130 cikk a(z) marketing címkével - 4. oldal

Új szakember erősíti a MultiSoft csapatát

9 éve Kulcsár Melinda lett a MultiSoft Számítástechnikai Kft. értékesítési és marketing csapatának vezetője. Teljes cikk...


Használják, de nem értik a Facebookot a kkv-k

10 éve Használják, de nem értik igazán a Facebookot a közösségi kommunikációban érdekelt hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k). Joanelli Tamás, a Be Social közösségi marketing cég ügyvezetője szerint Magyarországon egyértelműen a Facebook a legfontosabb közösségi oldal, de sok hibát követnek el használatával a vállalatok. Teljes cikk...


Kreatív névjegyek - plasztikai sebész, jógaoktató, bicikliszerelő

10 éve Egy jó névjegy fél siker, a cég arculatának fontos része. Következzen néhány sablonosnak semmiképpen sem mondható névjegy, melyekkel tulajdonosa biztosan kitűnik szakmájának többi képviselője közül. Teljes cikk...


Superbrands-díjat kapott az Erzsébet-utalvány

10 éve Díjazta a világszerte közel 90 országban működő Brand Council az Erzsébet-utalványt, mint üzleti márkát. A független szervezet azon márkák előtt tiszteleg, amelyek kiemelkedő sikert értek el, illetve e kivételes eredmény fenntartását biztosítják – írja az Erzsébet Utalványkibocsátó közleménye. Teljes cikk...


Lufi-e a munkáltatói márka?

10 éve Tegnap megkeresett LinkedInen az egyik volt kollégám, aki éppen állást keres. Kinézett magának egy céget, ahová szeretne jelentkezni, és most információkat gyűjt róla. Vajon hogyan tudja eladni magát egy cég, és mennyire valós a kép, amit a marketing közvetít? Erről ír a HR Blogon OnlineHR. Teljes cikk...


Marketinges Mariann - Jobangel önéletrajz mintája marketingeseknek

10 éve Marketingasszisztensi tapasztalatokkal keres munkát Marketinges Mariann, Jobangel önéletrajzának sablonjának fiktív szereplője. Teljes cikk...


Új marketing-, pr- és kommunikációs vezető a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara élén

10 éve Január végétől Fekete Zsanett tölti be a szervezeti átalakítást követően létrehozott Marketing-, PR- és Kommunikációs Igazgatóság vezetői pozícióját a Nemzeti Agrárgazdasági Kamaránál (NAK). Teljes cikk...


A Wall Street farkasa: önmarketing mesterfokon

10 éve Inspirálóan hatott a Wall Street farkasa című film egyik bloggerünkre. Sikerman HRBlogjában arról ír, hogy coaching szempontjából miért tartja fontosnak a filmet. Teljes cikk...


Márkaépítés a Facebookon, toborzás a LinkedInen

10 éve Ömlik ránk a reklám a közösségi oldalakon: a marketing szakma felfedezte a benne rejlő lehetőségeket. Vajon a HR is képes a maga hasznára fordítani a Facebookot és a Twittert? Ki tudja bányászni a profilok és kommentek közül azt az egyet, aki neki kell? Toborzás a közösségi oldalak segítségével - erről kérdeztünk három szakértőt. Teljes cikk...


A toborzás is brandépítés

10 éve Az alaposan körülírt elvárások és a jól kommunikált kiválasztási folyamat is építi a cég munkáltatói márkáját, elősegíti a legjobb jelöltek becsalogatását. Teljes cikk...


Miként boldogul ma egy startup ötvös?

10 éve Visy Dóri szakképző iskolában tanult ötvös szakon, majd egy évet Firenzében töltött, ahol az ötvösség művészi oldalát sajátíthatta el mestereitől. A 26 éves lány ezzel nem érzi úgy, hogy kitanulta volna a szakma minden fortélyát, hiszen tanulni mindig lehet. A művészet közelebb áll hozzá, mint a vállalkozói lét. Pedig a kettő együtt jár: a pályája elején álló művész széles körben ismertté kívánja tenni különleges ékszereit. Teljes cikk...


Mennyire szúr a szög?

11 éve A valódi értékesítés nem arról szól, hogy minél több mindent sózzunk rá embertársainkra. Sokkal inkább arról, hogy kitaláljuk, mire vágynak, mielőtt ők maguk tudnák. Teljes cikk...


Új marketingvezető a TVK-nál

11 éve Szimics Dragant nevezte ki a TVK Nyrt. a polimer marketing és értékesítési vezetői posztra - tudta meg a Portfolio.hu. Teljes cikk...


Költsek marketingre vagy ne?

11 éve Régóta közszájon forog Ogilvy mondása, hogy a marketingre költött pénz 50 százaléka kidobott pénz. Csak azt nehéz eldönteni, hogy melyik 50 százalék az, ami hasznos volt és melyik nem. A mai gazdasági környezetben a cégek minden lehetséges módon csökkentik a költségeiket és ennek igen gyakran áldozatául esik a marketing költségvetés is. A nagy kérdés, hogy ezzel valóban felesleges kiadást spórol-e meg a cég vagy pont az ellenkező hatást éri el vele: tovább csökkenti a túlélési potenciálját. Teljes cikk...


Erre tényleg nem gyakornokot kellene alkalmazni

11 éve Gyakran vesznek fel gyakornokokat, természetesen fizetés nélkül arra, hogy az adott cég közösségi oldalát kezeljék, adminfeladatokat lássanak el. A mashable.com cikke alapján a jobline összegyűjtötte azokat az érveket, miért is kellene mindenképp fizetni ezért a pozícióért. Teljes cikk...


Újra növekedési pályán a Mapei

11 éve A Mapei Kft. fordítani tudott az előző év csökkenésén és visszaállt a növekedési pályára: főként a belföldi értékesítés lett eredményesebb. A cég szerint a növekedés hátterében az építőipar élénkülése mellett a termékfejlesztés, a szakemberek képzése és az értékesítési partnerekkel együtt működtetett marketing áll. Teljes cikk...


"Nem vagyok egy feedback-vámpír" - az író és a marketing

11 éve Romantikus foglalkozásnak tűnik írónak lenni. Az emberek fejében él egy kép: hullanak a falevelek, a pokrócba bugyolált ember ül a teraszon, teázik, ölében a laptop és ír. Vajon ma is ezt jelenti írónak lenni? Mennyire alakítja át ezt a képet az olvasókért folyó harc, melyből már nemcsak a kiadó, hanem maga az író is ki kell, hogy vegye a részét. Rados Virág már hatévesen azt mondta: „"ha nagy leszek, író leszek." Az éppen most zajló 84. Ünnepi Könyvhéten jelenik meg a negyedik regénye. Teljes cikk...


Jó stratégiával használják-e a cégek a közösségi médiát?

11 éve Facebook vagy LinkedIn? Mire jók a közösségi oldalak? Mennyire fontos, hogy egy cég jelen legyen rajtuk, és vajon profitál-e belőle? Egyre több a magát közösségimédia-szakértőnek valló ember. Kinek hihetünk? Többek között ezekre a kérdésekre kerestük a választ Pécsi Ferenc online kommunikációs szakértővel. Teljes cikk...


A jó időben könnyebben nyílnak a pénztárcák

11 éve Tavasszal végre a szekrény mélyére száműzhetjük a téli holmikat, szabadabb, könnyebb lesz az élet. Ezt a marketingesek is jól tudják. Teljes cikk...


/cimkek/marketing.html