kapubanner for mobile

120 cikk a(z) kampány címkével - 6. oldal

Elindult a tavaszi Bringázz a munkába! kampány

12 éve Az egyéni kerékpározók mellett ezúttal a vállalatokat is megcélozza a Magyar Kerékpárosklub által a Nemzeti Fejlesztési Minisztériummal (NFM) együttműködésben meghirdetett tavaszi Bringázz a munkába! (Bam!) kampány, amelyet szerda reggel indított el Budapesten Völner Pál infrastruktúráért felelős államtitkár. Teljes cikk...


Figyelemfelhívó kampány a tehetségek támogatásáért

12 éve A tehetségtámogatás fontosságára hívja fel a figyelmet iskolák bejáratánál elhelyezett reklámkapukkal a MOL idén ötéves Új Európa Alapítványa. Teljes cikk...


Bringásreggeli várja a munkába tekerőket

13 éve Félidejéhez érkezett a Bringázz a munkába! kampány, ennek alkalmából csütörtökön az ország 12 pontján bringásreggelivel várják a kerékpárosokat a program szervezői - adja hírül az RTL Klub. Teljes cikk...


"Nem elég felébredni, tenni is kell a korrupció ellen!"

13 éve Ideje felébredni! címmel társadalmi kampányt indított a Transparency International (TI) nemzetközi antikorrupciós szervezet, melynek nemzetközi elnöke ebből az alkalomból Budapestre látogatott és felhívta a figyelmet a korrupció mindenkit érintő káros következményeire - írja a portálunkhoz eljutattott sajtóközlemény. Teljes cikk...


Országos kampányt indít az LMP a munkahelyekért

13 éve Az LMP "Piacot minden településre!" címmel a héten országjáró kampányt indított a helyi termékek és munkahelyek érdekében. Időközben a parlament tárgysorozatba vette a párt törvényjavaslatát, amely egy átmeneti moratórium után új, közösségi alapú szabályozást vezetne be a plázák és hipermarketek építésére. Teljes cikk...


Több mint tízezren bringáztak a munkába tavasszal

13 éve Utcabállal egybekötött díjátadó ünnepséggel zárult le a Bringázz a Munkába! tavaszi kampánya 2011. május 21-én, a budapesti Egyetem téren. A rendezvényen a munkahelyükre rendszeresen kerekezőket Schváb Zoltán, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium közlekedési helyettes államtitkára köszöntötte - írja az Országos Sajtószolgálat. Teljes cikk...


Segítség nőknek: kampány indult a munkamegosztásért

13 éve A kormány tudatformáló kampányt indított, amellyel a férfiakat több házimunkára ösztönözné. Fűrész Tünde, a Nemzeti Erőforrás Minisztérium (Nefmi) családpolitikai főosztályának vezetője elmondta, a cél az, hogy felhívják a figyelmet arra, a nők és férfiak társadalmi egyenlősége fontos a harmonikus családi élethez és munkahelyi légkörhöz - hangzott el a Kossuth Rádióban. Teljes cikk...


EU-s kampány a fiatalok munkanélkülisége ellen

14 éve "Youth on the Move - Mozgásban az ifjúság" című kampányt hirdetett az Európai Unió, melynek célja, hogy segítse az európai fiatalok körében tapasztalt munkanélküliség elleni küzdelmet - derül ki a lapunkhoz eljuttatott sajtóközleményből. Teljes cikk...


Harc folyik a diákokért

14 éve A hallgatókért egyre inkább harcolniuk kell a felsőoktatási intézményeknek. Az egyetemek és a főiskolák az Európai Unióban komoly összeget fordítanak kommunikációra, marketingre - összességében közel kétmilliárd eurót. Hazánkban sok helyütt erre azonban nincs elegendő forrás, így sokan a legolcsóbb - és sajnos néha a legrosszabb - megoldásokat választják a képzések népszerűsítésére. Teljes cikk...


