kapubanner for mobile

32 cikk a(z) márkaépítés címkével - 2. oldal

Kevesebb jelentkező az állásokra és máshol kell őket keresni

9 éve 2013-tól a kereslet élénkülésével a jó szakemberek hiánya egyre komolyabb kihívások elé állítja a HR szakembereket, részben azért, mert tartósan külföldön vállalt munkát az a jelölti kör, amiből korábban lehetett meríteni. 2015-ben ez a tendencia várhatóan folytatódik, és a 2017-ig tartó időszakra vonatkozó előrejelzések is hasonló képet festenek. Minden eddiginél jobban felértékelődik, hogy a cégek hogyan tudják a lehetséges munkavállalókat megtalálni és megnyerni maguknak, mindebben pedig a közösségi média megkerülhetetlenné válik. Teljes cikk...


A hiteles énmárka titka

9 éve Az énmárka a mások fejében rólunk kialakult kép, amelyen keresztül a külvilág viszonyul hozzánk. Hogy szeressék, az éppúgy a siker feltétele, mint ahogy a termékek esetében. De hogy épül fel? Teljes cikk...


Saját honlappal egy jó állásért

9 éve Nem könnyű kitűnni a gyakran sok száz álláskereső és életrajz közül, de erre is van megoldás. A Business Insider szerint a "titkos fegyver" a személyes honlap. Teljes cikk...


Polihisztor HR-est keresnek a cégek

10 éve Komoly átalakuláson mehet keresztül az elkövetkezendő években a HR-szakma. A terület jövőbeni igényei egy olyan ideálképét vetítik előre, amelynek egyelőre szinte senki nem felel meg - hangzott el a Personal Hungary személyügyi szakkiállítás egyik pódiumbeszélgetésén. Teljes cikk...


Úgy lássanak engem, amilyennek én gondolom magam

10 éve Leginkább a mai 40-esek kérnek a tanácsaiból - bár a cégen belül ők mondják meg a frankót, mégis el tudnak bizonytalanodni: merre tovább? Akár megfogadják, amit mond, akár nem, következménye lesz. A személyesmárka-építés szakértőjével, Gecser Ottóval beszélgettünk. Teljes cikk...


100 féle arculat - 6. Innováció az üzletben és a toborzásban

10 éve Az IND Group az utóbbi években egyre többször jelent meg, mint az egyik igazi magyar siker: a miskolci srácok vidékről kezdték meg a nemzetközi piacok meghódítását egyedi fejlesztésű banki szoftverükkel. Aztán 2014. elején jött a nagy hír: a Misys felvásárolta a céget. Simon Gábor, az Misys Digital Channel üzletágának HR-igazgatója arról beszélt, hogy milyen hatásai vannak a felvásárlásnak és hogy az ambiciózus növekedési tervükhöz miként módosultak a toborzási folyamataik. Teljes cikk...


Kreatív kampányok segítik a munkanélküli fiatalokat

11 éve Tavaly a 15-24 év közötti magyar fiatalok 30 százaléka nem talált magának megfelelő munkahelyet. Nyolc uniós tagállamban ez az arány meghaladja az 50 százalékot. A világon százmillió 30 év alatti fiatal van munka nélkül. A helyzet orvoslására vannak különböző próbálkozások, ilyen például a Benetton divatcég tavaly novemberben meghirdetett „az "Év munkanélkülije" kampánya. Cikkünkben a kampány hátterét, sikerességét mutatjuk be marketingkommunikációs és HR oldalról. Teljes cikk...


Nem mindegy a névjegykártya, avagy a vállalati versenyelőny titkai

13 éve Széles a lehetőségek tárháza, ha az ember ma, a korábbinál is kiélezettebb harcban akarja megállni a helyét a szakemberek, cégek közötti versenyfutásban - cikkezi a Népszabadság. Teljes cikk...


Karrier tanácsadás - hiánypótló szolgáltatás felsővezetők részére

13 éve Az Interim Menedzser Akadémia a képzés során szerzett tapasztalatokra és a piaci igényekre reagálva, karrier tanácsadással bővítette szolgáltatásait. Felsővezetők, senior menedzserek munkahely váltásához, életpályája tervezéséhez és a tervek megvalósításához kapnak segítséget. A tanácsadás központjában személyre szabott stratégia kialakítása, személyes márkaépítése áll - mondja Nemes László, az akadémia karrier szakértője, interim HR menedzser. Teljes cikk...


Több elismerést is kapott idén a Fressnapf

13 éve Az "Állati Áruház" nemrégiben megjelent a legnagyobb közösségi oldalon, és rövid időn belül hatalmas embertömeget mozgatott meg. Néhány hét alatt közel 200,000 ember döntött úgy, csatlakozik a cég oldalához. A Fressnapf ebben az évben elnyerte a legjobb márkák Superbrands díját is. Teljes cikk...


Munkáltatói márkaépítés - egy új, trendi hóbort?

14 éve A munkáltatói arculat megítélését és érzékelését szubjektív benyomások formálják: egy ismerős elmarasztaló megjegyzése a cégről, egy rokon dicsekvő szavai a munkahelyéről, egy hír a céggel kapcsolatban, vagy a cég új termékével való ismerkedés egy reklám-spotban. Számos eszköz áll a vállalatok rendelkezésére munkáltatói arculatuk alakításához, a kérdés az, élnek-e vele? Teljes cikk...


Márkaépítésen dolgoznak a HR-esek

17 éve Ma már elengedhetetlen, hogy egy szervezet humánerőforrás részlegét márkaként azonosítsák - állítják HR-esek és az iparág szakértői. Nem véletlen, hogy az elmúlt évben egyre több vállalat kezdett egyedi "HR-márka" megalkotásába. Ezzel a marketing eszközzel a HR hatékonyabbá teheti a toborzást és a vállalaton belül saját arculatot alakíthat ki. Teljes cikk...


/cimkek/markaepites.html