453 cikk a(z) kommunikáció címkével - 18. oldal

Távozott az ORFK kommunikációs vezetője

12 éve Közös megegyezéssel távozott az Országos Rendőr-főkapitányság (ORFK) kommunikációs vezetője, Timár Zoltán - erősítette meg az MTI-nek a Népszabadság információját Bényi Mónika, az ORFK egyik szóvivője. Teljes cikk...


Visszatartják a dolgozókra vonatkozó információkat a cégek

12 éve A munkavállalókkal (pl. munkavédelem, teljesítmény-értékelés, karrier-menedzsment, kompenzáció) kapcsolatban találjuk a legkevesebb információt a legnagyobb hazai cégek honlapjain. Az érintettek ebben, illetve négy másik dimenzióban is nagyon gyengének találták a vállalatokat - derül ki egy CSR felmérésből. Teljes cikk...


Hogyan tárjuk fel a rossz teljesítmény mögött meghúzódó csoportdinamikai tényezőket?

12 éve A szervezeteknek a válság idején gyorsan kell változtatásokat végrehajtaniuk. Ehhez azonban tudniuk kell, hogy hova érdemes eljuttatni az információt a cégen belül ahhoz, hogy az hitelesen és rövid idő alatt szétterülhessen. Kapcsolódásokról, vállalati és azon kívüli csomópontok történetéről, lehetőségeiről tartott nyílt napot az OD Partner és a Maven7. Teljes cikk...


Energiaszabályozás a coachingban

12 éve Hogyan függ össze a coach kommunikációs stílusa és testi jelenléte? Hogyan befolyásolja ez a tanácsadás folyamatát? Elég-e az intellektuális fejlesztés, vagy szükség van testi kihívásokra is? Hol a határ a kettő között? Ezekre a kérdésekre keresi cikkében a választ Sárvári György coach. Teljes cikk...


Elbagatellizálják a magyar cégek a kommunikációs problémákat

12 éve A kommunikációs protokoll és az átfogó tájékoztatás hiánya súlyos és mindennapos hiányosságnak számít Magyarországon. A szakmai, kommunikációs baklövések minden szektorban visszavetik a cég vagy a szervezet teljesítményét, ezért érdemes azzal foglalkozni, olvasható a Népszabadságban. Teljes cikk...


A kelet-európai HR munka sajátosságai

12 éve Kulcsfontosságú funkcióvá vált a HR a nemzetközi cégek magyarországi leányvállalatainál 2009-2010-ben, amely a humán osztályok létszámára is kihatott. Különösen nagy hangsúlyt fektettek a cégek a munkavállalók meggyőzésére és a velük való kommunikációra - állapította meg egy nemzetközi kutatás, amely arra is rávilágított, hogy a cég eredete befolyásolja a HR munkát, amelynek az önállósága a leányvállalatoknál alacsony. Teljes cikk...


Megújuló egészségügyi intézményrendszer - a változtatás nem pénz kérdése

12 éve A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Egészségügyi Holding Nonprofit Zrt. az Invitel segítségével alakította át a holdinghoz tartozó 4 kórház telefon-, internet- és adat-összeköttetési rendszerét. Mindezzel közel 30 százalékkal tették olcsóbbá a telekommunikációs hálózat fenntartását. Az új megoldásoknak köszönhetően nemcsak pénzt spórolt az intézet, de hatékonyabbá tették az évi közel három és fél millió vizsgálat folyamatát is. Teljes cikk...


Földesi Tamás a Havas csoportnál folytatja

12 éve Földesi Tamással (33) bővül a Havas csoport csapata októbertől. A szakember a Havas Digital Hungary-t és az Euro RSCG Digitalt fogja vezetni - írja a Világgazdaság. Teljes cikk...


Egyre több CSR-jelentést adnak ki a cégek

12 éve A felelős működés kommunikációjának legelterjedtebb eszköze jelenleg a honlapon elhelyezett CSR menüpont, illetve a CSR-jelentés. A bevonásra épülő érintetti párbeszéd még kevésbé jellemző. A CSR kommunikáció fő motivációját a bizalomnövelés és a vállalati reputáció építése jelenti - derül ki az idei Good CSR kutatás eredményeiből. Teljes cikk...


Nem mindegy a névjegykártya, avagy a vállalati versenyelőny titkai

13 éve Széles a lehetőségek tárháza, ha az ember ma, a korábbinál is kiélezettebb harcban akarja megállni a helyét a szakemberek, cégek közötti versenyfutásban - cikkezi a Népszabadság. Teljes cikk...


