kapubanner for mobile

145 cikk a(z) munkáltatói márka címkével - 4. oldal

Nekünk is a munka az életünk, csak mi élvezzük!

7 éve Harmadik alkalommal díjazták a munkáltatói márkát építő cégeket. Az Employer Branding Award 2016-on az is elhangzott, hogy a HR magasabb stratégiai szintre kerülhet a munkáltató márka építése közben. Teljes cikk...


Top 5 employer branding hiba az állásbörzén

7 éve Az állásbörzék ifjú és tapasztalt talentek becserkészésére egyaránt jó terepet jelenthetnek, erre bizony számos jó példát ismerünk, láttunk is a kiállítóktól. Azonban csodálkozva tapasztaltuk, hogy a toborzási nehézségek ellenére egyes cégek ”lazán” elengedtek tehetséges jelölteket. Ez a "lazaság" a potenciális munkavállalók szemében könnyen egy másik cég malmára hajthatja a vizet, aki többet, jobbat és hitelesebben mutat meg magáról. Összegyűjtöttük a top 5 állásbörzés rossz példát, ahogy a HVG állásbörzén tapasztaltuk. Lássuk azok kiállítói, illetve munkavállalói részről keltett benyomásait, tanulságait, osztja meg tapasztalatait a Munkáltatói márka blog. Teljes cikk...


A munkáltatói márkaépítésről III.

7 éve Pontosan milyen az a jelölt, aki ha ma elkezdene nálunk dolgozni szívesen maradna több évig? Mit mond el mindez a cégről? - ezeket a kérdéseket kell feltenniük a cégeknek maguknak, mondja Tóth Fanni Karolina, a Wanari szoftverfejlesztő cég partnere. Teljes cikk...


Hogy néz ki ma egy álommunkahely?

7 éve A Google és a többi Szilícium-völgyi techcég képe sok HR szakember fejében villan be, ha álommunkahelyről van szó - pedig amire a munkavállalók igazán vágynak, azt akár egy hazai kisvállalkozás is könnyen megvalósíthatja. Teljes cikk...


A munkáltatói márkaépítésről II. - Kovács Bernadett

7 éve A munkáltatói márka befelé irányuló cselekvésekből, és kifelé kommunikációból áll. Előbbivel azt szeretnénk elérni, hogy a meglévő munkatársak minden szempontból - szakmai és emberi - jól érezzék magukat, utóbbival pedig ezt megmutatjuk azoknak, akiket szeretnénk, ha a jövőben a munkatársaink lennének. Beszélgetés Kovács Bernadett, a Docusoft marketing és PR menedzserével. Teljes cikk...


Hogyan támogathatja a toborzást és a megtartást a hatékony munkáltatói márkaépítés?

7 éve A munkaerőhiány, illetve a toborzás-megtartás kérdésköre napjainkra a magyar vállalatok első számú kihívásává vált. A problémát fokozza, hogy komplex megoldást igényel, melyet átfogóan a munkáltatói márka építés fogalmával szoktak társítani a szakemberek. Ezzel a témával foglalkozott a márkakommunikáció oldaláról közel 130 kommunikációs-, HR szakember, cégvezető és civil szervezeti munkatárs, akik a Brandbook.hu és a Brand Content által közösen szervezett „Márkaépítés a munkaerőpiacon” konferencián ismerkedtek a munkáltatói márka fogalmával. Teljes cikk...


Minden eddiginél egyszerűbben találhatjuk meg az ideális munkatársat

7 éve Az emberek négyötöde nem bízik az álláshirdetésekben és a hirdető vállalatokban, így különösen fontos, hogy milyen üzenetet közvetítünk az első „találkozás” alkalmával. A Dreamjo.bs munkahelyszerelem-közvetítő célja, hogy segítsék a szerethető vállalatok és az ideális munkatársak egymásra találását az által, hogy egy olyan felületet biztosítanak, ahol a vállalatok őszintén bemutathatják, milyenek is valójában. A weboldalon őszintén bemutathatjuk szervezetünket leendő kollégáinknak, mindezt pedig egy megújult adminisztrációs felület segítségével a többi állásportál lehetőségeinél egyszerűbben tehetjük meg. Teljes cikk...


Megvan az Év Irodája

7 éve Kilenc kategóriában összesen 136 nevezés érkezett "Az Év Irodája" versenybe. A névadó kategóriában 62 iroda indult, a legkülönbözőbb tevékenységi területekről, írja az Iroda.hu. Tegnap pedig kiosztották a díjakat a verseny győzteseinek. Teljes cikk...


A HR munka nehezét elvégzi a márka

7 éve Azok a HR osztályok, amelyek a megfelelő marketing irányelveket alkalmazzák a toborzás és a munkaerő-megtartás területén, rá fognak jönni, hogy a márka a munka nehezét elvégzi helyettük - tanulmányt készített arról az Oracle, hogy milyen irányban érdemes a HR-nek munkáltatói márkát építeni. Teljes cikk...


