kapubanner for mobile

296 cikk a(z) iroda címkével - 1. oldal

Nem drágábban, hanem olcsóbban veszi meg az irodaházakat a kormány az NGM szerint

2 hete A sajtóban megjelent félrevezető és egyoldalú híresztelésekkel ellentétben a Magyar Állam a piaci árakhoz képest kedvezőbb áron jut a 21. századi igényeknek megfelelő, modern irodakomplexumokhoz, minden esetben betartva a felelős gazdálkodás alaptörvényi és törvényi kritériumait is - közölte a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) csütörtökön az MTI-vel. Teljes cikk...


Hogyan alakítsunk ki ideális irodai/munka környezetet gazdaságosan?

1 éve Az ideális irodai/munka környezet megteremtése nem csupán esztétikai kérdés, hanem komoly felelősség is. A munkakörnyezet befolyásolja a munkavállalók teljesítményét, egészségét és jóllétét, ami közvetlenül a cég eredményességére is hatással van. Jogi előírások is léteznek a minimális munkakörülményekkel kapcsolatban, melyeknek betartása kötelező. Ezenkívül a megfelelő munkakörnyezet gazdasági előnyökkel is járhat, hiszen javítja a munka hatékonyságát, csökkenti a betegállományt és a fluktuációt. Teljes cikk...


Hány fokon tartsuk az irodát, hogy az mindenkinek jó legyen?

2 éve Bár hiteles statisztikát a témában nem találtunk, alighanem leszögezhetjük, hogy az iroda hőmérséklete az egyik legfőbb vitaforrás a kollégák között. Nem csoda, mert ami az egyik embernek már elviselhetetlen hőség, az a másiknak még jégverem. Hogyan lehet igazságot tenni, egyáltalán létezik-e igazság a kérdésben? Cikkünkből kiderül! Teljes cikk...


Hogyan segíthetnek a zöldfalak a minőségi munkaerő megszerzésében és megtartásában?

2 éve A modern munkahelyek kialakítása egyre inkább elmozdul a hagyományos irodai környezetektől a természet közeli, növényekkel teli terek felé. Ezen átalakulás egyik legnépszerűbb eleme a zöldfalak telepítése, melyek nem csupán esztétikai értékkel bírnak, hanem számos jótékony hatással is rendelkeznek. Az alábbiakban részletesen bemutatjuk, miért érdemes a munkáltatóknak növényekkel gazdagítaniuk a munkakörnyezetet, és hogyan segíthet ez a minőségi munkaerő megszerzésében és megtartásában. Teljes cikk...


Csökkenti a stresszt, javítja a hangulatot: így tegyük az irodát kutyabaráttá

3 hónapja Tíz év alatt csaknem megtízszereződött azon munkahelyek száma, ahol kedvenceikkel együtt tölthetik a napot a dolgozók – ezt mondta a HR Portálnak Korom Gábor, kutyaszakértő. Kutatások bizonyítják, hogy a négylábúak munkahelyi jelenléte számos előnnyel járhat, azonban érdemes alaposan felkészülni rá, hogy mindenki komfortosan érezze magát. Teljes cikk...


Az iroda, amellyel megtarthatja a legjobb kollégáit

3 hónapja Egyre több szektorban válik kiemelten fontossá a munkavállalók megtartásának kérdése, vagy az, mivel motiválhatná egy vállalat a munkatársait. Ha egy cég a szakma legjobbjait szeretné a csapatában tudni, akkor biztos, hogy ma már a piacon elérhető legjobb irodai megoldásokat kell számukra felkínálnia. Nem árt, ha személyre szabható, prémium minőségű és stabil informatikai háttérrel rendelkezik az a bizonyos munkahely – sőt, még jobb, ha azonnal bérelhető. Erre hoz tökéletes választási lehetőségeket a myhive irodamárka. Teljes cikk...


Munkahelyi ergonómia

3 hónapja Korábban az volt a szempont, hogy egy iroda funkcionális, biztonságos legyen, megfelelő legyen a zajszint, a világítás, tehát támogassa a hatékony munkát. Manapság azonban már az irodai munkahelynek élményt kell adnia. Honnan indult és hol tart most a munkahelyi ergonómia? Miért fontos ez a tehetségek bevonzásában? Teljes cikk...


Ergonomikus irodai munkaállomások kialakítása és előnyei

2 éve Az irodai ülő munka hosszú órákon át tartó ülő munkavégzést jelent, ami komoly terhelést róhat a munkavállalók egészségére. Az egészség központú munkaállomások kialakítása nemcsak a munkavállalók jólétéhez járul hozzá, hanem növeli a termelékenységet és csökkenti a betegszabadságok számát is. A következőkben részletesen bemutatjuk, hogyan lehet egészségbarát munkaállomásokat kialakítani az állítható magasságú asztalok, ergonomikus monitortartók- és székek segítségével, valamint milyen előnyökkel jár mindez. Teljes cikk...


7 tipp, hogy okosan legyen az iroda berendezve

5 hónapja Az iroda tereiben hétköznaponként átlagosan nyolc órát töltenek el a dolgozók: itt koncentrálnak, itt ötletelnek, itt szocializálódnak. Emiatt pedig egyáltalán nem mindegy, hogy milyen környezetet alakítunk ki a számukra, hiszen ez döntően befolyásolja a hatékonyságukat és a jóllétüket egyaránt. Egy jól megtervezett munkakörnyezet tehát nemcsak a munkamorált növeli, hanem elősegíti a produktivitást is, így érdemes bevetni az alábbi nyolc tanácsot a berendezés során. Teljes cikk...