Őszinteség helyett játszmáznak a vezetők

13 éve Noha a dolgozók szerint is az egyik legfontosabb vezetői erény a jó kommunikációs készség, vezetőinket sokszor a játszmázás, konfliktuskerülés, az asszertivitás hiánya jellemzi. A válság tovább rontott a helyzeten, hiszen a stratégiaalkotás, tűzoltás több energiát emészt fel, így a dolgozókra még kevesebb idő jut. A konfliktusokat nyíltan vállaló Y generáció megjelenése pedig nem állítja könnyű helyzet elé a mai döntéshozókat. Teljes cikk...


Színházi eszközök az üzletben: mire jó az improvizáció?

13 éve A sikertelen előadásokon, interakciókon képes segíteni az improvizációs technika. A másikra nyitott, figyelő, asszertív helyzetbe kerül, aki megtanulja használni a kreativitását. Az improvizációs színház abban különbözik más tréningektől, hogy a színészek tudják, mi a szerepük, mikor kell hátrébb lépniük. Számukra a résztvevő fejlődése a legfontosabb, és nem váltják be pillanatnyi, apró sikerekre a megnyert bizalmat. Teljes cikk...


Hét tipp a sikeres üzleti kapcsolatépítéshez

13 éve A sikeres üzletemberek nem csak eladási céllal kommunikálnak a vásárló és partnerjelöltekkel. A marketing siker kulcsa, hogy a partnerek/jelöltek sűrűn és jó szívvel gondoljanak egy adott vállalkozásra. Ha ezt sikerül elérni, az megemeli a vállalkozás értékét és versenypiaci pozícióját. Az alábbiakban hét kapcsolatépítő stratégia olvasható, ami segíti vállalkozását ebben. Teljes cikk...


A virtuális tárgyalás előnyei és hátrányai

13 éve A videokonferencia, a virtuális meeting jelentősen megkönnyítette a multinacionális vállalatok életét: időt és költséget spórolnak meg vele és rugalmasabb munkavégzést tesz lehetővé. Ugyanakkor mint mindennek, ennek a kommunikációs formának is vannak előnyei és hátrányai. Teljes cikk...


A befolyása és a fizetése is nő a kommunikációs szakértőknek

13 éve Növekszik a kommunikációs szakértők befolyása és jövedelme, a kommunikációs tevékenység egyre nagyobb befolyást szerez Európában, mi több, a vezető kommunikációs szakemberek rendszeres közvetlen kapcsolatban állnak a vállalatok felső vezetésével - derül ki a Grayling által támogatott "European Communication Monitor"-ból. Teljes cikk...


A pletyka ereje - hálózatosodás a munkahelyen

13 éve Bármilyen körülmények, szervezeti működésmódok és értékek mentén szerveznek egy vállalatot, a dolgozók nem tudják megállni, hogy ne kommunikáljanak. A vezetőknek meg kellene tanulniuk a pletyka kezelését, felhasználását, mert esélytelen annak elfojtása. A pletyka az egyik legősibb kommunikációs eszköze az embernek, aki pedig tagadja ezt, az a fokozott jelenlétére hívja fel a figyelmet - mondta portálunknak Szvetelszky Zsuzsanna szociálpszichológus, pletykakutató. Teljes cikk...


Kötelező a nyertes pályázatok kommunikációja

13 éve Az Új Széchenyi Terv minden szegletét ismernie kell annak a pályázónak, aki a későbbiekben nem kívánja kockáztatni nyertes projektjének zökkenőmentes megvalósítását. Teljes cikk...


A leggyakrabban elkövetett vezetői viselkedési hibák

13 éve "Hallgasson meg és ismerje be végre, ha hibázik!" - várják el az alkalmazottak a vezetőiktől - áll a Krauthammer legutóbbi kutatásában. Tény az is, hogy négy éve ugyanezt az igényt jelzik a mutatók, ami azt jelenti, hogy nem történik lényegi elmozdulás a kétoldalú párbeszéd kialakításában. Az elkötelezettség, a sikeres üzletmenet, a munkaadói márka felépítése azon múlhat, képesek-e a munkavállaló elvárásainak is megfelelően működni a vezetők. Teljes cikk...


Kkv-k kommunikációját erősítő program indul

13 éve Vitathatatlan, hogy információdömping van az üzleti életben. Természetesen, minden magyar kis- és közepes vállalkozás arra törekszik, hogy szóhoz jusson, hogy rá is odafigyeljen a piac, és hatékonyabb lehessen az értékesítése. Ebben kíván segíteni a vállalkozáserősítő Kézfogás Program. Teljes cikk...


Pathos, az érzelmek kezelésének görög receptje

13 éve Miért emlékezünk egyik előadóra sokáig, míg a másikat öt perc után elfeledjük? Miért hatnak ránk olyan elemi erővel a sztorik, a mesék? Hogyan használhatja ki egy előadó az érzelmek erejét? Hogyan lehet egy ellenséges érzelmű közönséget áthangolni? Ezek a kérdések sokunkat foglalkoztatnak egy prezentáció megalkotása közben. Teljes cikk...


/cimkek/kommunikacio.html