387 cikk a(z) kommunikáció címkével:

A diákokkal folytatott párbeszéd megoldás a szakember-utánpótlás problémájára

2 éve Porszívóból robot, okos csirkeól és papírkosár, egy kesztyű, ami segíti a jelnyelvi kommunikációt, csak néhány példa arra, hogy a diákok kreativitása és kapcsolódó szaktudása, napjainkban már nem ismer határokat. A műszaki pálya vonzó, érdekes és stabil, kiszámítható jövőképet biztosít a fiatalok számára. Teljes cikk...


Mit tegyél ha negatív véleményt írnak vállalkozásodról?

3 éve Az online értékelések, ha pozitívak rásegíthetnek egy vállalkozás sikerességére, több lehet az eladás. De mit tegyünk, ha a cégünk negatív kritikát kap egy elégedetlen vevőtől vagy ügyféltől? - erről ír a Forbes. Teljes cikk...


A hatékony munka alapja a hatékony kommunikáció

3 éve Azok a munkahelyek, ahol hatékony az információáramlás, sokkal sikeresebbé válhatnak, mint azok, ahol folyamatosak a kommunikációs problémák. Teljes cikk...


Hogyan érhető el az alkalmazottak bizalma?

3 éve A bizalom kiépítésének legfontosabb eszköze a nyílt kommunikáció és az odafigyelés. A vezető által kialakított értékek határozzák meg a munkatársak lojalitását, együttműködését. De ez vajon hogyan érhető el- erről ír az mfor.hu oldal. Teljes cikk...


Nemzetközi díjat nyert a Danubius Hotels Group munkáltatói márkaépítésben

3 éve Első díjat nyert a Danubius Hotels Group partnerügynökségével, a Goodwill Communicationsszel a PRGN Best Practice Award nevű versenyének Employer Branding kategóriájában a kiotói díjátadón pénteken. Teljes cikk...


Új marketing és kommunikációs vezető az EY Magyarországnál

3 éve Idén szeptembertől Pellion Ágnes irányítja az EY Magyarország teljes körű kommunikációját. Az új brand, marketing és kommunikációs igazgató felelősségi körébe tartozik többek között a klasszikus brandépítési feladatok mellett kiemelt stratégiai üzletfejlesztési projektek vezetése is. Teljes cikk...


Önkéntes halál: amikor a kulcsembereket veszítem el leépítéskor

3 éve A cégek komoly hiányosságokkal küzdenek a szervezeti kommunikáció, és az információáramlás szinte minden területén. Ez alól az elbocsátás sem kivétel. Ahhoz, hogy egy leépítés során ne sérüljön a munkáltatói márkánk, és a kulcsembereink se álljanak fel, szánjunk időt a megfelelő kommunikációra. Ne bukjunk bele úgy, mint a legtöbb cég! Teljes cikk...


Így mondjunk nemet a munkában

3 éve Úgy érzed, rengeteg feladatot vállaltál el, és ez a megterhelés egyszerűen már elviselhetetlen? Gyakran fordul elő, hogy amikor úgy tűnik, végre átlátható a napirended, beúszik valami extrafontos elintéznivaló, ami felborítja a kialakulni készülő harmóniát? Ha igen a válasz, itt az ideje nemet mondanod! Teljes cikk...


Kommunikációval a fluktuáció ellen

3 éve A magas fluktuáció és a kommunikációs problémák a legtöbbször kéz a kézben járnak. Az információhiány egyenes utat jelent a negatív pletykák terjedéséhez. A hiányos kommunikáció okozta lyukakat a munkavállalók feltöltik tartalommal, az így okozott károk pedig beláthatatlanok. Mi a szerepe az információáramlásnak a munkaerő megtartó programokban? Hogyan válhat a kommunikáció juttatássá, és így a szervezetek egyik legerősebb megtartó erejévé? Teljes cikk...


Személyi változások a Canon Hungaria marketing és kommunikációs szervezetében

3 éve A Canon európai szervezeti átalakításának eredményeként a consumer üzletág regionális marketingvezetőjének Kováts Botondot nevezte ki, aki három éve csatlakozott a céghez vállalati és marketingkommunikációs vezetőként. A Canon Hungaria Kft. új vállalati és marketingkommunikációs vezetője pedig augusztustól Oláh Viktória. Teljes cikk...


10 másodperc alatt beskatulyáznak

3 éve Idén nyáron nem egy lázadás tört ki a dress code ellen, ahogy a hőség több európai országban is hetekig gyötörte a dolgozókat. Érdekes módon legtöbb esetben a férfiak lázadtak, hiszen sokan közülük nem vehetnek fel például térdnadrágot vagy papucsot a munkába, sőt van, ahol a nyakkendőjüktől sem szabadulhatnak meg még azokon a napokon sem, amikor hőségriasztás van. De hogyan is állunk az öltözködési szabályokkal a munkahelyeken? Mi változott az elmúlt 10 évben? Teljes cikk...