Páva Zsolt ötezer új pécsi munkahellyel számol

15 éve A következő öt évre ötezer pécsi munkahely létrehozását ígérte Páva Zsolt, a város fideszes polgármesterjelöltje a baranyai megyeszékhelyen pénteken. Teljes cikk...


Kerékpárral munkába: amiért megéri

15 éve Olcsó bejárás, egészséges életmód, frissesség a munkahelyen. Többek között ezeket említik a kerékpárral munkábajárás előnyeiként. Idén április 6-tól lehet részt venni a Bringázz a munkába programon. A munkahelyre kerekezés előnyeit elemzi a Pályacsúcs Magazin. Teljes cikk...


Idén is díjazzák a munkahelyre biciklizőket

15 éve Április 6-án indul a "Bringázz a munkába!" program. Aki egy hónap alatt nyolc alkalommal a munkahelyére kerékpározik, ajándékot kap. Vasúti kedvezményt is kapnak, akik "vegyesen" - vonattal és kerékpárral - érkeznek a munkahelyre. Teljes cikk...


TI: közepesen korruptak a magyarok

15 éve A gazdasági világválság következményeként világszerte növekednek a korrupciós kockázatok, ezért nagyobb figyelmet kell fordítani a korrupció elleni küzdelemre. Magyarország is megnövekedett korrupciós kihívások előtt áll: a Global Integrity legfrissebb jelentése szerint hazánkban a legproblematikusabb terület az igazságszolgáltatás - áll a lapunknak eljuttatott közleményben. Teljes cikk...


Hatezren bringáztak a munkahelyükre

16 éve Több mint hatezer munkába igyekvő dolgozó döntött a kerékpár mellett a közlekedési tárca szemléletformáló, kerékpáros kampányának keretében április-májusban - jelenti a Világgazdaság. Teljes cikk...


Gyürk András lesz a Fidesz kampányfelelőse?

16 éve Állítólag Gyürk András, a Fidesz európai parlamenti képviselője vezeti majd a párt stratégiai igazgatóságát, amely a választási kapmányokért is felelős. Teljes cikk...


Sikeres a "Bringázz a munkába!" kampány

16 éve Mintegy 15 millióval több kalóriát égettek el az autós kollégáiknál azok, akik részt vesznek a "Bringázz a munkába!" akcióban. Viszont nem füstölnek. Teljes cikk...


Az orvosok nagyobb arányban lesznek öngyilkosok

16 éve Az amerikai orvosok körében a nőknél száz, a férfiaknál hetven százalékkal nagyobb öngyilkossági kockázatot talált egy korábbi felmérés, mint az átlaglakosságnál. Mivel a tendencia évek óta nem javul, az amerikai televíziós állomások e héten kezdik vetíteni a dokumentumfilmet, mely felhívja a figyelmet a jelenségre. Teljes cikk...


Humorral sarcol az APEH

16 éve Az adóhatóság a jelenleginél barátságosabb imázs kialakítására törekszik, az új kommunikációs stratégia részeként humorral emlékezteti az adózókat a bevallási idő közeledtére. Teljes cikk...


Másodjára indul a "Bringázz a munkába!" kampány

16 éve Május végéig tart a gazdasági tárca másodszor meghirdetett "Bringázz a munkába!" felhívása, amely révén minél többeket szeretnének rábírni arra, hogy autóval vagy tömegközlekedési eszközök helyett kerékpárral járjanak dolgozni - tudatja a Népszabadság. Teljes cikk...


Sikeres RTL Klub kártya és JobInfo együttműködés

17 éve Több mint 40 000 ember vett részt az RTL KLUB kártya és a JobInfo.hu közös, két hónapig tartó promóciójában. A sikeres kampány eredményeként 15 000 önéletrajz került feltöltésre a JobInfo.hu CV adatbázisába, és több tízezren ismerkedtek meg az RTL KLUB kártya szolgáltatásaival is. Teljes cikk...


/cimkek/kampany.html