kapubanner for mobile

74 cikk a(z) LinkedIn címkével - 2. oldal

Networking online - új élet felmondás után (6.)

6 éve Fél év alatt több mint 100 értékes kapcsolatot gyűjtött a LinkedIn szakmai közösségi oldalon egy 21 éves magyar fiatalember. Tallér Zalán még csak tanul egy dániai főiskolán, tudatosságának köszönhetően máris sok érdekes ember került a networkjébe, sőt állásajánlatot is kapott. Hogyan csinálta? Teljes cikk...


A tökéletes LinkedIn profil titka

7 éve A LinkedIn a világ legnagyobb szakmai közösségépítő oldala. Ma már több, mint 400 millió felhasználóval rendelkezik és ez a szám folyamatosan növekszik. Mégis hogyan lehet kihasználni a benne rejlő lehetőségeket? Erre kereste a választ a ShopAlike magyar csapata és összeállítottak egy gyors útmutatót hogyan lehet tökéletes LinkedIn profilt készíteni. Teljes cikk...


A vezető is hibázhat

7 éve Az elmúlt egy évben elkezdett pezsegni a magyar LinkedIn is, egyre több szakmai megnyilvánulást, beszélgetést, vitát lehetett olvasni a szakmai közösségi portálon. Ennek a mozgásnak az egyik katalizátora Balogh Péter, üzleti angyal és startup tanácsadó, aki rendszeres #startupcoelho bejegyzéseivel motivált reakcióra, gondolkodtatott el sokakat a munkavégzés és a vezetés témájában. Ahogy ő írja „Túltolt gondolatok cégekről, vezetésről, csapatokról”. A HR Portal Balogh Pétert kérdezte, többek között arról, hogy vajon a diskurzus megindulása után várható-e, hogy a vezetői gondolkodásban is elindul egy változás? Teljes cikk...


Így lehetsz nyerő a fejvadászoknál

7 éve Ha éppen munkát keresel, akkor mindenképp, de ha éppen nem keresel állást, akkor is érdemes láthatóvá válnod a fejvadászok előtt. Így bármikor megtalálhatnak egy jó ajánlattal - írja a Forbes. Teljes cikk...


Kötelező lenne a marketingképzés HR-eseknek?

7 éve Mielőtt bárki a szívéhez kapna, szögezzük le, senkinek sem lesz kötelező különféle képzések elvégzése. Azt azonban be kell látni, hogy a sikeres munka érdekében már nem elég, ha csak a saját területünkön vagyunk uptodate-ek, a munkánkhoz szorosan kapcsolódó határterületek ismerete is elengedhetetlen. A HR esetében ez a megkerülhetetlen társszakma mára a marketing lett. Teljes cikk...


5 érv amellett, hogy LinkedIn a legjobb toborzási eszköz

7 éve Közel 700.000 magyar munkavállaló található meg a LinkedInen. Ez a létszám magasan kvalifikált szakemberekből, közép- vagy felsővezetőkből tevődik össze. Teljes cikk...


PROFESSZIONÁLIS LINKEDIN TOBORZÁSI TRÉNING

7 éve Cégünk szolgáltatásaival mindig arra törekedtünk, hogy az aktuális piaci igényeket kiszolgáljuk, sőt, egy lépéssel a trendek előtt járjunk. Hiszünk benne, hogy a tudás azért van, hogy megosszuk, így most egy új, nyílt képzéssel készülünk, ahol szakértő partnerünk a LinkedIn-en történő toborzás fortélyaiba avatja be Önöket. Ezt a tudást a legtöbb HR-es kolléga saját előnyére használhatja. Teljes cikk...


Indulhat a Facebook álláskeresője

8 éve Gyorsan kihúzhatja a LinkedIn alól a szőnyeget a Facebook, ha elindítja saját álláskeresős és álláskínálós megoldását, a Jobst. A cégnek minden rendelkezésére áll, hogy ezt sikerre vigye - írja a hwsw.hu. Teljes cikk...


A Google a legvonzóbb munkahely

8 éve A Google a legvonzóbb amerikai munkahely a LinkedIn közösségi oldal felhasználói szerint, az internetes óriáscég a Salesforce-t és a Facebookot előzte meg a rangsorban - írja a Világgazdaság. Teljes cikk...


Állást akarsz? A márka te magad légy!

8 éve A megfelelően felépített énmárka sokat elárul a jelentkezőről. A QuintCareers.com szakértője, Dr. Randall S. Hansen szerint a világháló alábbi helyein kell szerepelnie annak, aki jó eséllyel szeretne új munkahelyet. Teljes cikk...


500 éves a CV - de van-e jövője?

9 éve Az első önéletrajz a munkatapasztalatok felsorolásából állt. Ma már részletesebb önéletrajzot várnak a munkáltatók, bár olyan cég is létezik, amely megelégszik egy általa nyújtott adatlap kitöltésével. A borítékba csomagolt önéletrajz ma már inkább nevetségessé vált, egészen modern technikák segítenek mind a munkáltatónak, mind a munkavállalónak. Gondoljunk csak a közösségi oldalakra, vagy éppen az interneten történő önéletrajz „rendelésre”. Teljes cikk...


