61 cikk a(z) hirdetés címkével - 1. oldal

Google Ads és a hirdetői személyazonosság

2 hónapja Nem lehet eleget hangsúlyozni, hogy a marketingünk akkor fog igazán jól és hatékonyan működni, ha tudatos tervezés áll mögötte. Akár online, akár offline területről van szó, fontos, hogy legyen egy stratégia, ami mentén haladhatsz. Az nem vezet eredményekhez, ha hirtelen, koncepció nélkül elkezdesz posztolni a social média platformokon, vagy gyorsan elindítasz google hirdetéseket. Teljes cikk...


Útmutató a Google Ads hirdetésekhez kezdőknek

7 hónapja Az online marketing terén a legtöbbünknek általában a PPC (Pay Per Click) hirdetések egyik típusa, a Google hirdetések jutnak elsőként eszünkbe. Ez nem is csoda, hiszen a segítségükkel rövid időn belül indítható vevőszerző kampány. Arról nem is beszélve, hogy csak akkor kell fizetnünk utána, ha kattintás, konverzió is társul hozzá. Teljes cikk...


Google hirdetéskezelés profi marketingesekkel

5 éve A digitális marketing területén folyamatosan változnak az eszközök és módszerek a célközönség elérése és megszólítása érdekében. Az online hirdetések egyik legfontosabb eszköze a Google hirdetéskezelés, amely lehetőséget nyújt a vállalkozásoknak a hatékony hirdetési kampányok tervezésére, végrehajtására és optimalizálására. Ez a cikk a Google hirdetéskezelés fontosságát és hatékonyságát fogja bemutatni az online marketing és a bevételszerzés terén. Teljes cikk...


Hogyan írjunk tökéletes álláshirdetést?

12 hónapja Az álláshirdetés jelenti az első fontos kapcsolódási pontot a cégünk és a potenciális jelöltek között, ami miatt egyáltalán nem mindegy, hogy mit és hogyan fogalmazunk meg benne a betöltendő pozícióval kapcsolatban. Teljes cikk...


Útmutató a sikeres álláshirdetés megírásához

12 hónapja Eddig sem volt könnyű megtalálni és megnyerni a tehetségeket a munkaerőpiacon. Manapság azonban ez kifejezetten nehéz feladattá vált, mivel ezek a szakemberek lehetőségek tömkelege közül válogathatnak. Teljes cikk...


Ötezerrel kevesebb az álláshirdetés: csak informatikusból kell több

1 éve Októberről novemberre az Állásportál.hu által a magyar weben szemlézett álláshirdetések száma 42 374-re csökkent, ami 5044-gyel kevesebb, mint egy hónappal korábban. Egy kivételével minden szakterületen esett a hirdetésszám, arányaiban szakmunkákban és az ügyfélszolgálatban leginkább, viszont informatikusoknak 600-zal több az ajánlat. Teljes cikk...


Kik az álláspiac nyertesei, hol kevesebb a hirdetés?

2 éve Március 2-án 44 268 álláshirdetést szemlézett az interneten az Állásportál.hu állásgyűjtő oldal. Ez 1,5 százalékkal elmarad az előző havitól, éves összevetésben viszont 20 százalékos a növekedés. Egy hónap alatt 800-zal nőtt az informatikusoknak szóló hirdetések száma, HR-eseknek is közel 1000 szól. Teljes cikk...


TOBORZÁS - Keresés

2 éve Milyen eszközök állnak rendelkezésre a toborzási folyamatban a munkaerő megtalálására? Teljes cikk...


Csúcsra futott a kereskedelemben a munkaerőhiány

5 éve Úgy tűnik, jó néhány uniós országban hasonló a helyzet - írta a Blokkk.com. Teljes cikk...


Tévhitek - Mi is az a Facebook álláshirdetés?

5 éve Sokan használják a Facebook-ot toborzásra, sokan viszont szkeptikusak. Sőt, a kipróbálók között a legtöbben nem is tartják eredményesnek ezt a felületet. Ennek oka, hogy van egy zűrzavar azzal kapcsolatban, hogy az egyes hirdetési lehetőségek mire valók, és melyik való igazán toborzásra. Teljes cikk...


