101 cikk a(z) közösségi média címkével:

Invitel: nyitottak az internetes marketingalkalmazásokra a kkv-k

3 éve Nyitottak a magyar kis- és középvállalkozások az internetes marketingalkalmazásokra, többségüknek van saját honlapja, jelentős részük más korszerű eszközöket is használna termékei, szolgáltatásai népszerűsítésére - derül ki az Invitel kutatásából. Teljes cikk...


Féltékenyek és rossz kedvűek a közösségi média használói

4 éve Irigyek vagyunk online barátainkra és még rossz kedvünk is lesz tőle - áll a Kaspersky Lab kutatási anyagában. Teljes cikk...


Az asztal alatt lesi az olimpiai eredményeket a mobilján? Vagy beteget jelent a fontosabb sportesemények miatt?

4 éve Olyan munkahely is van, ahol kivetítőt állítottak fel, hogy mindenki együtt szurkolhasson. A futball EB alatt lázban égett az ország: így aztán nem csoda, hogy az emberek nem csak a meccsekről beszéltek munkaidőben, hanem ha úgy adódott meg is szerették volna nézni azokat – akár megengedte a munkaadó, akár nem. Volt, ahol közösen szurkoltak a kollégák a magyar csapatnak. Arra voltunk kíváncsiak, hogy az olimpia kapcsán mi a helyzet: sokan időzítik-e erre az időszakra a szabadságukat, van-e aki lóg ilyenkor a munka alól, vagy épp közösen szurkolhatnak a magyaroknak, mert a munkáltató erre is lehetőséget ad. Teljes cikk...


A belarusz elnök szavára ledobták ruhájukat az emberek a munkahelyükön

4 éve Múlt héten Aljakszandr Rihoravics Lukasenka belarusz elnök szenvedélyes hangú beszédet adott „innováció és technológia” témában, egy ponton azt kérte a népétől:„Vetkőzzetek le, és dolgozzatok, amíg meg nem izzadtok.” Szó szerint vették. Teljes cikk...


Facebook-közlések, amik miatt nem te kapod az állást

4 éve Több álláskeresőt a közösségi oldalon való megnyilvánulások miatt is kiszórhatnak a szóba jöhető jelöltek közül. JobAngel összeszedte, mire érdemes odafigyelni a közösségi oldalon. Teljes cikk...


Maradi HR osztályok, avagy hogyan ne legyünk versenyképesek a piacon

4 éve A HR tipikusan az a terület, ahol elengedhetetlen, hogy tökéletesen képbe legyünk a legújabb lehetőségekkel, már ha szeretnénk versenyképes munkáltatók lenni a piacon. Sok cég mégsem mer nyitni az újítások, a modern kor vívmányai felé. Vajon megalapozott a félelem, és a jól bevált klasszikus módszerek következetes használata vezet sikerre, vagy a maradiság a cég fejlődésének szab gátat? Mi fán terem a HR branding, van-e helye a Facebook-nak a toborzásban? Cikkünkben ezt taglaljuk. Teljes cikk...


Háromszáz jelöltön kell keresztül verekednie magát a HR-esnek a megfelelő ember megtalálásához

4 éve Kevés a jelentkező, hosszú ideig tart a toborzás, a jó jelöltek felszívódtak. Egy kutatás alapján a világ számos országában a magyarországihoz hasonló kihívásokkal szembesülnek a vállalatok. A toborzással foglalkozó cégek legújabb módszerei kivétel nélkül a digitális világ eszközeire épülnek. Teljes cikk...


"I-komornyikot" alkot Zuckerberg

5 éve A Marvel-filmhős, Vasember Jarvis nevű mesterséges intelligenciájához hasonló "i-komornyik" létrehozását tűzte ki idei személyes céljául Mark Zuckerberg, a Facebook alapítója, hogy az új asszisztens segítségére legyen a háztartásban és munkájában. Teljes cikk...


2015:a hirdetés és az állásbörze halálának éve

5 éve 2015 nagy tanulsága, hogy a toborzás hagyományos útvonalai (hirdetés, állásbörzén való jelenlét) már nem működnek. A vállalatok az online felületek, a közösségi média, a fejvadászok és az ajánlás útján történő toborzást vetik inkább be az új munkatársak megtalálása érdekébe. Évértékelő cikksorozatunk első része. Teljes cikk...


A belső toborzás hozza a legtöbb új kollégát

5 éve Az NNG navigációs szoftverfejlesztő cég néhány év alatt közel 900 főre nőtt, amelyet szervezetileg sem egyszerű dolog kezelni, hiszen először is meg kell találni, be kell illeszteni, majd meg is kell tartani a munkavállalókat. Ezekről a folyamatokról kérdezte a HR Portál Magyari Andreát a cég HR vezetőjét. Teljes cikk...


Mi alapján választunk ügyvédet?

