az egyén kompetenciái közötti harmóniát, az egyén rátermettségét az adott vállalat bizonyos munkakörére alaposan meg kell vizsgálni, ha a hatékonyság növelési lehetőségét kutatjuk - nyilatkozta Trizna Júlia, a Profiles International ügyvezetője a HR Portálnak. Hazai sajátosság a középvezetői szint alatti dolgozók, illetve a kékgalléros munkavállalók fejlesztésének a teljes elhanyagolása. Teljes cikk...


"Fantomemberekkel" nő a teljesítmény

12 éve A teljesítmény növelése, ezen belül különösen az értékesítési eredmények növelése mindig előtérbe kerül, amikor a gazdaság bajban van. Most is ennek vagyunk tanúi, ezért dolgozott ki egy módszert a Profiles, amellyel olyan fokú teljesítmény-növekedés érhető el a vállalatnál, mintha a meglévők mellett még további „"fantomemberek”" is dolgoznának. A módszerről, a hatékony vállalatok működéséről beszélgettünk Trizna Júliával, a Profiles International Hungary ügyvezető partnerével. Teljes cikk...


Elkezdődik az értékesítői szakma képzése

12 éve Az Értékesítők Szövetsége "Új szakmát teremtünk!" címmel országos rendezvénysorozatot szervez, amelynek során 1.000-1.500 vállalkozónak, cégvezetőnek és értékesítőnek szervezetten adják át az értékesítéssel kapcsolatos szakismereteket. A rendezvénysorozat február 22-én indul - közölte a szövetség kedden. Teljes cikk...


Miben más a magyar értékesítő, mint az amerikai?

14 éve A valóban kiemelkedő értékesítői teljesítményhez nemcsak megtanulható ismeretekre, szakmai fogásokra van szüksége a jelöltnek, hanem rendelkeznie kell ún. értékesítői kompetenciával is. A SalesMax személyiségskálái csak azon dimenziók mérését célozzák, melyek kötődnek az értékesítési potenciálhoz és amelyek révén előre jelezhető az értékesítői sikeresség. Teljes cikk...


Nem csak a pénz hajtja az értékesítőket

14 éve Az üzletkötők viselkedése tudatos és célorientált, folyamatosan a jövőre koncentrálnak, ezt szem előtt tartva korrigálják viselkedésüket, így teremtve meg annak lehetőségét, hogy megfelelő teljesítménnyel megfelelő eredményeket érjenek el. A motiváció tehát az ő esetükben kiemelten fontos, íme néhány tipp, milyen eszközökkel lehet jobb teljesítményre ösztönözni őket. Teljes cikk...


Így tréningeztesse hatékonyan értékesítőit

14 éve Sokszor fogalmazódik meg kritika az eladási tréningekkel kapcsolatban. Sikeres üzletkötők azonban úgy vélik, egy jó eladási stratégiát csak a gyakorlatban lehet megtapasztalni. Az eladási tréning tudást biztosít az üzletkötőnek, másrészt fejleszti készségeit és pozitív irányba befolyásolhatja az üzlet kimenetelét is. Teljes cikk...


Harc és vadászat a tréningpiacon

14 éve A Skull Tréning és Tanácsadás két egészen új és speciális képzést fejlesztett ki: a Hunter Program a értékesítőknek, míg a Szamuráj Tréning az "agyontréningezett" közép- és felsővezetőknek szól. Teljes cikk...


Tesztek, amelyekkel lemérheti leendő értékesítőit

14 éve A tesztekkel történő alkalmasságvizsgálat fontos szempontja, hogy mindig elemezzük, az adott munkakör betöltéséhez milyen személyiségjegyekkel és tulajdonságokkal kell rendelkeznie az ideális jelölteknek. Mostani cikkünkkel azoknak szeretnénk támpontokat adni, akik értékesítési szakembereket keresnek. Teljes cikk...


Válságban szinte ingyen dolgoznak az ingatlanközvetítők

14 éve Az ingatlanpiac "arany éveiben" 3-3,5 százalékos jutalékkal és egy-egy területre való specializálódással viszonylag sikeresen lehetett közvetítővállalkozást működtetni, a nagy láncok 3,9-5 százalékos közvetítői díjért dolgoztak. A válság túlélése érdekében azonban ma több közvetítő is csak 1 százalékot kér. Teljes cikk...


/cimkek/ertekesito.html