57 cikk a(z) LinkedIn címkével:

10 hatékony stratégia, ha összecsapnak a hullámok

5 éve Kevesebb kávét inni, eleget aludni, kikapcsolni a telefont, mellőzni a negatív gondolatokat, értékelni azt, amink van – többi között ezen stratégiákkal tudnak nyugodtak maradni a sikeres menedzserek nyomás alatt is. A Linkedin tavalyi legnépszerűbb cikke szerint bizonyított, hogy közvetlen kapcsolat áll fenn a teljesítmény valamint az érzelmek kezeléséért, a nyugalom megőrzéséért felelős képesség között. Jó hír, hogy a stresszkezelés tanulható. Teljes cikk...


Ugye tisztában van azzal, mi mindenre használható a LinkedIn?

5 éve Az nem kérdéses, hogy napjainkban egyre inkább az életünk részévé válnak a különböző közösségi média platformok, de mire jó a LinkedIn? Mennyi dolgot árulunk el a nagyvilágnak azáltal, hogy regisztrálunk ezekre az oldalakra? Mi mindent osztanak meg velünk mások? A HR-esek jelentős hányada nézi meg interjú előtt a jelentkezők valamely közösségi profilját. Ezért különösen fontos odafigyelnünk arra, hogy mit osztunk meg akár a Facebookon, akár a LinkedInen. Teljes cikk...


Emberséges cégek: itt a lista

5 éve Egy angol felmérés szerint a legempatikusabb cég a Linkedin, a Microsoft és az Audi, a legkevésbé emberséges pedig Carphone Warehouse, Ryanair, és a British Telekom. Teljes cikk...


Egy vállalatnak a leggyengébb munkatárs kerül a legtöbbe

5 éve A cégek alig húsz százaléka méri a toborzási és munkaerő integrálási folyamat minden elemét. Az erős munkáltatói márkával rendelkező cégek ötven százalékkal kevesebbet költenek toborzásra. Az erős munkáltatói márka, a vonzó munkahely mintegy harminc százalékkal csökkenti a fluktuációt - áll a lapunknak eljuttatott sajtóanyagban. Teljes cikk...


Az álláskeresési folyamatok 80 százaléka a neten zajlik

5 éve A hatékony és professzionális HR-es munkához engedhetetlen lépést tartani a technika fejlődésével, és kihasználni a social média által nyújtott széleskörű lehetőségeket. Ez a forradalmi újítás már jó néhány éve elkezdődött, és nem is vitatott, hogy ha nem követjük a trendeket és aknázunk ki minden lehetőséget, a cégünk és a toborzási- kiválasztási folyamataink hatékonyságát csökkentjük. Az új keletű toborzási formák miatt a HR és a marketing- kommunikációs osztályok munkafolyamatai elválaszthatatlanná válnak. Teljes cikk...


Tanuljunk könyvből állást keresni!

5 éve Van, mikor ez a kérés felém: hogy ajánljak álláskeresési szakirodalmat, mert szívesen olvasnának megbízható könyvet, és bíznak benne, hogy én tudok ajánlani. Teljes cikk...


Így használjuk a közösségi oldalakat

5 éve Magyarországon a felnőttek leginkább az ismerőseikkel, családtagjaikkal tartják a kapcsolatot a közösségi oldalakon, az üzleti kapcsolattartás vagy a munkakeresés viszont legtöbbjük számára nem itt zajlik – derül ki a Kutatópont legfrissebb elemzéséből, amelyet kedden hozott nyilvánosságra. Teljes cikk...


Ilyen legyen a LinkedIn profilja, ha állást keres

6 éve Az amerikai HR-esek majdnem mindegyike megnézi a LinkedInt, ha potenciális munkavállalók után kutakodik - derül ki egy kutatásból. Azonban sok munkát kereső ember egyáltalán nincs tisztában azzal, hogy esetleg profiljuk mely jellemzői nem mutatnak túl jól egy önéletrajzban, írja a hvg. Teljes cikk...


Lufi-e a munkáltatói márka?

6 éve Tegnap megkeresett LinkedInen az egyik volt kollégám, aki éppen állást keres. Kinézett magának egy céget, ahová szeretne jelentkezni, és most információkat gyűjt róla. Vajon hogyan tudja eladni magát egy cég, és mennyire valós a kép, amit a marketing közvetít? Erről ír a HR Blogon OnlineHR. Teljes cikk...


