210 cikk a(z) média címkével:

Riporterek Határok Nélkül: ismét emelkedett a megölt újságírók száma

4 éve Ismét emelkedett a munkájuk miatt megölt újságírók száma, az idén legkevesebb 65-en haltak meg, a tavalyi 57 után - írja az MTI. Teljes cikk...


Az ATV nem hosszabbít szerződést Havas Henrikkel

4 éve Az ATV lezárta azt a belső vizsgálatot, melyet Havas Henrik ügyében folytattak. Ennek eredményeképpen nem hosszabbítanak szerzőzést a műsorvezetővel - írja az Index. Teljes cikk...


Távozik a Centrál Médiacsoport digitális üzletág-vezetője

4 éve Év végén távozik Dunai András, a Centrál Médiacsoporttól, a cég digitális üzletág-igazgatója. Feladatait 2018 januárjától Zalai Ágnes veszi át - írja a Médiapiac. Teljes cikk...


Megújult sportújságíró-képzés indul 2018 őszén a TF-n

4 éve Új alapokra helyezett, felsőfokú, posztgraduális sportújságíró-képzés indul 2018 őszén a Testnevelési Egyetemen (TF) - írja az MTI. Teljes cikk...


Mégis vizsgálat indul Havas Henrik zaklatási ügyében

4 éve Az ATV rendkívüli közleményt adott ki, melyből az derül ki, hogy belső vizsgálatot indítanak a csatorna műsorvezetőjének ügyében. A vizsgálat év végéig lezárul, ám Havas addig nem kerülhet képernyőre - írja az atv.hu Teljes cikk...


Andacs Botond az Index kiadójának új vezetője

4 éve Andacs Botond a hét év után távozó vezérigazgatót, Pusztay Andrást váltja a kiadó élén - írja a Médiapiac. Teljes cikk...


Jogsértő volt a Népszabadság megszüntetése

4 éve A munkaügyi bíróság ítélete szerint jogsértően működött a Mediaworks, amikor bezáratta a Népszabadságot - írja az Index. Teljes cikk...


Az amerikai külügyminisztérium pályázatot hirdet vidéki magyar sajtóorgánumoknak

4 éve Az amerikai külügyminisztérium pályázatot hirdetett vidéki magyar sajtóorgánumok számára az objektív média támogatására Magyarországon - írja az MTI. Teljes cikk...


Nem léphet be az Echo TV három munkatársa a Parlamentbe és az Országgyűlés Irodaházába

4 éve Felfüggesztették az Echo TV három munkatárásnak belépési lehetőségét az Országház és az Országgyűlés Irodaházának helyiségeibe - írja az MTI. Teljes cikk...


Új vezetők a Lapcomnál

4 éve Új vezetőket nevezett ki a Bors, a Kisalföld és a Délmagyarország napilapok élére a Lapcom Zrt., valamint új szakember tölti be a stratégiai igazgatói posztot - írja az MTI. Teljes cikk...


Visszatért a képernyőre az M1 pityókás riportere

4 éve Letelt három hónapos képernyőről való eltiltása Bencze Péternek, az M1 riporterének - írja a HVG. Teljes cikk...


Módos Márton cége az InfoRádió új tulajdonosa

4 éve Módos Márton, az eddigi ügyvezető igazgató, főszerkesztő cége vásárolta meg a Spéder Zoltán közvetett tulajdonában álló CEMP-X Online Zrt.-től az InfoRádió Kft. 100 százalékos tulajdonát - írja az MTI. Teljes cikk...


Elbocsátották a CBS alelnökét egy Facebook-komment miatt

4 éve Azonnali hatállyal elbocsátották helyi idő szerint hétfőn Hayley Geftman-Goldot, a CBS televízió alelnökét, mert a közösségi médiában azt írta: nem tud együttérezni a Las Vegas-i tömegmészárlás áldozataival, mert a country zene kedvelői többnyire fegyverrel hadonászó republikánusok - írja az MTI. Teljes cikk...


Demcsák nem várta meg a kirúgást, felmondott

4 éve Két hét után távozott az ATV-től Demcsák Zsuzsa. Állítása szerint ő kérte a felmondását, amit dr. Németh Szilárd el is fogadott - írja a 24.hu Teljes cikk...


Bemutatkozott a magyar közmédia vajdasági partnere, a Pannon RTV

4 éve Bodzsoni István, a médiaház igazgatója elmondta a szabadkai Pannon RTV egyik alapvető feladata, hogy híd legyen a szerb és a magyar kultúra és társadalom, valamint a két ország közszolgálati médiája között - írja az MTI. Teljes cikk...


Andy Vajnáé lehet a Bors, a Kisalföld és a Délmagyar

4 éve A Médiatanács döntése alapján a filmügyi kormánybiztos cége megvásárolhatja a Lapcom Kiadó Zrt.-t - írja a 24.hu. Teljes cikk...


Távozik az Origo egyik felelős szerkesztője

4 éve Távozik Németh Róbert, az origo.hu impresszumában szereplő négy felelős szerkesztő egyike és nem ez az egyetlen változás az utóbbi időben a magazinnál - írja a 24.hu Teljes cikk...


Genderbotrány a BBC-nél

4 éve A Telegraph értesülései szerint a BBC női tévésztárokat vesz fel, hogy kompenzálja a fizetések területén lévő különbségeket - írja az inforadio.hu Teljes cikk...


Elnézést kértek a szinkronúszóktól a vizes vb újságjának szerkesztői

4 éve Botrányt keltett a szinkronúszó világban a vizes vb naponta megjelenő lapjának tegnapi száma, ugyanis a szerkesztők egy méltatlan fotót hoztak le a címlapon - írja a 24.hu Teljes cikk...


27 év után kirúgták Brekit

4 éve A Guardian információi szerint „elfogadhatatlan üzleti magatartásra” hivatkozva a Muppet Show-t gyártó stúdió kirúgta Steve Whitmire-t, Breki eredeti szinkronhangját - írja a 444. Teljes cikk...