Így épített munkáltatói márkát a Vodafone, Generali, Hilti és az Eaton

7 éve A Vodafone és a Hilti egyetemekkel vette fel a kapcsolatot, a Generali tereket ad a közösségi programoknak, az Eaton célja az volt, hogy minél több munkavállaló megismerje. 2016-os munkáltatói márkaépítő tevékenységükről kérdeztük a cégeket. Teljes cikk...


A munkavállalói boldogság mint vállalati erősség

7 éve Mikor kérdezted meg legutóbb a kollégáidat, hogy az ő értékeik (azaz az emberi és dolgozói értékek) még mindig harmóniában vannak-e azokkal az értékekkel, amelyekre a szervezeted, céged vagy vállalatot létrehoztad? Csak elvárás-teljesítés megbeszéléseitek vannak időközönként, vagy érték megbeszéléseitek is? Ettől már csak egy következő szint, ha a dolgozói értékek harmonizálnak a márkaértékeinkkel is. Teljes cikk...


Fából vaskarika, mégis minden cég csinálja

7 éve Mit jelent az employer branding? Lehet, hogy feltalálják vele a meleg vizet, vagy valódi ékes aranygyűrű a vállalat életében, egy biztos: az országos munkaerőhiány miatt sok cég próbál az alkalmazásával versenyben maradni. Teljes cikk...


Van megoldás a hazai munkaerőhiányra

7 éve Egy friss felmérés szerint a hazai vállalatok a külföldre vándorlást és a gyakori munkahely-váltást tartják a munkaerőhiány elsődleges okának. A DreamJo.bs szakemberei szerint ugyanakkor a vállalatoknak mindenekelőtt házon belül kellene elkezdeniük a megoldáson dolgozni. Teljes cikk...


Vonzó munkáltatói márka vs. új kollégák beillesztése

7 éve Az Employer Branding folyamathoz kapcsolódóan többször említettük már, hogy véleményünk szerint a munkáltatói márkaépítésnek nem az általános szlogenekről és felületes külsőségekben megjelenő újításokról kellene szólnia. Sokkal inkább a kulcsfontosságú szakterületek valós együttműködéséről, tapasztalt szakemberek irányításával, hosszútávon és tervezett formában. Ehhez pedig a fő eszköz konkrétan nem más, mint a HR elemek komplex, aktív fejlesztése és működtetése a modern kommunikációs csatornák rendszeres használatával. Teljes cikk...


Ha heti 5 napból 4 érdekes, akkor marad a munkavállaló

7 éve A világon másodikként írt könyvet a munkáltatói márkáról még 2006-ban Brett Minchington. Véleménye szerint akkor működik a legjobban az employer branding, ha üzleti funkcióként tekintünk rá. Ha nem működik, akkor elképzelhető, hogy 5 munkanapból csupán 2 napot tölt valaki kedvvel a munkahelyén - így viszont új lehetőségeket fog keresni. Pankotai Balázs beszélgetett Brett Minchingtonnal. Teljes cikk...


Ki építi leghatékonyabban a munkáltatói márkát?

8 éve A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés izgalmas és új szakterületének hazai intézményi formálója. A vállaltok érdeklődése jelentős az új szakterület iránt, éppen ezért hirdeti meg második alkalommal a MPRSZ az Employer Branding Awardot. Teljes cikk...


A felelős foglalkoztatás a munkáltatói márkát erősíti

8 éve A fenntarthatóságot és vállalati felelősségvállalást integráló küldetéstudat egy vállalat illetve a vezetők, fejlett, meghonosodott és fókuszban lévő szemléletrendszere. Különösen azért, mert a legtöbb globális szinten tevékeny nagyvállalat tisztában van azzal, hogy bármilyen típusú, tehát vállalaton belüli vagy a külső környezet érintettjeivel való közös értékteremtés nagyban hozzájárul a globális márkaérték növekedéséhez. Az Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft. új kezdeményezése „Az Év Felelős Foglalkoztatója” díj célja, hogy erősítse ezt a szemléletet. Teljes cikk...


Hogyan mérhető az Employer Branding folyamat? Mérjük meg magunkat!

8 éve Őszindító sorozatunkban az Employer Branding folyamathoz kapcsolódó mérhetőség kérdéskörét vizsgáljuk. Megnézzük, hogyan lehet visszamérni és ellenőrizni a munkáltatói márkaépítési stratégiánk eredményeit. Teljes cikk...


Extrém béren kívüli juttatások - mi motivál?

8 éve Ma már a vonzó munkahelynek általában részét képezik a ígéretes juttatások és a hívogató munkahelyi környezet is. Ezek az eszközök toborzásnál és a munkaerő megtartásánál is fontos szerepet játszhatnak, derül ki a Pénzcentrum cikkéből. Teljes cikk...


/cimkek/munkaltatoi-marka.html