101 cikk a(z) közösségi média címkével:

Google vs. Facebook vs. LinkedIn - hirdetési fortélyok a toborzás során

8 éve A marketing már régen felfedezte magának a közösségi hálók lehetőségeit és a HR szakma is egyre jobban kiveszi a neki járó tortaszeletet. Ha toborzásra kerül a sor, nem lehet már kihagyni a social mediát, hiszen hatékonyabbak és költséghatékonyabbak, mint a hagyományos toborzási csatornák. Az online apróhirdetések (pl. Google) mellett kiemelt szerepet érdemes szentelni a Facebookon és a LinkedIn-en elhelyzett hirdetéseknek és a hosszú távú közösségépítésnek. Teljes cikk...


Közösségi média a munkahelyen: nő az aggodalom

8 éve A közösségi média egyre inkább áthatja a magyarországi munkahelyeket, nem kis aggodalmat keltve a munkaadók körében a termelékenységre gyakorolt hatásában - mutat rá a Kelly Services éves felmérése. Teljes cikk...


Fókuszban a munkával eltöltött idő növelése

8 éve A hatékony vállalati működés egyik alappilére a megfelően üzemeltetett számítógépes hálózat, amely elsősorban adott cég kommunikációját hivatott biztosítani. A legtöbb társaság nagy hangsúlyt fektet adatainak biztonságára, ám a számítástechnikai rendszerek segítségével a munkatársak hatékonyságát is lehet növelni - olvasható a lapunknak eljuttatott sajtóanyagban. Teljes cikk...


Biztos állás: mikroblog-specialista Kínában

8 éve A fogyasztókkal való kapcsolattartásra, új vásárlók megnyerésére használják a mikroblogokat a vállalatok Kínában. A cégek erre a célra külön szakembereket bérelnek fel, akik iránt egyre nagyobb kereslet mutatkozik. Teljes cikk...


Jön a Félszbuk?

8 éve Az Országos Mentőszolgálat főigazgatója "Facebook-szabályzatot" alkotott. Az ügyvéd szerint jogosan, de minden beállítás kérdése. Teljes cikk...


Melyik coachnál van a bölcsek köve?

8 éve Megfogalmazhatóak-e mindenkire érvényes módon, hogyan kell helytállnia a humántanácsadóknak, coachoknak és mediátoroknak a megrendelőikért folytatott versenyben? Miért van ennyi coaching-irányzat, a művelőik miért nem tudnak értelmes párbeszédet folytatni egymással? Cikk a hazai coaching szakmáról, amely másképp is működhetne. Teljes cikk...


Karrierünkbe kerülhet a meggondolatlan blogolás

9 éve Az interneten csökken a felelősség- és veszélyérzet, ám egy-egy óvatlan bejegyzéssel könnyen elveszíthetjük állásunkat, sőt, akár a bíróság elé is kerülhetünk. Rudolf Péter színművész végtörlesztési ügye megmutatta, milyen csapdák rejlenek a meggondolatlan blogolásban. Cikkünkben összegyűjtöttük, milyen helyzetekben kerülhetünk veszélybe. Teljes cikk...


Közösségi média a munkajogász szemével

9 éve Munkajogi szempontból a közösségi oldalak használata számos előnye mellett- számtalan kockázatot is hordoz. Kevesen gondolnak például arra, milyen hatással lehet az álláskeresésre, de akár egy már fennálló munkaviszonyra a feltöltött tartalom, például egy kompromittáló fotó. A közösségi média használata a munkáltató és a munkavállaló oldaláról is több kérdést felvet. Teljes cikk...


A mobileszközök a HR menedzsmentet is új feladatok elé állítják

9 éve A HR számára nagy kihívás, hogy miképpen lehet az új mobileszközöket, okostelefonokat, táblagépeket, illetve a közösségi média információit integrálni a vállalati, üzleti, szolgáltatási kultúrába. Erre tesz most kísérletet a Nexon új fejlesztési stratégiája. Teljes cikk...


A facebook dönt a munkahelyválasztásról

9 éve A fiatal szakemberek olyan munkakörnyezetre vágynak, amelyben helyet kap a mindennapjainkban már megszokott közösségi média, a saját mobileszközök használata és a rugalmas munkavégzés. A munkaerő új generációja számára már messze nem a pénz az egyedüli választási szempont. Teljes cikk...


Aki kérdez: Balázs György

9 éve HR Szubjektív rovatunkban Balázs György, az Aon-Hewitt ügyvezető igazgatója válaszol Varjasi Gábor, a MOL Nyrt. kompetencia fejlesztési és stratégiai HR vezetőjének a kérdésére. Teljes cikk...


