kapubanner for mobile

145 cikk a(z) munkáltatói márka címkével - 3. oldal

Employer Branding Award 2017 - Ők a legjobb hazai munkáltatói márkák

6 éve 2018. március 26-án ünnepélyes keretek között átadták a BMC-ben az Employer Branding Award 2017 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése is és egyedülálló a magyar piacon. Teljes cikk...


Adatelemzéssel a vonzó munkáltatói márkáért

6 éve Ahhoz, hogy vonzóvá váljunk a piacon, pontosan tudnunk kell, hogy mi az, ami miatt a munkavállalók minket választanak másokkal szemben, itt jön a képbe a HR analitika, az adatelemzés - Rozmis Kata üzleti elemző és oktató írása. Teljes cikk...


A cégek fele költ employer brandingre, legfontosabb a munkaerő megtartása

6 éve 2017 decemberében felmérés készült a hazai vállalatok munkáltatói márkaépítési gyakorlatáról. A hiánypótló felmérést az Employer Branding Award megbízásából a BrandExcellence Program kutatói készítették. Teljes cikk...


Munkáltatói márkaépítésben a régió legjobbja a BT

6 éve A BT ROC (British Telecommunications Regional Operations Centre) a legjobb munkáltatói branding kezdeményezésnek járó (Top Employer Branding Initiative) díjat nyerte el az idei CEE Shared Services and Outsourcing Awards díjkiosztóján Varsóban. Hazánk egyik legsokoldalúbb szolgáltatóközpontja nyolc Közép- és Kelet-európai cég közül lett kategóriájának legjobbja. Teljes cikk...


Már csak 23 nap van az Employer Branding Award pályázatok beadásáig

6 éve A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) harmadik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot. A pályázat a hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek. A pályázatokat 2018. január 31-ig lehet beadni közép- és nagyvállalat kategóriákban. Teljes cikk...


A munkáltatói márkaépítés globális trendjei

6 éve Átnéztünk néhány globális kutatást, melyek legfontosabb megállapításait megosztjuk az olvasókkal. Manapság már szerencsére nem kell elmagyarázni a címben lévő két szakszó jelentését a HR és kommunikációs szakemberek számára. Ha meghalljuk, tudjuk mit jelent, mi van mögötte. Azt azonban kevesebben tudják, mit is kezdjenek vele. Éppen ezért érdekes lehet egy összefoglalás arról, merre tart ez a szakterület a nagyvilágban. Teljes cikk...


Employer branding mesterfokon - a CX-Ray előadása a Personal Hungaryn

6 éve “Nem lehetsz más, mint ami vagy! Ezért kell foglalkoznod embereid véleményével” - jelentették ki előadásuk során a CX-Ray Kft. munkatársai. Gyurics Gergely adatelemző szakember és Németh Dóra business developer a munkáltatói márkák fejlesztésének szakszerű módszertanát mutatták be közönségüknek a Personal Hungaryn. Ha kíváncsi vagy meglátásaikra és tanácsaikra, olvass tovább! Teljes cikk...


Már nem eldobható a dolgozó

6 éve Egyre többet hallhatunk, és már olvashatunk is a hazai munkaerőpiac turbulens folyamatairól, válságosnak mondott szituációjáról. Van, aki a saját bőrén is érzi már a változásokat. Ám ahhoz, hogy vezetőként megfelelően viszonyuljunk a saját vállalatunkat érintő konkrét helyzetekhez, érdemes a „nagy képet” árnyaltan látni. Teljes cikk...


SVÁJC, MINT MUNKÁLTATÓI MÁRKA

6 éve Svájc sikerének alapköve, részben a polgárai elképesztő munkamorálján, és etikáján nyugszik. Egy német lapban néhány évvel ezelőtt megjelent egy a témáról szóló cikk, ahol a szerző a címben viccesen csak Homo Helveticusként emlegeti a tipikus dolgozó svájcit. Arra voltunk kíváncsiak, hogy a hazánkban működő svájci hátterű vállalatok milyen társadalmi közegben, s mivel teszik vonzóvá magukat. Megkérdeztük a svájci cégek HR-vezetőit, hol helyezkednek el az alpesi ország munkaadói az employer brandig térképen. Teljes cikk...


Employer Branding Award 2017

7 éve A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés izgalmas és új szakterületének hazai intézményi formálója, továbbá az Employer Branding Award létrehozója. Az MPRSZ harmadik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot. Teljes cikk...


Nyári Dolce Vita, ez is employer branding?

