kapubanner for mobile

130 cikk a(z) marketing címkével - 2. oldal

Mit jelent a remarketing és hogyan használd?

5 éve A remarketing vagy újracélzás egy olyan taktika, amely segítségével személyre szabott Google Ads hirdetéseket tudunk megjeleníteni azoknak a felhasználóknak, akik jártak már a weboldalunkon. Teljes cikk...


Így jár kéz a kézben a HR és a marketing vezető

4 éve Martin Gyöngyvér sorozatának új részében a HR vezető és a marketing vezető kapcsolatát veszi nagyító alá. Mindketten meghatározó szerepet játszanak az ügyfélélmény minőségében és az ügyfelek megtartásában. Melyek ezen kívül még a közös vonások, az együttműködési területek, hogyan vesznek részt közösen az üzleti értékteremtésben? Teljes cikk...


Toborzás marketing a gyakorlatban - Kiaknázható lehetőség vagy feneketlen kút?

4 éve A munkaerőpiac teremtette új helyzetekben, már nem csak a szolgáltatásaik vagy termékeik kapcsán kell a marketing eszközeihez nyúlnia egy cégnek. Elengedhetetlen a profi marketing használata, hogy felhívják magukra a figyelmet. A HR folyamatok az elmúlt években jelentősen átalakultak, így tudott egyre nagyobb teret nyerni a HR menedzsment életében a marketing. Teljes cikk...


Mi kell ahhoz, hogy digitális szabadúszóként sikeres legyél?

4 éve Ugyan még csak 26 éves, mégis lassan évtizedes munkatapasztalat áll mögötte. Diákként a vendéglátásban kezdte egy mexikói étteremben, majd pénzügyi asszisztensként folytatta üzleti szolgáltatóközpontban (shared service center), ahonnan nagyvállalati marketing területre váltott. Aztán rájött: nem az ő világa másnak dolgozni szigorú keretek között. Most vállalkozóként online marketing tanácsadó és a hazai szabadúszó mozgalom egyik arca. Majsai Richárdot kértük meg, hogy Szakmák egy napja sorozatunkban ossza meg, hogyan néznek ki munkanapjai. Teljes cikk...


Milliós bírságokat kaphatnak az influencerek

4 éve A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) mostantól milliós büntetéseket szab ki influencerekre, marketinggel kapcsolatos jogsértéseknél - derül ki a lapunknak küldött sajtóközleményből. Teljes cikk...


Hirdetés helyett KAMPÁNY a toborzások kulcsa!

4 éve Az talán már egyetlen felkészült toborzó kollégát sem lep meg, hogy ha gyors eredményeket szeretnénk elérni a munkaerő-keresésben, az álláshirdetés önmagában több, mint kevés. A HR számtalan területe ma már kezd a marketinges munkakörre hajazni, de legalábbis elválaszthatatlan egymástól a két terület, így nem meglepő, hogy a sikeres toborzásra is érdemes kampány szinten tekinteni. Hogy ez pontosan mit jelent, milyen eredmények érhetőek el, és mit tartogat az év vége? Erről beszélgettünk tapasztalt szakemberekkel. Teljes cikk...


Milyen marketingesre vágynak a munkaadók?

5 éve Az innovációknak és a piaci kihívásoknak köszönhetően folyamatosan változnak azok a készségek, melyekre a marketingeseknek szükségük lesz a jövőben. Éppen ezért fontos, hogy rendszeresen képezzék magukat, több területre legyen rálátásuk és több irányból is meg tudjanak közelíteni egy-egy feladatot. Egy friss felmérésből kiderült ugyanis, hogy a munkaadók számára vonzó marketingesek ma már nem csak kiváló kommunikációs készségekkel rendelkeznek, jó értékesítők és otthon vannak a digitális csatornák kezelésében, hanem értenek a projekt menedzsmenthez, pszichológiai ismereteik vannak, valamint ismerik a viselkedési közgazdaságtant is - írja közleményében a Fizetesek.hu. Teljes cikk...


A munkáltatók kétharmada már tudatosan építi a munkáltatói márkát

5 éve Elkészült Magyarország 2018-as employer branding felmérése, az Employer Branding Survey 2018 Hungary. A válaszadó vállalatok 68% foglalkozik tudatos munkáltatói márkaépítéssel. A tavalyi felméréshez képest 15%-al nőt a tudatos employer brandinget alkalmazó cégek száma. Teljes cikk...