Tíz jel, hogy felszínesek kapcsolataink és csak használjuk az embereket

9 éve A közösségi média felszínessé teheti kapcsolatainkat. Erről árulkodik, ha túl sok az ismerősünk, ha lájkok száma határozza meg önbizalmunkat, cukorkaként osztogatjuk a névjegyünket, és csak azokkal állunk szóba, akiktől egyből előnyöket remélünk. Tíz árulkodó jelet szedett össze a Hvg.hu. Teljes cikk...


Egymillió követő a LinkedIn-en

9 éve A LinkedIn a világ legnagyobb szakmai hálózata és kikerülhetetlen szereplője a közösségi médiának. Az üzleti élet közösségi platformja egyre erősebb befolyással bír a munkakeresők, a vállalatok és az iparágak területén is. A Hays-t, a világ legnagyobb munkaerő-toborzással és kiválasztással foglalkozó vállalatát már egymillió ember követi a Linkedin-en, így a követők számát tekintve olyan illusztris társaságba került, mint a Google, a HP vagy az EY. Teljes cikk...


Miért kell jelen lenni a LinkedIn-en?

9 éve A toborzóknak, fejvadászoknak és cégeknek a hagyományos hirdetési felületeken túl a közösségi oldalakon is jóval aktívabbá kell válniuk, ha szeretnék megszerezni maguknak a fiatal tehetségeket. Ugyanis itt van jelen a célközönségük. Ráadásul a LinkedIn kifejezetten igyekszik erősíteni a profi toborzók felé a szolgáltatásait. A hosszú távú cél pedig az, hogy ebben a rendszerben minden cég és felkínált állás benne legyen, a kereslet és a kínálat a közösségi oldalon keresztül egymásra találjon. Ehhez persze a vállalatoknak, legalábbis itt Magyarországon, komoly szemléletváltásra van szükségük, hiszen egyelőre elenyésző az olyan állásajánlatok száma, ahová LinkedIn profillal lehet jelentkezni, míg ez a világ más országaiban már bevett gyakorlat. Ezt a szemléletváltást szolgálta a Tesk HR szakmai rendezvénye, amely a toborzás új lehetőségeiről szólt. Teljes cikk...


A LinkedIn lehet a toborzásban a jövő?

9 éve Mennyire megkerülhetetlen a toborzásban a LinkedIn? Milyen jelöltekre tehetnek szert a recruiterek a közösségi oldalról? Mennyiben látják ebben az eszközben a toborzás jövőjét? Ezeknek a kérdéseknek járt utána szakdolgozatának "A Toborzás a XXI.században- Közösségi toborzás a linkedinen" kérdőíves felmérésében Bekfi Bettina a Zsigmond Király Főiskola végzős hallgatója. Teljes cikk...


Hat egyszerű lépés a tökéletes LinkedIn profilért

9 éve A LinkedIn az üzleti élet Facebookja a fejvadászok kincsesbányája lett, elsöpörheti az állásközvetítő portálokat, erőteljes befolyással bír a munkakeresők, a vállalatok és az iparágak területén is. A Hays tanácsait követve könnyen kitűnhetsz a tömegből, ezzel is növelve a saját márkaértékedet. Teljes cikk...


10 hatékony stratégia, ha összecsapnak a hullámok

10 éve Kevesebb kávét inni, eleget aludni, kikapcsolni a telefont, mellőzni a negatív gondolatokat, értékelni azt, amink van – többi között ezen stratégiákkal tudnak nyugodtak maradni a sikeres menedzserek nyomás alatt is. A Linkedin tavalyi legnépszerűbb cikke szerint bizonyított, hogy közvetlen kapcsolat áll fenn a teljesítmény valamint az érzelmek kezeléséért, a nyugalom megőrzéséért felelős képesség között. Jó hír, hogy a stresszkezelés tanulható. Teljes cikk...


Ugye tisztában van azzal, mi mindenre használható a LinkedIn?

10 éve Az nem kérdéses, hogy napjainkban egyre inkább az életünk részévé válnak a különböző közösségi média platformok, de mire jó a LinkedIn? Mennyi dolgot árulunk el a nagyvilágnak azáltal, hogy regisztrálunk ezekre az oldalakra? Mi mindent osztanak meg velünk mások? A HR-esek jelentős hányada nézi meg interjú előtt a jelentkezők valamely közösségi profilját. Ezért különösen fontos odafigyelnünk arra, hogy mit osztunk meg akár a Facebookon, akár a LinkedInen. Teljes cikk...


Emberséges cégek: itt a lista

10 éve Egy angol felmérés szerint a legempatikusabb cég a Linkedin, a Microsoft és az Audi, a legkevésbé emberséges pedig Carphone Warehouse, Ryanair, és a British Telekom. Teljes cikk...


Egy vállalatnak a leggyengébb munkatárs kerül a legtöbbe

10 éve A cégek alig húsz százaléka méri a toborzási és munkaerő integrálási folyamat minden elemét. Az erős munkáltatói márkával rendelkező cégek ötven százalékkal kevesebbet költenek toborzásra. Az erős munkáltatói márka, a vonzó munkahely mintegy harminc százalékkal csökkenti a fluktuációt - áll a lapunknak eljuttatott sajtóanyagban. Teljes cikk...


/cimkek/linkedin.html