kapubanner for mobile

130 cikk a(z) marketing címkével - 3. oldal

Kötelező lenne a marketingképzés HR-eseknek?

7 éve Mielőtt bárki a szívéhez kapna, szögezzük le, senkinek sem lesz kötelező különféle képzések elvégzése. Azt azonban be kell látni, hogy a sikeres munka érdekében már nem elég, ha csak a saját területünkön vagyunk uptodate-ek, a munkánkhoz szorosan kapcsolódó határterületek ismerete is elengedhetetlen. A HR esetében ez a megkerülhetetlen társszakma mára a marketing lett. Teljes cikk...


Mennyit keres egy marketingspecialista?

7 éve Már több szakma kereseti lehetőségeit bemutattuk sorozatunkban, most lássuk hogyan alakult a marketingspecialisták bére az elmúlt években, valamint hogy miként befolyásolja a várható bért a pozícióban eltöltött évek száma. Az adatokat a fizetesek.hu béreket összehasonító oldaltól kaptuk. Teljes cikk...


Új felsővezetők a Telenor Magyarország marketing divíziójánál

7 éve Május 8-tól új marketing vezérigazgató-helyettes irányítja a Telenor marketing divízióját, melybe két új igazgatót is kineveztek. Az új vezérigazgató-helyettes az osztrák születésű Petra Stangl, aki a régió telekommunikációs piacán szerzett több mint tizenöt éves tapasztalattal rendelkezik. Teljes cikk...


Coachok mumusa: az értékesítés

7 éve Azt tapasztaltam, hogy sok coach számára mumus az értékesítés, nem tudnak strukturáltan megvalósítani értékesítési stratégiát, nem tudják önmagukat terméknek kezelni, így fontosnak tartom, hogy korábbi tapasztalataimat felhasználva segítsem a coachokat a saját értékesítésükben. Teljes cikk...


Tömeges elbocsátásokra készül a Telenor Magyarországon

7 éve A Portfolio több forrásból is úgy értesült, hogy csoportos létszámcsökkentést hajt végre Magyarországon a Telenor, a vállalat 100-120 főt bocsáthat el, és mivel a legutóbbi ismert alkalmazotti létszám 1059 fő, a leépítés a dolgozók 9,4-11,3 százalékát érintheti. Teljes cikk...


Hogyan induljon el egy pályakezdő a kommunikációs szakmában?

7 éve Milyen tudás és képességek jelentenek előnyt az új munkaerő kiválasztásánál? - tették fel a kérdést kommunikációs szakembereknek az Independent Media Center által szervezett kerekasztal beszélgetésen, amelyről a media20.blog.hu számolt be. Teljes cikk...


Invitel: nyitottak az internetes marketingalkalmazásokra a kkv-k

7 éve Nyitottak a magyar kis- és középvállalkozások az internetes marketingalkalmazásokra, többségüknek van saját honlapja, jelentős részük más korszerű eszközöket is használna termékei, szolgáltatásai népszerűsítésére - derül ki az Invitel kutatásából. Teljes cikk...


Pénzügyi tanácsadóhoz igazolt a HVG Online volt vezérigazgatója

7 éve A médiacégeknél töltött 17 év után Dely Tamás a német központú WTS Global közép-kelet-európai központjának üzletfejlesztési és marketingigazgatója lett - írja közleményében a WTS Klient Csoport. Teljes cikk...


Rendesen fizeti tagjait a Puskás Akadémia

7 éve 112 munkatársa után 103 millió forint állami támogatást igényelt a Puskás Akadémia. Csak a legmeglepőbb adatok: 22 takarító, 23 karbantartó, 6 kommunikációs és 3 marketingmunkatárs szerepel a listán - írja az index. Teljes cikk...


Fánkokkal maximalizálta az interjúesélyeit

8 éve Zseniális húzással igyekezte növelni álláskeresési esélyeit Lukas Yla. Az álláskereső marketinges jól tudja, hogy az életrajzok egy része egyenest a kukában landol. Hogy ezt elkerülje, kifutófiúnak öltözött és fánkos dobozban szállította cégekhez az életrajzát, írja a Metro. Teljes cikk...


Új értékesítési vezető az Apollo Vredesteinnél

8 éve Több mint két évtizedes autóipari tapasztalattal rendelkezik az Apollo Vredestein új értékesítési vezetője, Matthias Urban. A szakember júliustól tölti be a pozíciót az abroncsgyártó vállalatnál. Elődje, Jaap van Wessum új kihívások felé fordul - áll a portálunknak eljuttatott sajtóanyagban. Teljes cikk...


HR és kommunikáció együttműködése: avagy (meg)értjük egymást? (...és mások értenek minket?)