Nagy teljesítményű kompakt PC-re van szükséged?

3 éve Ma már vannak olyan igazán kompakt PC-k, melyek tudásban felveszik a versenyt egy laptoppal vagy egy nagyobb méretű asztali számítógéppel is. Ezek közül érdemes kiemelni a NUC névre hallgató termékcsaládot, melyről a mai cikkünk is szól. Teljes cikk...


Open office vagy elszeparált munkaállomások? Melyik a hatékonyabb?

4 éve Egy modern munkahely, irodahelyiség kialakítása során az egyik legnagyobb dilemma az lehet, hogy melyik munkakörnyezet a legmegfelelőbb: az open office vagy az elszeparált, egyéni munkaállomások. Mindkét elrendezésnek megvannak a maga hívei és ellenzői, ahogy természetesen az előnyei és hátrányai is; az alábbiakban ezeket gyűjtöttük össze annak érdekében, hogy mindenki a vállalkozásának leginkább megfelelő megoldást választhassa. Teljes cikk...


Egyre több vállalatnál döntenek a home office megszüntetése mellett

7 hónapja A home office a COVID előtt, jellemzően multinacionális vállalatnál dolgozók kiváltsága volt, a járvány alatt viszont irodai munkakörökben javarészt kötelező munkarend lett, mára pedig egyre inkább a modern munkavégzés szimbólumává vált hazánkban is. Mégis, míg az EU-ban átlagosan 22 százalék dolgozik otthonról vagy hibrid munkakörülmények között, itthon ez az arány mindössze tíz százalék. Teljes cikk...


Mire kell figyelni az irodai színek és festéktípusok kiválasztása során?

9 hónapja A klasszikus irodákban hétköznaponta legalább nyolc órát töltenek el az alkalmazottak, de még a legrugalmasabb munkahelyek is megkövetelik, hogy hetente két-három napot bent legyenek a dolgozók. Éppen ezért egyáltalán nem mindegy, hogy milyen környezetben telik el az itt töltött idő. Teljes cikk...


A tökéletes iroda kialakítása: útmutató a hatékony és stílusos munkaterülethez

4 éve Az iroda nem csupán egy munkahely, hanem egy olyan tér, ahol kreativitásunk és produktivitásunk kibontakozik. Legyen szó otthoni vagy hagyományos irodáról, a megfelelő berendezés kulcsfontosságú. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan segíthet egy webáruház a tökéletes iroda kialakításában. Teljes cikk...


Segíts Victoria irodaszerrel!

4 éve Minden cégnek szüksége van irodaszerre, a megrendelése általában rutinfeladat – de mi lenne, ha ezúttal gyerekekkel foglalkozó intézményeknek is segíthetnél vele? Teljes cikk...


Mitől függ a hőszivattyús fűtés ára?

10 hónapja Bár általánosságban elmondható, hogy ennél hatékonyabb megoldást a piacon nem lehet találni, egy hőszivattyús fűtés ára számos dologtól függ. Vannak közte olyan tényezők, melyeket nem tudunk befolyásolni, de olyanok is, melyekre hatással lehetünk. Sok minden rajtunk és a tervezésen múlik. Teljes cikk...


Hogyan alakítsunk ki ergonomikus környezetet munkavállalóink számára?

4 éve Az irodai munka produktivitása nagyban múlik azon, hogy milyen mértékben tudjuk minimalizálni vagy kezelni azokat a zavaró tényezőket, amelyek megakaszthatják a munkafolyamatokat. Ha munkavállalóink egy nem megfelelően kialakított környezetben kénytelenek dolgozni, az negatív hatással lehet mind a komfortérzetükre, mind a teljesítményükre, hosszabb távon pedig akár különféle egészségügyi problémákhoz is vezethet. Éppen ezért cégvezetőként jól felfogott érdekünk, hogy minden alkalmazottunk számára megteremtsük a munkavégzés optimális körülményeit. Teljes cikk...


Egyre kihasználatlanabbak a budapesti irodák

12 hónapja A budapesti irodaállomány két új irodaházzal, összesen 13 460 négyzetméterrel bővült az idei harmadik negyedévben; a teljes budapesti modern irodaállomány csaknem eléri a 4 millió 345 ezer négyzetmétert. A kihasználatlansági ráta viszont tovább emelkedett - közölte a Budapesti Ingatlan Tanácsadók Egyeztető Fóruma (BIEF) hétfőn az MTI-vel. Teljes cikk...


Hogyan rendezzünk be egy otthoni irodát?

1 éve A home office már egyáltalán nem megy ritkaságszámba. A pandémia óta jelentősen megnőtt azon alkalmazottak aránya, akik otthonról teljesítik a mindennapi munkájukat. Ugyanakkor érdemes a vállalkozásokra is kitérni. Sok online is végezhető vállalkozási forma szintén home office irodát kíván. Milyen módon tudjuk megfelelően berendezni? Teljes cikk...


Mivel járulhatunk hozzá a nyomtató hosszan tartó egészségéhez?

1 éve A rendeltetés szerinti használat kulcsfontosságú, természetesen nemcsak a nyomtatók életében, hanem úgy általában az elektronikai eszközök esetében. De akad itt még valami, ami speciálisan pont a nyomtatás kérdéskörét érinti, amit sokan elfelejtenek figyelembe venni, és ami már nyomtatók ezreinek hozta el az idő előtti véget. Teljes cikk...


/cimkek/iroda.html