5 éve Az ügyvédi munka ugyanolyan bizalmi kapcsolatot feltételez, mintha egy orvossal vagy egy építésszel konzultálnánk. Az életünk egy részét bízzuk rájuk, akár az egészségünkről, a lakóhelyünkről vagy ügyvédek esetében mindennapjaink egy fontos eleméről legyen szó. De mi alapján bízzuk valakire az életünk egy részét? Teljes cikk...


Álmaid állására vágysz? Mit kell tenned?

5 éve Hogyan növelhetjük jelentősen esélyeinket a munkaerőpiacon? Szeptemberben minden évben felpörög az álláspiac, egyre több állást hirdetnek meg és egyre több a jelentkező is, ezért veszi végig a legfontosabb technikákat a Profession.hu, amelyekkel növelhető az álláskeresés sikere. Teljes cikk...


"A változás a lehetőségek tárháza"

5 éve Személyes küldetésről, a globális munkaerő-piaci trendekről és a közösségi média felértékelődő szerepéről beszélgettünk Törő Edina coach-al, a Princess Cruises HR vezetőjével beszélgettünk, aki előadóként szerepel a Profession.hu idei HR konferenciájának programjában. Teljes cikk...


Így készüljenek az álláskeresők az őszre

5 éve Még a nyáron sem állt le teljesen a munkaerőpiac, ősszel pedig még több cég hirdeti meg üres álláshelyeit, ezért az álláskeresőknek érdemes felfrissíteniük önéletrajzukat - javasolja egy munkaerő-közvetítéssel foglalkozó cég. Teljes cikk...


Közösségi média, mobil applikációk, az internet és a munkajog

5 éve Az online térben sem mindig könnyű megtalálni a munka és magánélet határát, pláne, hogy a kettő egyre inkább összemosódik. Miért lehet fontos ez a téma a HR szakemberek és vezetők számára? Dr. Kun Attilával Dr. Fodor T. Gábor készített interjút. Teljes cikk...


Ami miatt nem tudunk koncentrálni

5 éve Nem elég a meleg, a modern technológiával megáldott világban nagyon sok egyéb is elvonhatja a teljes figyelmünket. Hogy ellent tudjunk állni fel kell állítani magunknak szabályokat, és tudatosan tartani magunkat hozzá, írja a HáziPatika.com. Teljes cikk...


Oszd meg - és megsokszorozódik!

5 éve Mesélik, hogy amikor hajdan Karinthy Frigyes és Hatvany Lajos együtt indultak el egy kávéházból, Hatvany báró egy tízpengős bankót nyomott a pincér kezébe, és ezt mondta neki: osszák el! Karinthy jóval kisebb értékű pénzérmét vett elő, a főúr kezébe nyomta, és így szólt: szorozzák meg! A közösségi médiában terjedő szellemes megállapítás szerint az Ubernek, a világ legnagyobb taxi társaságának nincsenek autói. A Facebook, a világ legnépszerűbb médiuma nem állít elő tartalmat. Az Alibabának, a világ legnagyobb kereskedőházának nincsen raktára. Az Airbnb-nek, a világ legnagyobb szállásadójának nincsenek ingatlanai. Bár eladott az Apple 200 millió okos telefont és tabletet, nincs gyár a tulajdonukban. A Whatsappnak napi 3 milliárd üzenet mellett sincs szüksége szerverekre. Teljes cikk...


Nyáron is eredményes lehet a toborzás

5 éve Nem a nyár a leggyengébb láncszem a toborzók szempontjából. A munkáltatói márkaépítéssel és toborzás támogatással foglalkozó BrandJob tapasztalatai szerint a jól felépített és működtetett közösségi média aktivitás pont nyáron lehet a legeredményesebb. Ehhez viszont ismerni kell, mi működik jól a közösségi hasábokon. Teljes cikk...


Tíz jel, hogy felszínesek kapcsolataink és csak használjuk az embereket

5 éve A közösségi média felszínessé teheti kapcsolatainkat. Erről árulkodik, ha túl sok az ismerősünk, ha lájkok száma határozza meg önbizalmunkat, cukorkaként osztogatjuk a névjegyünket, és csak azokkal állunk szóba, akiktől egyből előnyöket remélünk. Tíz árulkodó jelet szedett össze a Hvg.hu. Teljes cikk...


Munkatárskeresés hatékonyan, Facebook alkalmazással

5 éve Haladni kell a korral, ha igazán hatékonyak szeretnénk lenni. Így van ez minden szakmában, kiváltképp a toborzás területén. Minden platformot ki kell használni, ha sikeresek akarunk lenni és cégünk jó hírét, illetve állásajánlatait minél szélesebb közönség elé akarjunk tárni. Mi lenne a legkézenfekvőbb erre a célra, mint a közösségi média platformjai, közülük is a legnagyobb: a Facebook. Teljes cikk...