8 éve Employer Branding sorozatunk következő témája egy nagyon fontos együttműködésről szól. Arról már ejtettünk szót, hogy a munkáltatói márkaépítés szakmai vezetése hazai és nemzetközi tekintetben is jellemzően a HR területnél van. A tartalom miatt ez nyilván nem véletlen, hiszen a HR kezében futnak össze a szálak a megoldandó HR kihívásokkal. (pl. nem találunk sales-eseket, fizikaiakat vagy akár nem tudjuk megtartani az Y-generációt, generációs ellentétek stb.) Így náluk jelentkezik először, hogy milyen elemek és folyamatok bevezetésére, fejlesztésére, optimalizálására volna szükség a sikeres munkáltatói márkaépítéshez. Teljes cikk...


Boldogsághormonok segítik az eredményesebb kommunikációt

8 éve Miért akkor örülünk legjobban, amikor meglátjuk a pincért a rendelésünkkel? Miért kapunk ösztönösen a fejünkhöz, ha valaki hibázik? Ösztönös viselkedésink hátterében a hormonok állnak. Hogy hatékonyabban tudjunk kommunikálni, nem árt tudni, hogyan működnek. Teljes cikk...


Ingyen utaznál vagy Hawaiira mennél tanítani?

8 éve Egyre többször jön szembe az emberrel a világ legjobb álláshirdetése, ami persze nem egyszer ügyes marketing fogás, és csak egy-egy embernek ad lehetőséget, de mégis érdekes az a stratégia, hogy az embereket álmuk állásával szeretnék megfogni, most két példát szeretnénk megmutatni. Persze olyan is előfordul, amikor ennél komolyabb probléma húzódik meg a hirdetés mögött. Teljes cikk...


Először sales-est, marketingest keresnek az épülő cégek

8 éve Bár már – nagyjából – meghatározott munkakörökre kerestek a startupok embereket , a RoadRun-R inkubátorház által szervezett, első, kifejezetten menedzsment startup állásbörzére, minden asztalnál a kínált pozíció is rugalmasan változott. Hiszen a startup működésmódra jellemző gyorsasággal változik a munkakör is. Létrejöttek ígéretes találkozások, és – remélhetőleg – a beszélgetések folytatódnak a rendezvény után is. A csapatok fontosságáról, a startup menedzsment feladatairól beszélgettünk fiatal vállalkozókkal, szervezőkkel, és egy neves HR-vezetővel, aki maga is startupperré vált. Teljes cikk...


Maradandó Karácsonyi ajándék partnereinknek, kollégáinknak - gesztus és jó befektetés!

8 éve A rohanó üzleti világ is lelassít egy lélegzetvételnyi időre Karácsonykor, számot adva az elmúlt év eredményeiről, terveket szövögetve a következő esztendőre és természetesen kipihenni a fáradalmakat. Ám a marketingesek, ügyfélkapcsolattal foglalkozók ilyenkor sem pihenhetnek, hiszen személyesen vagy közvetett módon fel kell keresniük üzleti partnereiket, megköszönve az egész éves munkát, és természetesen prognosztizálni egy fényesen csillogó közös jövőt is. Teljes cikk...


Vezetőt igazolt a Viacom

9 éve Vezetőt igazolt a Viacom: szeptember elsejétől Dóczi Melinda a nemzetközi médiavállalat régiós marketingigazgatója. A szakember a közép-kelet-európai régió 13 országában felügyeli a marketingkommunikációs terület működését, így Magyarországon, Csehországban és Romániában is. Teljes cikk...


Nyilvánosságra hozták a ponthatárokat: közel hatezren kaptak esélyt

9 éve Nyilvánosságra hozták az idei felsőoktatási pótfelvételi ponthatárait szerdán délután a www.felvi.hu oldalon. Az Educatio kft. és az Oktatási Hivatal tájékoztatása szerint a mostani eljárásban jelentkező 8200 diák közül 5900-at vettek föl. Teljes cikk...


A HR az új marketing

9 éve Eldőlt az évtizedes vita, hogy a munkaadói márkaépítés a HR vagy a marketing feladata-e, és kiderült, hogy a vállalat felelőssége, és nem akasztható egyetlen funkció nyakába. Nem marketing és nem HR feladat, mert alapja a vállalat dolgozóinak elkötelezettsége. Teljes cikk...


Új vezetőt nevezett ki a UPC Magyarország

9 éve Májustól Carra Anita tölti be a UPC Magyarország marketing- és tartalomfejlesztési igazgatói pozícióját. Az FMCG szektorból érkezett új vezető az infokommunikációs szolgáltatások ügyfélközpontú megközelítését szeretné erősíteni - tájékoztatta a vállalat portálunkat. Teljes cikk...


/cimkek/marketing.html