kapubanner for mobile

145 cikk a(z) munkáltatói márka címkével - 1. oldal

Határfelületi vezetők az iparban és kereskedelemben

2 napja Van egy olyan vezetői réteg az iparban és a kereskedelemben, akik rendkívül hatékonyan építhetik és rombolhatják is a vállalat munkaerőpiaci képét. Ezzel erősíthetik és gyengíthetik is a vállalat toborzó erejét, de ha mélységében szeretnénk befolyásolni a szervezeti kultúrát, akkor egyenesen megkerülhetetlenek. Teljes cikk...


Top Employers Hungary 2024: ők most Magyarország 10 legjobb munkáltatója az alkalmazottak véleménye alapján

3 hónapja A Munkahelyeink.hu nemzetközi karrier platform nyilvánosságra hozta a legkedveltebb munkaadók toplistáját. A Top Employers Hungary jelenleg az egyetlen független rangsor, amely kizárólag a munkavállalók értékelésén alapul. A platformon a legmagasabbra értékelt munkáltatók sorrendben a Yettel Magyarország, a Pepco Magyarország, és a Harman Magyarország. Teljes cikk...


Együttműködés, őszinteség és az elmaradhatatlan AI - így építsd a munkáltatói márkát

7 hónapja A HR és a marketing együttműködése, a valóságnak megfelelő, vonzó bemutatás és a legújabb technológiák bevetése – ezeket a kulcsfontosságú elemeket hangsúlyozták a munkáltatói márkaépítés legújabb tendenciáit bemutató szakemberek a HR Festen. Teljes cikk...


A visszajelzés hatalma a munkáltatói márka megítélésében

11 hónapja 300 helyre beküldött jelentkezésből 3 visszajelzés, jobb esetben 10-ből 2. Vajon mit gondolnak a pályázók, amikor ennyire nem törődnek velük a munkaadók? Egy felmérés szerint kétharmaduk nem jelentkezne újra olyan céghez, ahol korábban rossz tapasztalatot szerzett. A munkavállalók visszajelzései a vállalat hírnevére és vonzerejére egyre nagyobb hatással vannak. Cikkünkben álláskeresők osztják meg tapasztalataikat, amelyekre Ludvig Orsolya, a Magyar Public Relations Szövetség elnökségi tagja, a Mathias Corvinus Collegium Kommunikáció műhelyének vezetője és oktatója reagál. Teljes cikk...


A Samsung, a BT és a Mercedes-Benz a legvonzóbb hazai munkaadók: Randstad kutatás

1 éve Megvannak a Randstad Award globális munkáltatóimárka-kutatás hazai győztesei. A Samsung lett a legvonzóbb hazai munkáltató, a második helyen a BT (British Telecommunications) végzett, a harmadik helyet pedig a Mercedes-Benz szerezte meg. A legismertebb a telekommunikációs szektor, de továbbra is az IT a legvonzóbb a munkavállalók számára, és a munkahelyválasztáskor az attraktív fizetés mellett a nem anyagi juttatásoknak is fontos szerep jut. Teljes cikk...


A hiteles munkáltatói márka a munkavállalók kiválasztásával kezdődik

2 éve Az égető munkaerőhiány részleges megoldását jelentené, ha elengednénk a hamis sztereotípiákat és a HR-es döntéshozók az álláskeresők szélesebb körében válogatnának. Ennek hozadékaképpen hiteles, felelős munkáltatói márkaképet alakíthatnának ki magukról. A Beck and Partners fejvadász cég az ügyfelével, a HT Sales Kft.-vel vizsgálta meg annak lehetőségét, hogy milyen előnyökkel járhat az ötvenévesnél idősebbek alkalmazása. Teljes cikk...


Facebookon vagy LinkedIn-en érdemesebb inkább toborozni?

2 éve Naponta átlagosan 2 óra 20 percet töltünk el közösségi felületeken és az álláskeresők 79 százaléka használja a közösségi médiát álláskeresésre. Nem csoda, hogy napjainkban a social média alapú toborzás egyre több vállalatnál kerül stratégiai fókuszba. Teljes cikk...


Zsoldosok a munkaerőpiacon

2 éve Az álláskeresők nagy része ki sem kerül a munkaerőpiacra. A cégek gyakran egymástól szipkázzák el a munkaerőt, és igyekeznek egymásra licitálni a bérezés tekintetében. A követelőző munkavállalók viszont nem tesznek jót a munkaerőpiacnak hosszabb távon, Nemes-Nagy Szilvia, a Performia Hungary Kft. ügyvezető tulajdonosa szerint. Úgy véli, a pénzen vett hűségből nem lesz valódi elköteleződés. Teljes cikk...


Íme, az Employer Branding Award 2020 díjazottjai!

3 éve A BT Rock Kft. kapta az Employer Branding Award 2020 fődíját. A koronavírus-járvány lett tavaly a munkáltatói márkák lakmuszpapírja. Azok a cégek, amelyek nem sajnálták az időt, pénzt és energiát, hogy a kialakult helyzetben biztonságot és stabilitást nyújtsanak, hosszú távon is jól járnak az álláspiaci versenyben. Teljes cikk...


