kapubanner for mobile

111 cikk a(z) közösségi média címkével - 3. oldal

Álmaid állására vágysz? Mit kell tenned?

9 éve Hogyan növelhetjük jelentősen esélyeinket a munkaerőpiacon? Szeptemberben minden évben felpörög az álláspiac, egyre több állást hirdetnek meg és egyre több a jelentkező is, ezért veszi végig a legfontosabb technikákat a Profession.hu, amelyekkel növelhető az álláskeresés sikere. Teljes cikk...


"A változás a lehetőségek tárháza"

9 éve Személyes küldetésről, a globális munkaerő-piaci trendekről és a közösségi média felértékelődő szerepéről beszélgettünk Törő Edina coach-al, a Princess Cruises HR vezetőjével beszélgettünk, aki előadóként szerepel a Profession.hu idei HR konferenciájának programjában. Teljes cikk...


Így készüljenek az álláskeresők az őszre

9 éve Még a nyáron sem állt le teljesen a munkaerőpiac, ősszel pedig még több cég hirdeti meg üres álláshelyeit, ezért az álláskeresőknek érdemes felfrissíteniük önéletrajzukat - javasolja egy munkaerő-közvetítéssel foglalkozó cég. Teljes cikk...


Közösségi média, mobil applikációk, az internet és a munkajog

9 éve Az online térben sem mindig könnyű megtalálni a munka és magánélet határát, pláne, hogy a kettő egyre inkább összemosódik. Miért lehet fontos ez a téma a HR szakemberek és vezetők számára? Dr. Kun Attilával Dr. Fodor T. Gábor készített interjút. Teljes cikk...


Ami miatt nem tudunk koncentrálni

9 éve Nem elég a meleg, a modern technológiával megáldott világban nagyon sok egyéb is elvonhatja a teljes figyelmünket. Hogy ellent tudjunk állni fel kell állítani magunknak szabályokat, és tudatosan tartani magunkat hozzá, írja a HáziPatika.com. Teljes cikk...


Oszd meg - és megsokszorozódik!

9 éve Mesélik, hogy amikor hajdan Karinthy Frigyes és Hatvany Lajos együtt indultak el egy kávéházból, Hatvany báró egy tízpengős bankót nyomott a pincér kezébe, és ezt mondta neki: osszák el! Karinthy jóval kisebb értékű pénzérmét vett elő, a főúr kezébe nyomta, és így szólt: szorozzák meg! A közösségi médiában terjedő szellemes megállapítás szerint az Ubernek, a világ legnagyobb taxi társaságának nincsenek autói. A Facebook, a világ legnépszerűbb médiuma nem állít elő tartalmat. Az Alibabának, a világ legnagyobb kereskedőházának nincsen raktára. Az Airbnb-nek, a világ legnagyobb szállásadójának nincsenek ingatlanai. Bár eladott az Apple 200 millió okos telefont és tabletet, nincs gyár a tulajdonukban. A Whatsappnak napi 3 milliárd üzenet mellett sincs szüksége szerverekre. Teljes cikk...


Nyáron is eredményes lehet a toborzás

9 éve Nem a nyár a leggyengébb láncszem a toborzók szempontjából. A munkáltatói márkaépítéssel és toborzás támogatással foglalkozó BrandJob tapasztalatai szerint a jól felépített és működtetett közösségi média aktivitás pont nyáron lehet a legeredményesebb. Ehhez viszont ismerni kell, mi működik jól a közösségi hasábokon. Teljes cikk...


Tíz jel, hogy felszínesek kapcsolataink és csak használjuk az embereket

9 éve A közösségi média felszínessé teheti kapcsolatainkat. Erről árulkodik, ha túl sok az ismerősünk, ha lájkok száma határozza meg önbizalmunkat, cukorkaként osztogatjuk a névjegyünket, és csak azokkal állunk szóba, akiktől egyből előnyöket remélünk. Tíz árulkodó jelet szedett össze a Hvg.hu. Teljes cikk...


Munkatárskeresés hatékonyan, Facebook alkalmazással

9 éve Haladni kell a korral, ha igazán hatékonyak szeretnénk lenni. Így van ez minden szakmában, kiváltképp a toborzás területén. Minden platformot ki kell használni, ha sikeresek akarunk lenni és cégünk jó hírét, illetve állásajánlatait minél szélesebb közönség elé akarjunk tárni. Mi lenne a legkézenfekvőbb erre a célra, mint a közösségi média platformjai, közülük is a legnagyobb: a Facebook. Teljes cikk...


Hat egyszerű lépés a tökéletes LinkedIn profilért

9 éve A LinkedIn az üzleti élet Facebookja a fejvadászok kincsesbányája lett, elsöpörheti az állásközvetítő portálokat, erőteljes befolyással bír a munkakeresők, a vállalatok és az iparágak területén is. A Hays tanácsait követve könnyen kitűnhetsz a tömegből, ezzel is növelve a saját márkaértékedet. Teljes cikk...


