kapubanner for mobile

111 cikk a(z) közösségi média címkével - 4. oldal

Hatékony tanulás az információs korban

10 éve Miért nem tanulnak elég hatékonyan a hallgatók és hogyan alkalmazzák a digitális kommunikáció által nyújtott előnyöket a gyakorlatban? Egyebek mellett ezekre a kérdésekre kaphattak választ a jelenlévők a Tehetséggondozás és tanulási szokások a felsőoktatásban címmel megtartott rendezvényen, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) Alkalmazott Pedagógia és Pszichológia Intézetének december 5-i rendes éves konferenciáján. Teljes cikk...


Veszélybe sodorják magukat a cégek

10 éve Hagy kívánnivalót maga után a cégek IT-biztonsága: rohamosan növekvő kockázatok mellett alig bővülnek az erre fordítható forrásaik. Teljes cikk...


A facebookozó munkavállaló a legfőbb kockázati tényező

11 éve A hazai vállalatvezetők az újmédia-eszközök tekintetében a munkavállalót tekintik a legfőbb kockázatnak: akár a vállalat hírneve és biztonsága is elbukhat egyetlen munkavállaló online viselkedésén, az adatszivárgás pedig súlyos gazdasági károkat okozhat - állítja egy kutatás. Teljes cikk...


Innováció, toborzás, HR, personal és employer branding - beszámoló az idei truBudapestről

11 éve Mi lesz a jövőben a toborzók feladata? Álláskeresők vagyunk vagy karrierépítők? Mi kell a jó employer brandinghez? Felkészültünk-e, és tudjuk-e kezelni a migrációt? Hogyan élik meg a leépítést a felsővezetők? Kell külön Facebook oldal a vállalati HR számára? Fontos a talent pool építés? Milyen és mely területeken szükséges az innováció a recruitmentben? Cikkünkben ízelítőt adunk a második truBudapest nonkonferencia egyes szekcióiból. Teljes cikk...


A rossz ügyfélszolgálat ellenszere a közösségi média

11 éve Nyilvánosan panaszkodni, adott cég Facebook-oldalára beírni - vajon milyen hatással van mindez a szolgáltatókra? A napokban a British Airways egyik utasa a nyilvánosság előtt panaszkodott, mert amikor eltűnt a csomagja, az az ügyfélszolgálatos nem volt segítőkész. A közösségi média segíthet abban, hogy akik alkalmatlanok erre munkára, azok ne dolgozhassanak hasonló pozícióban, teszi fel a kérdést a jobline. Teljes cikk...


Ha tetszik a cégnek Facebook-aktivitásunk, nagyobb eséllyel vesz fel

11 éve Az interneten található információk értékét hazánkban is egyre több munkáltató ismeri fel – ezeket tudatosan használva pedig az álláskeresők is újabb értékes eszközt kapnak a kezükbe. A munkavállalók kiválasztása során számos multinacionális vállalat jött rá arra, hogy a tradicionális feltételek – mint az elvégzett iskola minősége, jegyek, szakmai tapasztalat – helyett sokkal hatékonyabb mérőszámokat is be tudnak venni a keresési folyamatban. Teljes cikk...


Talent.me - ismerjük meg a "Facebook LinkedInjét"

11 éve Közel sem a LinkedIn az egyetlen üzleti kapcsolatok építésére szolgáló közösségi hálózat, bár kétségtelenül ez a legnagyobb. Különösen külföldön egyre népszerűbb a Facebook Talent.me nevű, szakmai kapcsolati háló építésére, álláskeresésre, toborzásra kifejlesztett alkalmazása. A szolgáltatás működhet a felhasználó Facebook oldalán belül, de lehet függetleníteni is attól. Összeszedtünk pár érdekességet, és hasznos tudnivalót. Teljes cikk...


Így lehet eredményesen munkát keresni a LinkedInen

11 éve A LinkedIn világszerte több mint 225 millió embert mozgat meg online (és ez hónapról hónapra milliókkal nő), amivel az első helyen van a professzionális, kifejezetten karrierépítés céljából jelenlévő felhasználók között. Magyarországon jelenleg közel 310,000 ember tartozik ehhez a közösséghez (szemben a Facebook 4.2 milliós magyar taglétszámával), és a felismerés egyre többekben létrejön: a karrierépítéshez "érdemes látszani". Teljes cikk...


HR és informatika: jön a Twitter őrület?

11 éve A legújabb internetes trendeket, a web2 kínálta lehetőségeket a vállalatok is igyekeznek kihasználni (leginkább a Twitter népszerűsége növekszik), a web2 technológiák köré épülő állások száma ezért tovább nő. A HR informatikán belül a rendszer specifikációkhoz értő szakembereket keresik elsősorban. A termékek testre szabását a HR-eseknek és az IT-s csapatnak közösen kell létrehoznia, ez a legnagyobb kihívás. Teljes cikk...