Ne használjunk hangulatjeleket a céges levelekben

3 éve Lehet, hogy mi kedves gesztusnak szánjuk a mosolygós smiley-t, de lehetséges, hogy a címzettben nem kelt pozitív hatást. Akár még negatívan is befolyásolhatja a kommunikációt - írja a 24.hu Teljes cikk...


Ezen a 10 dolgon változtass és szeretni fognak a munkahelyeden

3 éve Szeretnéd, hogy a kollégáid jobban szeressenek, de nem tudod mit tegyél ennek érdekében? Lehet, hogy inkább azt kellene tudnod, hogy mit ne csinál - írja a Forbes. Teljes cikk...


HRKOMM Award 2017

3 éve A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. A versenybe az Üzlet & Pszichológia és Kreatív című lapok kiadója, a PPH Media várja minden Magyarországon tevékenykedő cég saját vagy más vállalatok számára készített HR-tematikájú kommunikációs stratégiáit, anyagait, aktivitásait, kampányait - derül ki sajtóközleményükből. Teljes cikk...


Négy dolog, ami miatt utálhatnak a munkahelyeden

3 éve Pályafutásodat akár az is befolyásolhatja, hogy mennyire kedvelnek a kollégáid. Van néhány dolog, amiket el kell kerülnöd, ha népszerű akarsz maradni - ezeket gyűjtötte össze a nuus.hu Teljes cikk...


Megbocsátható-e az elbocsátás?

3 éve „Bezárt!”, „Kivonul!”, „Nagyon sok ember veszíti el állását!”- egy nagyobb létszámú leépítésnél rendszerint ezeket a szalagcímeket olvashatjuk a médiában. Mindig az elbocsátást fókuszba emelő hírek kapnak nagy nyilvánosságot, de mi a helyzet akkor, ha a vállalat „csak” egy-egy részleget zár be, és több munkavállalóját továbbra is foglalkoztatni szeretné? Ki foglalkozik a bennmaradó állománnyal? Elsőre lehet, hogy szerencsésnek tűnnek, hiszen megmaradt a munkájuk, ám az ilyen méretű leépítés őket is erősen érinti. A stressz, a bizonytalanság és a most leépített kollégák felől érzékelt feszültség hosszútávon a cég egyetlen tagjának, sőt, magának a cégnek sem kedvez. Teljes cikk...


Megfelelő kommunikáció a megfelelő jelöltekért - negyedik alkalommal rendezik meg a Jobline Női Karriernapot

3 éve Jó döntéseket csak a megfelelő információk birtokában tudunk hozni. Igaz ez az élet valamennyi területén, így az álláskeresés-toborzás folyamatai során is. A munkaerőpiac valamennyi szereplője törekszik a széles körű tájékozódásra: ahogy mérlegel egy cég jelölt és jelölt között, úgy állít fel sorrendet pozíció és pozíció között egy álláskereső is. A trendek átalakulása miatt ma már minden vállalat azt szeretné, ha ő szerepelne a lehetséges pályázói lista élén. Teljes cikk...


Meghallani, amit ki sem mondtak

3 éve Amikor megszületik a gyerek, alig várod, hogy megszólaljon. Évekkel később azt várod, mikor hallgat már el - szól a régi bonmot. Hallgatni arany - így pedig a szólás. A csendnek elég jó a PR-ja. Sejtjük, érezzük, néhanapján meg is tapasztaljuk, mekkora érték, mégis ki vagyunk éhezve rá. Jó tudni, hogy az aktív, teremtő hallgatás: tanulható. Teljes cikk...


Személyesség varázsa? - Így segíthet egy állásbörze a toborzásban

3 éve Előfordul, hogy reggel megnyitva a levelezését több mint 10 olvasatlan levél várja az elektronikus postaládájában? Van olyan üzenet, amit olvasás nélkül töröl? Az álláskeresők is hasonlóan működnek: a tömérdek kért és kéretlen olvasnivalóból komolyan megszűrik azt, amire az értékes idejükből szánnak. Hogyan érheti el, hogy felfigyeljenek Önre, és a nyitott pozícióira? Mutatjuk, hogyan lehet hatékonyabb a toborzása! Teljes cikk...


Sólyom Balázs lett a UPC Magyarország online igazgatója

3 éve 2017 januárjától Sólyom Balázs irányítja a UPC Magyarország online divízióját, online igazgatói pozícióban. Teljes cikk...