32 cikk a(z) márkaépítés címkével - 1. oldal
A pozitív társadalmi szerepvállalás legalább olyan fontos, mint a profit
2 éve Ma már elkerülhetetlen, hogy a vállalatok gazdasági ténykedésükön túl, tevékenységük átfogó társadalmi hatásaival is számoljanak. Most három meghatározó vezető kapott díjat a Jobb vezetők, jobb világ! mottóval meghirdetett pályázaton, CSR tevékenységük alapján. A díjat olyan felsővezetők kapják, akik pozíciójuk kiemelkedő betöltése mellett mást is tesznek azért, hogy jobb legyen a világ. Teljes cikk...
Személyes márkaépítés HR vezetőknek
2 éve A személyes márkád a saját identitásod: megmutatja, hogy ki vagy te, mit csinálsz, milyen értékeket képviselsz a vállalat, az ügyfelek és a közösségek felé és mindezt hogyan kommunikálod, mint HR vezető - írja Martin Gyöngyvér HR mentor friss blogbejegyzésében. Érdemes tudatosan építeni, mert az erős branddel rendelkezők szem előtt vannak kinevezéseknél, erősebb a kapcsolatrendszerük és az üzleti befolyásuk egyaránt. Gyöngyvér néhány tanácsot és példát is megoszt az olvasókkal. Teljes cikk...
Így építsd fel Linkedin profilodat
2 éve 1,2 milliónál is többen léptek fel rá Magyarországról, de a nagy többség csak a funkciók kis részével él. Pedig a Linkedin nélkül bizonyos üzletágak már alig tudnak létezni: álláskeresőktől kezdve multis vezetőkön és szakértőkön át kisvállalkozókig széles kör használja. Hogyan lehet a maximumot kihozni ebből az üzleti célú közösségi oldalból? Miként lehet kitűnni szakmánkban vagy akár új állást szerezni? Teljes cikk...
A felsővezetők a LinkedInen építik a márkát
3 éve Egyre több magyar felsővezető használja aktívan a LinkedInt a TOP50 hazai nagyvállalat körében – derült ki az Uniomedia most megjelent, a szakmai közösségi portált, valamint az ott jelen lévő 200 felsővezető oldalát vizsgáló felméréséből. Kik a véleményvezér cég- és HR-vezetők? Teljes cikk...
Íme, az Employer Branding Award 2020 díjazottjai!
3 éve A BT Rock Kft. kapta az Employer Branding Award 2020 fődíját. A koronavírus-járvány lett tavaly a munkáltatói márkák lakmuszpapírja. Azok a cégek, amelyek nem sajnálták az időt, pénzt és energiát, hogy a kialakult helyzetben biztonságot és stabilitást nyújtsanak, hosszú távon is jól járnak az álláspiaci versenyben. Teljes cikk...
Sosem volt még ekkora szükség a vezetők érzelmi intelligenciájára
4 éve Az érzelmi intelligencia egyébként is nélkülözhetetlen kvalitás egy vezető számára, most azonban a koronavírus miatt kialakult helyzetben az eddiginél is nagyobb szükség van rá. A válság után visszaüthet, ha nélkülözzük az empátiát, az asszertivitást és profit termelő gépként bánunk az alkalmazottakkal. Teljes cikk...
Pályázható az Employer Branding Award 2019
4 éve A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata - a munkáltatói márkaépítés hazai intézményi formálója - ötödik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot. Teljes cikk...
Amikor a Beckham márka túlnőtte a Unitedet - personal branding
4 éve “Aki konzekvensen vezet egy szakmai blogot, az a Google-keresések alapján előbbre kerül, és előbb-utóbb őt fogják megkeresni az adott téma szakértőjeként” - hozza fel példaként az énmárka építésére Papp-Váry Árpád branding szakértő, a Budapesti Metropolitan Egyetemen dékánja. Mit tegyen az a munkaadó, aki saját munkatársai márkáját építi fel? David Beckham personal brandingben túlnőtt munkaadóján. Teljes cikk...
Az irodán belüli márkaépítésről kutatnak Az Év Irodája verseny szervezői
5 éve Online kutatásba kezd az idén 10 éves Az Év Irodája verseny, melynek célja, hogy felmérje az irodán belüli márkaépítés (Office Branding) ismertségét a hazai munkáltatók körében. Teljes cikk...