7 éve Véget ért a nyár és szabadságolási időszak. Tanácsadóként szeretnénk beszámolni néhány érdekes megfigyelésünkről. A nyári hónapok alatt ismeretségi körünkből többen jelentkeztek különböző cégek által meghirdetett pozíciókra. Olyan „érdekes” tapasztalatokat osztottak meg velünk, ami meghatározó az Employer Branding egészére vonatkozóan. Reméljük, egyre kevesebb ilyen példa lesz a jövőben, mert sajnos egy nyári elcsúszást a legjobb akarattal is csak hosszú időbe telik korrigálni. Teljes cikk...


Tényleg munkaerőhiány van? Vagy elavultak a megoldásaink?

7 éve 15 éve szerettem volna egy discmant! Szerintem voltunk még így páran. Ha viszont idén karácsonyra kapnék egyet, azzal már nem sokat tudnék kezdeni. Változtak az idők. Teljes cikk...


Elválunk, de vajon örökre? - Ne féljünk az újra-alkalmazástól!

7 éve Mire jó egy outplacement program? A leggyakoribb válasz: cég- és munkáltatói márkavédés, munkaügyi perek elkerülése, gondoskodás, a maradó kollégák elvándorlásának megelőzése. Azt viszont már kevesen ismerik fel, hogy a gondoskodó leépítés akár egy jövőbeli közös munka alapját is jelentheti. A „viszlát, többé ne is lássuk egymást” - mentalitás még egy elbocsátás által terhelt szituációban is nagyon káros. Miért kellene véglegesen bezárni az ajtókat a távozók mögött? Csak nagyon kevés cég veszi vissza azokat a munkatársait, akik így vagy úgy, egyszer már elhagyták a céget - pedig az újra alkalmazás rengeteg lehetőséget rejt. Teljes cikk...


Figyelem, mint béren kívüli juttatás

7 éve Ön melyik munkahelyére gondol vissza legszívesebben? Mi a legemlékezetesebb, legjólesőbb élménye a céggel vagy a munkaközösséggel kapcsolatban? Mi volt, ami ott tartotta Önt? És, ami a legfontosabb: vezetőként mit alkalmaz most ebből? Teljes cikk...


A gondoskodás jövője? Mikro-outplacement

7 éve A megváltozott munkaerő-piaci helyzetben ma a vállalatoknál inkább a kisebb létszámú leépítések jellemzők. Mi a szakma reakciója a munkaerőhiány okozta folyamatokra? Rámutat, hogy akár egy fő esetén is használhatunk gondoskodó leépítést. A cégek hírneve ma törékenyebb, mint valaha, arról nem is beszélve, hogy egyetlen fő is komoly traumaként élheti meg munkahelye elveszítését. Senkit ne hagyjunk magára ebben a helyzetben! Nézzük, mit is jelent a mikro-outplacement! Teljes cikk...


A béremelés és az employer branding kapcsolata

7 éve A legtöbb közép- és nagyvállalat mára már tökéletesen érti - és a saját bőrén is tapasztalja - , miért is annyira fontos, hogy a fogyasztói márkaépítés mellett munkáltatóként se hanyagolja el a munkáltatói márkáját. Teljes cikk...


Építsük a mát, hogy legyen jövőnk

7 éve Már nem kérdés, a HR szakma előtt álló kihívások egyre feszítőbbé válnak. Az a szlogen, hogy legfőbb versenyelőnyünk az ember, minden szektorban és cégnagyságban bizonyítást nyert. Azok a cégek, akik humánerőforrás stratégiájuk és gyakorlatuk alapján megfelelő számú és szakmai végzettségű, gyakorlatú munkavállalót tudnak felvenni és természetesen megtartani, jelentősen magasabb üzleti eredményességről tesznek tanúbizonyságot. A kérdés persze az, mit takar ez a stratégia és mi az eredményes HR gyakorlat. Teljes cikk...


A többség nem tapasztalja a munkakörülmények javulását

7 éve Miközben a vállalatok a munkaerő megszerzésének és megtartásának nehézségeiről és a munkáltatói márka fontosságáról beszélnek, mintha a mindennapokban nem tennének meg mindent érte. Legalábbis nem reprezentatív olvasói szavazásunk eredménye szerint a többség nem tapasztal pozitív változást munkakörülményeiben a munkaerőhiány ellenére. Teljes cikk...


Az employer branding már túlmutat a HR-en

7 éve Hogyan jelenik meg az employer branding a weben, hol tart most a szakterület? Ezekre kerestük a választ a Neticle* online médiafigyelő- és elemző megoldásainak segítségével. Teljes cikk...


Hogyan lehet olyan embereket felvenni, akikkel még sikeresebb lesz a cég?

7 éve A Doctusoft szakértői, Kovács Bernadett és Stéber Andrea arról meséltek a DreamJo.bs-nak, hogy milyen tudatos munkáltatót képviselni, és hogyan próbálnak olyan embereket felvenni, akikkel együtt még sikeresebbé tehetik a céget. Teljes cikk...


/cimkek/munkaltatoi-marka.html