A munkahelyi Facebookból ki kell venni mindent, ami eltereli a figyelmet

9 éve A Facebook olyan alkalmazást tervezett, amivel a munkatársak tartani tudják a kapcsolatot, s így egy eredményes közösségi hálót tudnak építeni egymás között. Létezik már jó néhány hasonló alkalmazás, de széles körben még nem terjedtek el ezek. A vezető szoftvermérnök a Google-nál már próbálkozott ilyennel, de ott belebukott a cég. Sok reményt fűznek a Facebook at Work elterjedéséhez, hiszen maga a közösségi oldal munkatársai már évek óta ezt használják saját belső kommunikációjukhoz. Teljes cikk...


Z-generáció számára az álláskeresés egy vásárlási folyamat

9 éve A szakirodalom által már több néven elnevezett generáció (R (responsibility), D (digital), csendes, dotcom, 24/7, digitális őslakos, homo globális nemzedék, YouTube, iGeneráció) 1995-2010 között született legidősebb képviselői már jelen vannak a munkaerő piacon, viszont másképp viselkednek, mint az őket megelőző Y-generáció. Teljes cikk...


Ugye tisztában van azzal, mi mindenre használható a LinkedIn?

9 éve Az nem kérdéses, hogy napjainkban egyre inkább az életünk részévé válnak a különböző közösségi média platformok, de mire jó a LinkedIn? Mennyi dolgot árulunk el a nagyvilágnak azáltal, hogy regisztrálunk ezekre az oldalakra? Mi mindent osztanak meg velünk mások? A HR-esek jelentős hányada nézi meg interjú előtt a jelentkezők valamely közösségi profilját. Ezért különösen fontos odafigyelnünk arra, hogy mit osztunk meg akár a Facebookon, akár a LinkedInen. Teljes cikk...


Pozitív önképről tanúskodnak a szelfik

9 éve A szelfik segítségével pozitív önképüket osztják meg az Internet-felhasználók a világgal. Az IRCenter által végzett kutatás azt elemzi, a képek alapján, hogy hogyan szeretnék magukat bemutatni az emberek a közösségi médiában. Hogyan használják kelet-közép-európaiak a szelfis kommunikációt? Teljes cikk...


Az álláskeresési folyamatok 80 százaléka a neten zajlik

9 éve A hatékony és professzionális HR-es munkához engedhetetlen lépést tartani a technika fejlődésével, és kihasználni a social média által nyújtott széleskörű lehetőségeket. Ez a forradalmi újítás már jó néhány éve elkezdődött, és nem is vitatott, hogy ha nem követjük a trendeket és aknázunk ki minden lehetőséget, a cégünk és a toborzási- kiválasztási folyamataink hatékonyságát csökkentjük. Az új keletű toborzási formák miatt a HR és a marketing- kommunikációs osztályok munkafolyamatai elválaszthatatlanná válnak. Teljes cikk...


Online kapcsolatépítés a sikeres álláskereséshez

10 éve Kutatási eredmények bizonyítják, hogy a közösségi média tere az új álláspiac, és a ez a jövőben egyre inkább így lesz. Keresni és toborozni is egyre inkább ott érdemes. Hatékonyság szempontjából fontos, hogy az embernek sok ismerőse legye, de a digitális hírnévre nem árt vigyázni. Teljes cikk...


Bostonban végzett informatikus állhat a terroristák közösségimédia-kampánya mögött

10 éve Az amerikai Szövetségi Nyomozó Iroda (FBI) gyanúja szerint a bostoni Northwestern University egy kitűnő eredménnyel végzett volt diákja állhat az Iszlám Állam (IÁ vagy ISIS) elnevezésű szélsőséges szunnita szervezetnek a közösségi médiában folytatott kampánya mögött – közölte csütörtökön az amerikai sajtó. Teljes cikk...


Hogyan készítsünk videó CV-t?

10 éve Az internetes álláshirdetés már régen átvette a nyomtatott sajtóban megjelenő hirdetések helyét. Manapság egyre népszerűbb, hogy a cégek a Facebookon, YouTube-on keresik az új munkatársat. Sőt, néhány munkakörnél már nem is elégszenek meg a hagyományos önéletrajzzal, már videó CV-t is elvárnak. Ezekről az új tendenciákról beszélgettünk szakemberekkel, akik szerint az új irányzatok az álláskeresésben lassan honosodnak meg hazánkban. Teljes cikk...


Használják, de nem értik a Facebookot a kkv-k

10 éve Használják, de nem értik igazán a Facebookot a közösségi kommunikációban érdekelt hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k). Joanelli Tamás, a Be Social közösségi marketing cég ügyvezetője szerint Magyarországon egyértelműen a Facebook a legfontosabb közösségi oldal, de sok hibát követnek el használatával a vállalatok. Teljes cikk...


Lufi-e a munkáltatói márka?

10 éve Tegnap megkeresett LinkedInen az egyik volt kollégám, aki éppen állást keres. Kinézett magának egy céget, ahová szeretne jelentkezni, és most információkat gyűjt róla. Vajon hogyan tudja eladni magát egy cég, és mennyire valós a kép, amit a marketing közvetít? Erről ír a HR Blogon OnlineHR. Teljes cikk...


/cimkek/kozossegi-media.html