Van, ahol kötelező átvilágítani a jelölteket a közösségi oldalakon

9 éve Az egyesült államokbeli állásközvetítő cégek 75 százalékától követelik meg megbízóik, hogy online kutatásokat végezzenek a jelöltekkel kapcsolatban, újabban pedig néhány vállalat azt is kötelezővé teszi, hogy az "átvilágítás" terjedjen ki a közösségi médiára is. A cégek 70 százaléka vallotta be, hogy az interneten talált információk alapján utasítottak már el jelentkezéseket. Teljes cikk...


A cégek többsége marketingre is használja a közösségi médiát

9 éve Az utóbbi évben nőtt azon vállalatok száma, amelyek sikeresen szereznek új ügyfeleket a közösségi hálón keresztül, és egyre több cég fordítja marketing kiadásainak bizonyos részét erre a területre. Viszont a vezetők azzal is tisztában vannak, hogy a közösségi média önmagában még nem elég egy eredményes kampányhoz - derül ki a Regus legújabb felméréséből. Teljes cikk...


A közösségi média feleslegessé teszi a fejvadászokat?

9 éve A fejvadászatot alapjaiban változtatta meg a szerteágazó szociális média. A vállalatok maguk is próbálkoznak a közösségi hálón keresztül a jelölt-kereséssel, a szakember szerint a szakmai rutint és tapasztalatot nem helyettesítheti egy jól megírt profil. Ráadásul, az álláskeresők nagy részének vagy hiányos, vagy finoman szólva túlzó a saját oldalán feltüntetett kompetencia-listája. Teljes cikk...


Veszélyes vagy hasznos a Facebook?

9 éve Az világos, miként könnyíti meg az életünket a tudásmegosztás, és az mennyiben hasznosítható a munka világában. De milyen hatással van a közösségi média a lelki életünkre, kommunikációnkra? Még jobban elmosódik a munka és a magánélet közötti határ, vagy egy nagyszerű dolog megszületésének vagyunk részesei, amely gyökeresen megváltoztatja az életünket - lehetőleg pozitív irányba? Teljes cikk...


Új távlatokat ad a közösségi média a HR-nek

9 éve Ebben a digitális világban már nem elegendő csupán kapcsolatokat létesíteni a közösségi médiákban, akár személyesen vagy cégként, használni is kell a kapcsolatokat - hangzott el az AIMS International fejvadász szervezet európai partnereinek budapesti közgyűlésén tartott egyik rendezvényén. Teljes cikk...


A tudásmegosztás eszköze lett a közösségi média

9 éve Napjaink elengedhetetlen kellékévé vált az okostelefon, amiben összpontosul minden, ami szükséges a modern élethez, ami által folyamatosan elérhetővé válunk, nem függünk többé tértől és időtől. A kommunikációs csatornák egyre inkább átalakulnak, ezzel együtt a közösségi média szerepe is felerősödik. A céges facebookban, twitterben, blogokban rejlő lehetőségeket pedig egyre több szervezet ismeri fel és használja. Teljes cikk...


Jobb munka, jobb élet - kreatív ötlet kerestetik!

9 éve 2011. március közepén indult el az Adecco Magyarország és a Creative Selector.hu innovációs műhely közös pályázata. A kiírás célja a munkahely keresés támogatása és olyan új munkavégzési formák kidolgozása, amelyek újszerűen és kreatívan alkalmazzák a web2, a közösségi média, és a mobilhálózatok ma már mindenki számára rendelkezésre álló lehetőségeit. Teljes cikk...


Tényleg a Facebook rabszolgái akarunk lenni?

10 éve Amerikai szakemberek szerint ideje lenne komolyan beszélni a közösségi média, valamint az internetes világ és a való élet közötti egyensúly megtalálásának kérdéséről. Kísérletképpen egy amerikai egyetemen hét napon keresztül elérhetetlenné teszik a közösségi oldalakat. Teljes cikk...


Egyre felkapottabb a közösségi toborzás

11 éve Nemzetközi szinten egyre többet hallani a social recruiting (közösségi toborzás) előretöréséről. Az online, közösségi oldalakon való jelenlét részletes képet tud adni a potenciális munkavállalóról, és mivel kéznél van, egyre gyakrabban veszik igénybe a fejvadászok és HR-esek. A szakmai közösségi oldalakon megmutatkozó kapcsolati háló megerősítheti egy-egy jelentkező hitelességét, illetve életben tudja tartani a szakmai kapcsolatokat, egy-egy munka elvégzése után is. Teljes cikk...