"Nem vagyok egy feedback-vámpír" - az író és a marketing

11 éve Romantikus foglalkozásnak tűnik írónak lenni. Az emberek fejében él egy kép: hullanak a falevelek, a pokrócba bugyolált ember ül a teraszon, teázik, ölében a laptop és ír. Vajon ma is ezt jelenti írónak lenni? Mennyire alakítja át ezt a képet az olvasókért folyó harc, melyből már nemcsak a kiadó, hanem maga az író is ki kell, hogy vegye a részét. Rados Virág már hatévesen azt mondta: „"ha nagy leszek, író leszek." Az éppen most zajló 84. Ünnepi Könyvhéten jelenik meg a negyedik regénye. Teljes cikk...


Jó stratégiával használják-e a cégek a közösségi médiát?

11 éve Facebook vagy LinkedIn? Mire jók a közösségi oldalak? Mennyire fontos, hogy egy cég jelen legyen rajtuk, és vajon profitál-e belőle? Egyre több a magát közösségimédia-szakértőnek valló ember. Kinek hihetünk? Többek között ezekre a kérdésekre kerestük a választ Pécsi Ferenc online kommunikációs szakértővel. Teljes cikk...


Ami nincs a neten, az nem is létezik

11 éve Bár az Y generáció tagjai már gyerekkorukban találkoztak az internetes eszközökkel, csak részben alakítják tudatosan digitális identitásukat. A jelenlétről nem mondanának le, ugyanakkor érzik, hogy a feltöltött tartalmakból akár hátrányuk is származhat a munkakereséskor – derítette ki a Budapesti Gazdasági Főiskola Kutatóközpontjának vizsgálata. Teljes cikk...


A közösségi média ma már az újságírás része

11 éve A magyar újságírók közösségi média használatát is felmérő nemzetközi kutatás készült. Az eredmények szerint a magyar újságírók jelentős része ma már napi szinten támaszkodik a közösségi médiára. Elsősorban információ-gyűjtésére és háttérkutatásra használják - derül ki a kutatásból. Teljes cikk...


Mivel motiválható a jövő nemzedéke?

11 éve Az ezredfordulós (Super Millennials) nemzedék másként dolgozik, eltérő igényei vannak a munkahelyi élettel kapcsolatosan. Az Ericsson ConsumerLab legújabb kutatásának eredményei szerint érdemes a különbözőségekre tekintettel lennie azoknak a cégeknek, amelyek szeretnék kihasználni ennek a generációnak a különleges képességeit. Teljes cikk...


Rövidebb, hatékonyabb kiválasztás digitális HR eszközökkel

11 éve Bár a papíralapú önéletrajzok kora lejárt, ahelyett, hogy rövidült volna a toborzás-kiválasztási folyamat, sokkal több időt és energiát fordítanak a HR-esek a megfelelő jelölt megtalálására, mint korábban. Mivel megnőtt az aktív álláskeresők száma, rengetegen jelentkeznek egy-egy pozícióra, így ezt az információ áradatot kezelni kell. Ma már több olyan digitális HR eszköz létezik, amely leegyszerűsítheti ezt a folyamatot, többórányi munkától megszabadítva ezzel a kiválasztással foglalkozó szakembereket. Teljes cikk...


Amikor egy egész közösség segít az álláskeresésben

11 éve Új gazdasági szemléletmód van kialakulóban, mely az egyenrangú felek önszerveződő együttműködésében rejlő potenciálokat kívánja kiaknázni és a társadalmi jólét érdekében felhasználni. A közösségi média életre hívta a társadalmi hálózatok erejét felhasználó, spontán létrejövő online közösségeket. A változás a HR szakmát is elérte, ugyanis egyre több álláshirdetéseket közzétevő, közösségi alapon működő oldal születik. Teljes cikk...


Y generáció: a magánszféra korszaka lejárt

11 éve A vállalatoknál azért (is) nő a biztonsági fenyegetettség, mert sok dolgozó egyrészt saját életformájához igazítja munkavégzését, másrészt mind az eszközhasználatot, mind a munkavégzés helyszínét tekintve egyre több esetben keveredik a magánélet és a munka -- állítja a Cisco 2013-as biztonsági jelentése nyomán a minuszos.hu informatikai hírmondó. Teljes cikk...


Kockázatos lehet a közösségi oldalakat használni a toborzásban

11 éve A cégek egyre inkább felismerik a közösségi oldalak előnyeit, melyeket nemcsak üzleti, hanem toborzási célokra is alkalmazhatnak. Fontos azonban, hogy a munkáltatónak mindig be kell tartania az információs önrendelkezésről szóló törvény, valamint a Munka törvénykönyve szabályozásait. A Taylor Wessing e|n|w|c nemzetközi ügyvédi iroda most ezeket foglalta össze. Teljes cikk...


/cimkek/kozossegi-media.html