Employer Branding Award 2017 - Ők a legjobb hazai munkáltatói márkák
6 éve 2018. március 26-án ünnepélyes keretek között átadták a BMC-ben az Employer Branding Award 2017 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése is és egyedülálló a magyar piacon. Teljes cikk...
Munkáltatói márkaépítésben a régió legjobbja a BT
6 éve A BT ROC (British Telecommunications Regional Operations Centre) a legjobb munkáltatói branding kezdeményezésnek járó (Top Employer Branding Initiative) díjat nyerte el az idei CEE Shared Services and Outsourcing Awards díjkiosztóján Varsóban. Hazánk egyik legsokoldalúbb szolgáltatóközpontja nyolc Közép- és Kelet-európai cég közül lett kategóriájának legjobbja. Teljes cikk...
A sör és a szürkeállomány mennyisége egyenes arányban van
6 éve Rendhagyó állásbörzét tartott nemrégiben a Dreher sörgyár, amiről most összefoglaló videó készült. Ebből többek között azt is megtudhatjuk, hogy a Dreher sokat tesz dolgozói elkötelezettségéért, és a tehetségek megtartásáért. Büszkék a csúcstechnológiájukra és a szürkeállományra - derül ki a cég sajtóközleményéből. Teljes cikk...
Employer branding mesterfokon - a CX-Ray előadása a Personal Hungaryn
6 éve “Nem lehetsz más, mint ami vagy! Ezért kell foglalkoznod embereid véleményével” - jelentették ki előadásuk során a CX-Ray Kft. munkatársai. Gyurics Gergely adatelemző szakember és Németh Dóra business developer a munkáltatói márkák fejlesztésének szakszerű módszertanát mutatták be közönségüknek a Personal Hungaryn. Ha kíváncsi vagy meglátásaikra és tanácsaikra, olvass tovább! Teljes cikk...
Új főszerkesztő veszi át az egyik legnagyobb hírportál irányítását
7 éve Szigeti Péter lesz a 24.hu új főszerkesztője. Az új vezető októbertől veszi át a szerkesztőség irányítását - írja a 24.hu. Teljes cikk...
Facebook: szeretik a cégek, de nem ismerik
8 éve A vállalatok szeretik a Facebookot, a legkedveltebb közösségi médiafelület a kommunikációban, jóllehet sokan nem értik teljesen a működését - derül ki egy friss kutatásból, melyet a Napi idéz. Teljes cikk...
Hol lehet jó hazai gyakorlatokat megismerni munkáltatói márkaépítésre?
8 éve Hol lehet jó hazai gyakorlatokat megismerni munkáltatói márkaépítésre? Teljes cikk...
Díjazták a magyar munkáltatói márkaépítés úttörőit
8 éve Employer Branding 2015 díjat nyert kis- és középvállalat kategóriában a Hegyvidéki Sportcsarnok és Sportközpont Kft., nagyvállalati kategóriában pedig a Generali Biztosító Zrt., a GE Global Operations Hungary, valamint a Budapest Bank Zrt. Teljes cikk...
Legjobb munkáltatói márkaépítési gyakorlatok: tovább lehet pályázni
8 éve A Magyar Public Relations Szövetség Employer Branding Tagozata meghosszabbítja a november elején kiírt Employer Branding Award 2015 pályázatának nevezési időszakát. Január 18-áig lehet nevezni - tájékoztatták portálunkat. Teljes cikk...
A HR az új marketing
9 éve Eldőlt az évtizedes vita, hogy a munkaadói márkaépítés a HR vagy a marketing feladata-e, és kiderült, hogy a vállalat felelőssége, és nem akasztható egyetlen funkció nyakába. Nem marketing és nem HR feladat, mert alapja a vállalat dolgozóinak elkötelezettsége. Teljes cikk...
5 tévhit - Miért félnek a toborzók a munkaadói márkától?
9 éve Vitaindítónak szánom ezt a cikket, sok egyetértő és vitatkozó visszajelzésre számítok. Nem foglalkozom toborzással, így az alábbiak inkább a piac általános ismeretéből fakadó ötletek, mint kinyilatkoztatások. A sorrend sem reprezentatív, bár mindegyiket hallottam már itt-ott. Én örülnék a legjobban, ha ezek a tévhitek nem lennének igazak a mai magyar piaci viszonyokra. Teljes cikk...
/cimkek/markaepites.html