Hatékony energiamegoldások egy virtuális irodaházban – izgalmas versenyre hívta az E.ON a mérnökhallgatókat

3 éve Üzemen kívüli lift, a világítás hiánya, zárt elektromos ajtók: igazi szabadulószoba-hangulattal találkozhattak az E.ON gamification versenyének első fordulójában a mérnökhallgatók. A Challenge.ON országos kihívásán 57, egyetemistákból álló csapat számára egy virtuális irodaház fogságába esett, gyakornokokból álló csoport kiszabadítása volt a feladat, melyhez az épület áramellátását kellett először helyreállítaniuk. A második fordulóba jutott 6 csapat az irodaház energiaegyensúlyát hozta helyre, a döntőn pedig energetikai témákban érveltek a hallgatók. Teljes cikk...


Elstartolt az Employer Branding Award 2020

3 éve Hatodik alkalommal hirdeti meg a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazó díját, az Employer Branding Awardot a Magyar PR Szövetség (MPRSZ). Teljes cikk...


Aki válaszol: Márton Katalin

3 éve HR Szubjektív rovatunkban Márton Katalin, a Praktiker HR és CSR igazgatója kérdez, miután válaszolt Ladics Viktória, a HR Partner Consulting ügyvezető tanácsadója kérdésére: „Hogyan hat a családbarát szemlélet a munkáltatói márka építésére és a munkatársak megtartására?” Teljes cikk...


Itt vannak a világ legjobb munkaadói - élen a Samsung, Európában a Siemens

3 éve “Ajánlaná barátjának jelenlegi munkahelyét?” Egyebek mellett az erre a kérdésre adott válasz alapján állította össze a Forbes magazin “A világ legjobb munkaadói” listát immáron negyedszer. Idén a covid-járvány kezelése is meghatározta a munkavállalói véleményeket. Dél-koreai cég végzett az élen, a listát az amerikaiak dominálják, Európából pedig a németek. Teljes cikk...


A Coca-Cola HBC Magyarország az egyik legvonzóbb munkahely a potenciális munkavállalók szerint

4 éve A vállalatot a Randstad munkáltatói márka felmérésének résztvevői az FMCG szektorban immár négy éve Magyarország egyik legvonzóbb munkahelyeként említik meg. Teljes cikk...


Kincsvadászok az álláspiacon - Employer Branding Award 2019

4 éve Megoldásszállítók és kincsvadászok. Ötödik alkalommal adta át a Magyar Public Relations Szövetség az Employer Branding Award nevet viselő kitüntetést a pályázók legjobbjainak. Az arany minősítést nyert H1 Systemset és a két elismerést is bezsebelő Magyar Telekomot kérdeztük díjazott projektjeikről. Teljes cikk...


Toborzás marketing a gyakorlatban - Kiaknázható lehetőség vagy feneketlen kút?

4 éve A munkaerőpiac teremtette új helyzetekben, már nem csak a szolgáltatásaik vagy termékeik kapcsán kell a marketing eszközeihez nyúlnia egy cégnek. Elengedhetetlen a profi marketing használata, hogy felhívják magukra a figyelmet. A HR folyamatok az elmúlt években jelentősen átalakultak, így tudott egyre nagyobb teret nyerni a HR menedzsment életében a marketing. Teljes cikk...


Elhalasztják a Cégek Éjszakáját is

4 éve Szeptemberre halasztják a koronavírus miatt az eredetileg áprilisra tervezett Cégek Éjszakáját is. Magyarországon először tartják majd meg a rendezvényt, ahol laza és modern formában találkozhatnak, ismerkedhetnek egymással a munkaerőpiac szereplői. Teljes cikk...


Employer Branding Award 2019: a visszaszámlálás elkezdődött!

4 éve Ötödik alkalommal hirdeti meg az MPRSZ az Employer Branding Awardot. A pályázat célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel. Legyen az Ön vállalata is a díjazottak között! Teljes cikk...


Csalj mosolyt a kollégáid arcára már hétfő reggel!

4 éve A munkáltatói márka építése azt jelenti, hogy élményt kell teremteni az összes HR folyamaton átívelően. Ahol komolyan veszik, ott a márkaépítésnek stratégiai szerepe van - mondta Johann Driessens, a 2018-as év globális munkáltatói márkavezetője, a Branded.Careers alapítója Horváth Ádámnak, a BrandFizz Chief Sparkle Offizzerének adott exkluzív interjúban. Teljes cikk...


Téged is megtévesztett a munkáltatói márka?

4 éve Avagy: az employer branding (munkáltatói márka) eladja a céget az álláskeresőnek, de nem tartja meg a munkavállalót. Nem elég jó cégnek látszani, annak is kell lenni. JobAngel írása a HR Blogon. Teljes cikk...


/cimkek/munkaltatoi-marka.html