Folyamatos az álláskeresés

5 éve Az élethosszig tartó munkahely fogalma mára már a múlté, a digitalizáció térhódításával pedig az álláskeresés menete is teljesen átformálódott. Megdőlni látszik az a feltételezés is, hogy csak akkor nézelődünk a piacon, ha állást keresünk - derül ki a Workania felméréséből. Teljes cikk...


Már keresik az embereket a BMW-hez

5 éve Egyelőre irodai vezetői munkaköröket hirdettek meg a debreceni BMW-hez, de rövidesen más területekről is keresnek kollégákat - írja a Világgazdaság. Teljes cikk...


Ahol sok az állás, ott kevés az ingatlanhirdetés

5 éve Ahol kisebb arányban nő az álláshirdetések száma, ott hamar megugrik az ingatlanos hirdetéseké. Ezt az összefüggést állapította meg az Apród.hu apróhirdetési oldal statisztikai eredmémyeit elemezve. Teljes cikk...


Így vadásznak állásra a magyarok

5 éve A diplomások 81 százaléka sosem volt munkanélküli, 8 általánossal viszont 53 százalék már megtapasztalta ezt. Az állástalálásban a legnagyobb a személyes kapcsolatok szerepe, ám diplomásoknál a hirdetésre jelentkezés is fontos tényező - derül ki a KSH elemzéséből, amelyet a portfolio.hu idéz. Teljes cikk...


Kötelező lenne a marketingképzés HR-eseknek?

7 éve Mielőtt bárki a szívéhez kapna, szögezzük le, senkinek sem lesz kötelező különféle képzések elvégzése. Azt azonban be kell látni, hogy a sikeres munka érdekében már nem elég, ha csak a saját területünkön vagyunk uptodate-ek, a munkánkhoz szorosan kapcsolódó határterületek ismerete is elengedhetetlen. A HR esetében ez a megkerülhetetlen társszakma mára a marketing lett. Teljes cikk...


Szexista hirdetéssel keresett munkerőt egy diákmunka-szövetkezet

7 éve Mellekkel és szexizmussal hirdeti a recepciós diákmunkát a Pensum Csoport - vette észre az Átlátszó.hu. A Pensum Csoport azta levette a hirdetést, és munkatársuk nevében elnézést kért mindazoktól, akiket ez a poszt megsértett. Teljes cikk...


NE toborozzon a Facebookon!

7 éve Csevegni az ismerősökkel, megosztani cuki kutyákat, képet posztolni a szülinapunkról, hogy csak néhányat említsünk a Facebook mindennapi funkciói közül. Ma már az sem titok, hogy a nagy cégek észrevétlenül beszivárogtak a kezdetben csak az életünk megosztására és éjszakába nyúló beszélgetésekre szolgáló platformra. Tudjuk mindnyájan, hogy igen komoly hirdetési lehetőség és üzleti kiaknázhatóság is rejlik a Zuckerbeg paradicsomban. De hogy a HR-esek Facebook hirdetéseket készítsenek? Kinek van arra ideje? Van egyáltalán értelme? Teljes cikk...


Workplace by Facebook a munkahelyi kommunikációra fókuszál

7 éve A Facebook bejelentette, élesben elindítja a vállalkozások számára készített alkalmazását, a Workplace by Facebook nevű szolgáltatást - írja az Origo. Teljes cikk...


A legjobb munkaerőt vesztik el a cégek, ha nem figyelnek az ügyfélélményre

8 éve A munkaerőpiac változásai új kihívások elé állították a cégeket. Mára elvárássá vált, hogy az állásokra jelentkező potenciális munkavállalók a teljes felvételi folyamatot pozitív élményként éljék meg. A Profession HR konferencián neves hazai szakértők mellett Dan Martin, a Broadbean Technology UK ügyvezető igazgatója mutatta be munkaerő-piaci trendekre adott legújabb válaszokat. Teljes cikk...


Facebook: szeretik a cégek, de nem ismerik

8 éve A vállalatok szeretik a Facebookot, a legkedveltebb közösségi médiafelület a kommunikációban, jóllehet sokan nem értik teljesen a működését - derül ki egy friss kutatásból, melyet a Napi idéz. Teljes cikk...


/cimkek/hirdetes.html