Munkavállalók nem megfelelő pozícióban: 150 milliárd dolláros veszteség

6 éve A PwC által a LinkedIn – a világ legnagyobb online üzleti, szakmai közössége – megbízásából készített legújabb kutatása szerint a munkavállalók kismértékű alkalmazkodóképessége, azaz az átképzésre, új képességek elsajátítására vagy iparágváltásra való alacsony hajlandósága miatt dollármilliárdos veszteségek keletkeznek, és a vállalkozásoknak hatalmas összegeket kell kifizetnie toborzásra. Teljes cikk...


Generációs különbségek a toborzás-kiválasztásban

6 éve Generációs különbségek az álláskeresési technikákban is megmutatkoznak. Az X-ek még elsősorban a régi típusú, hagyományos formájú önéletrajzokat használják, ahol a tapasztalataikat domborítják ki, ezzel szemben az Y-ok már inkább az új típusúakat szeretik, melyeknek a mintáját az internetről szedik le, és a tanulmányaikon van a hangsúly. Azonban bármelyik korosztályt is nézzük, az egyik legfontosabb szempontnak annak kellene lennie, hogy az önéletrajz kitűnjön a tömegből. Teljes cikk...


Az ajánlás és a LinkedIn a toborzás két legtrendibb csodafegyvere

6 éve A LinkedIn vette át a fejvadászcégek helyét a toborzásban, az újsághirdetés halott, a virtuális állásbörzék pedig nem váltották be a reményeket - derült ki a Napi.hu konferenciáján. Teljes cikk...


Helyi sajátosságokkal indul a LinkedIn kínai változata

6 éve Kínai nyelven is elérhető a hét elejétől a LinkedIn, a munkakapcsolatok építésére specializálódott közösségi portál, a cenzúra miatt ugyanakkor annak a helyi sajátosságokhoz kell igazodnia. Teljes cikk...


Márkaépítés a Facebookon, toborzás a LinkedInen

6 éve Ömlik ránk a reklám a közösségi oldalakon: a marketing szakma felfedezte a benne rejlő lehetőségeket. Vajon a HR is képes a maga hasznára fordítani a Facebookot és a Twittert? Ki tudja bányászni a profilok és kommentek közül azt az egyet, aki neki kell? Toborzás a közösségi oldalak segítségével - erről kérdeztünk három szakértőt. Teljes cikk...


LinkedIn ajánlás - koronázd meg a profilod!

6 éve Állást keresel? Naponta csinosítgatod a LinkedIn profilod és jelölgetsz ismeretlen ismerősöket, mégsem talál meg az álommunka? Talán egy lényeges elemről feledkeztél meg: kérj ajánlást! - olvasható a Carriercafé HR Blog legújabb jó tanácsai között. Teljes cikk...


A Facebookon is jelezni lehet, ha valaki munkát keres

6 éve Egy új Facebook-funkciónak köszönhetően a felhasználónak lehetősége van rá, hogy feltüntesse az adatlapján, ha éppen nincs munkahelye - írja a Social Daily. Teljes cikk...


A jövő toborzója a sourcing menedzser

6 éve Már most a Google és a kulcsszavas keresés az álláskeresés leggyakoribb módja, de hamarosan PC helyett okostelefonról küldhetjük be a jövő CV-jét, a LinkedIn profilunkat. Az egyre tetemesebb mennyiségű online karrierinformáció pedig a tehetségekre vadászó vállalatoknak tartogat meglepetéseket: az adatbányászat fejlődése gyökeresen átalakítja a toborzást - vázolták a jövőt a Personal Hungary toborzás blokkjának előadói. Teljes cikk...


HR-esek a közösségi média világában

6 éve Miért ne alkalmazná a Facebook és LinkedIn által nyújtott költséghatékony módszert a HR szakma is a toborzás során? Teljes cikk...


Hol keresnek legjobban az informatikusok?

6 éve Évente 160 ezer dollárt (34,4 millió forintot) keresnek átlagosan a szoftverfejlesztők az ezt a tevékenységet legjobban fizető amerikai cégnél. A munkavállalói értékeléseket összesítő Glassdoor elemzése szerint nem a legismertebb vállalkozások vezetik a fizetési rangsort. A kutatásról a Világgazdaság számolt be. Teljes cikk...


Mutasd meg a szüleidnek, hol dolgozol

6 éve Az idősebb generációnak gyakran fogalma sincs, mit csinálnak a fiatalabbak a multiknál és tech cégeknél. Számukra találták ki, hogy vigyék be a szüleiket egy napra körülnézni - írja a Jobline. Teljes cikk...