Videóban keres marketingest a Katona József Színház

5 éve A szpotban a Katona néhány színésze és a színház igazgatója bukkan fel, nem kifejezetten együttműködést tanúsítva a láthatatlan marketinges kolléga iránt - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...


A cégek fele használja a digitális gazdaság vívmányait

6 éve A magyar cégeknek csak az 50 százaléka használja a digitális gazdaság vívmányait, pedig ezekkel optimalizálhatóvá válhatnának a költségek - írja az MTI. Teljes cikk...


Online eszközökkel a HR sikereiért?! Most akkor marketinges vagy, vagy HR-es?

6 éve Van employer branding stratégája a cégnek, ahol dolgozik? Meghatározták már a vállalati Facebook oldal kommunikációs irányait? Van saját karrieroldaluk, amit rendszeresen látnák el újabb és újabb tartalmakkal? A marketing és HR között gördülékeny kommunikáció és szerep leosztás alakult ki a munkáltatói márkaépítést célzó kampányok hatékony menedzselése érdekében? Nem? Akkor van egy jó és egy rossz hírünk. Teljes cikk...


A munkáltatói márka építés NEM MARKETING tevékenység!

6 éve Az EmployerBranding nem (csak) azt jelenti, hogy megmutatjuk a piacnak a csillogó oldalunkat. Abból indulunk ki, hogy a munkáltatói márka felépítése elsősorban a munkavállalókon múlik, ezért tudnunk kell, hogyan érzik magukat. Ennek érdekében rá kell lelnünk a számunkra helyes módszerre, hogyan kérdezzük meg tőlük, milyen a munkahelyi közérzetük. A következő lépésben a begyűjtött adatokból információt kell készíteni. A munkáltatói márka építés analitikájáról, a „Megtartó-erő” működtetésének alapjairól szól Rozmis Kata üzleti elemző és oktató cikksorozatának első része. Teljes cikk...


Ennyit lehet keresni startup cégeknél

6 éve A fejlődő startup cégek már messze nem csak szoftverfejlesztőket keresnek, hanem az értékesítéstől a HR-ig a pozíciók széles skáláját hirdetik meg. Az xLabs azt mérte fel, melyek a leggyakrabban megjelenő nem-informatikai pozíciók és mekkora fizetéseket kínálnak ezekben a cégek - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...


Új marketing igazgató érkezik a Central Médiacsoporthoz

6 éve 2018 márciusától Dr. Baráth Andrea látja el a cégcsoport marketing igazgatói feladatait, aki a Procter&Gamble-tól érkezik a Central Médiacsoporthoz - írja a MédiaPiac. Teljes cikk...


Nézem, de nem látom - a vizuális álláshirdetések hiányának problémája

6 éve A világ kommunikációs narratívája jelentősen átalakult az elmúlt évek során. A munkaerőpiacon tevékenykedő cégek nagy része azonban egyáltalán nem foglalkozik a jelenséggel. Cégek százai panaszkodnak a munkaerőhiány okozta károkra, de arra már kevesen törekszenek, hogy a jelenlegi trendeknek megfelelő álláshirdetéseket adjanak fel, ezzel megkönnyítve saját helyzetüket. Lássuk, mi a probléma! Teljes cikk...


Új marketing és kommunikációs vezető az EY Magyarországnál

7 éve Idén szeptembertől Pellion Ágnes irányítja az EY Magyarország teljes körű kommunikációját. Az új brand, marketing és kommunikációs igazgató felelősségi körébe tartozik többek között a klasszikus brandépítési feladatok mellett kiemelt stratégiai üzletfejlesztési projektek vezetése is. Teljes cikk...


Személyi változások a Canon Hungaria marketing és kommunikációs szervezetében

7 éve A Canon európai szervezeti átalakításának eredményeként a consumer üzletág regionális marketingvezetőjének Kováts Botondot nevezte ki, aki három éve csatlakozott a céghez vállalati és marketingkommunikációs vezetőként. A Canon Hungaria Kft. új vállalati és marketingkommunikációs vezetője pedig augusztustól Oláh Viktória. Teljes cikk...


Új ügyvezető igazgató irányítja a Syngentát

7 éve Matthew Pickard lett augusztus elsejétől a Syngenta Magyarország ügyvezető igazgatója. A magyarországi vállalat eddigi vezetője, Czigány Tibor a Syngenta afrikai divíziójában folytatja pályafutását. Teljes cikk...


/cimkek/marketing.html