cikk a(z) munkáltatói márka címkével:

Dinamikusan bővülnének az SSC-k, ha lenne munkaerő

6 éve A szolgáltatóközpontok bővülését egyre inkább gátolja, hogy nehezen találnak több nyelven beszélő, képzett és rátermett munkavállalókat. Pedig a gazdaság legkülönbözőbb területein működő, fejlett technológiát és munkaszervezést felsorakoztató cégek továbbra is dinamikus bővülést tűznek maguk elé. Teljes cikk...


2015 HR szemszögből: ha nincs HR stratégia, mire épüljön a munkáltatói márka?

6 éve Sok vállalatnál sajnos még hosszú távú, valódi humánerőforrás-stratégia sincs, így nincs mire épülnie a munkáltatói márkaépítésnek - tapasztalja a Személyzeti Tanácsadók Magyarországi Szövetségének elnöke. De akkor miként vonzzák be és tartják meg a tehetségeket a vállalatok? Évértékelő cikkünk záró részéből kiderül, van olyan cég, ahol a HR-esek munkáját még egy önkéntes, úgynevezett employee engagament (dolgozói elkötelezettség) team is segíti. Teljes cikk...


Ezeken a helyeken a legjobb dolgozni

6 éve Részesülés a pénzügyi eredményekből, emberközpontú vezetés, a dolgozók elismerése - ez jellemzi a legjobbakat a munkavállalók szerint. A "legjobb munkahely" bizonyítványt az Aon Hewitt humánerőforrás tanácsadó cég felmérése alapján kapták, a díjakat szerdán Budapesten adták át - közölte a társaság. Az idén tizenötödik alkalommal készített kutatásban 76 vállalat vett részt, összesen 32 000 munkavállaló és 450 felsővezető válaszait dolgozták fel. Teljes cikk...


Új szakma született: Employer Brand Manager

6 éve Teljesen mindegy, hogy csokiszelet, mosópor, autó vagy hajszárító - szinte minden termékhez, termékcsoporthoz rendelnek a vállalatok általában egy vagy több márka managert (Brand Managert), akiknek az a feladata, hogy az adott termék piacra jutását gondozzák, és azon dolgozzanak, hogyan különböztessék meg az adott termékkört a versenytárs hasonló termékeitől. Teljes cikk...


Business rocksztárok kellenek

6 éve A márka hitelesen csak egyféle lehet. Ez annyit tesz, hogy az eladni kívánt márka és a munkáltatói márka nagyon szorosan összefonódik, és előbbit csak akkor lehet igazán hitelesen képviselni, ha munkáltatóként is megfelelünk a kialakítani kívánt képnek. Mivel manapság a technológiának köszönhetően az egyik legfontosabb „üzenetközvetítő” éppen a saját dolgozónk lehet, érdemes rá jobban odafigyelni. A rossz hír ugyanis a jónál még sokkal gyorsabban terjed a közösségi felületeken. Teljes cikk...


Díjazzák a legjobb munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat

6 éve A Magyar PR Szövetség első alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot. A pályázat célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel. Teljes cikk...


Munkáltatói márkaépítés a legjelentősebb hazai karrierrendezvényen

6 éve Nagy a verseny a hiányszakmák tehetséges fiataljainak eléréséért. A munkaadók új harcmezőre kénytelenek lépni, ha az Y generáció szakembereit soraikban akarják látni. Ma már nem elég, ha a céghez vonzó juttatási csomagokat kapcsolnak. Ha hosszú távon akar tervezni a vállalat munkavállalóival, elengedhetetlen, hogy vonzó munkahelyként gondoljanak rá az álláskeresők és az ott dolgozó kollégáik egyaránt. Teljes cikk...


Ingyenebéddel növelik a lojalitást

6 éve Már nem csak a Google, a Facebook vagy a Twitter eteti a kollégáit, kisebb cégek is rájöttek, hogy így növelhető a munkavállalói elköteleződés és a munkáltatói márkának sem árt az ingyenebéd, a Business Insider készített összeállítást a kínálatból. Teljes cikk...


Tehetségfejlesztő program a MOL-nál

6 éve Akár a karrierje is elindulhat az olajipari vállalatnál azoknak a fiataloknak, akik sikerrel pályáznak a MOL UPPP Tehetségfejlesztő Programba. Jelentkezni a világon bárhonnan lehet, olyan hallgatóknak, akik földtudományi- és olajipari műszaki tanulmányokat folytatnak. A határidő október 15.-e. Teljes cikk...


Motiváló pom-pom lányok az irodában?

6 éve Gyakran beszélünk a motiváló irodai környezetről. Kínai technológiai cégek sajátos módon értelmezik a kérdést, amely komoly vitákat váltott ki. A férfi kollégák motiválása érdekében szórakoztató hölgyeket vettek fel, akik feldobják az irodai környezetet, írja a Daily Mail. Teljes cikk...


Hozd a munkába a szüleidet!

6 éve Több ezer Google alkalmazott mutathatta be a munkahelyét a szüleinek. Ráadásul a cég vezetői megköszönték az összegyűlt szülőknek, hogy ilyen remek, tehetséges gyerekeket neveltek, írja a Business Insider. Teljes cikk...


A HR az új marketing

6 éve Eldőlt az évtizedes vita, hogy a munkaadói márkaépítés a HR vagy a marketing feladata-e, és kiderült, hogy a vállalat felelőssége, és nem akasztható egyetlen funkció nyakába. Nem marketing és nem HR feladat, mert alapja a vállalat dolgozóinak elkötelezettsége. Teljes cikk...


5 tévhit - Miért félnek a toborzók a munkaadói márkától?

6 éve Vitaindítónak szánom ezt a cikket, sok egyetértő és vitatkozó visszajelzésre számítok. Nem foglalkozom toborzással, így az alábbiak inkább a piac általános ismeretéből fakadó ötletek, mint kinyilatkoztatások. A sorrend sem reprezentatív, bár mindegyiket hallottam már itt-ott. Én örülnék a legjobban, ha ezek a tévhitek nem lennének igazak a mai magyar piaci viszonyokra. Teljes cikk...


A vonzás hatalma, rendszerben

6 éve Néhány felvetésre, praktikus kérdésre szeretnénk válaszolni Employer Branding kapcsán, amelyeket az Magyar PR Szövetség (MPRSZ) Employer Branding tagozat tagjai, érdeklődő vállalatok vezetői vetettek fel, hoztak szóba az elmúlt időszakban. Kádár Balázst, a Magyar PR Szövetség (MPRSZ) tagozat vezetőjét, a Bindermann HR-COM ügyvezető partnerét kérdeztük. Teljes cikk...


Mozgásra ösztönöz a biciklisisak az íróasztalon

6 éve A menedzserszűrések tapasztalatai szerint sok dolgozó túlsúlyos és mozgásszervi megbetegedésekben szenved a mozgásszegény életmód következtében. Ennél fogva a környezetvédelmen és a vonzó munkáltatói márkán túl különösen nagy a jelentősége a kerékpáros munkába járást támogató céges kezdeményezéseknek. Teljes cikk...


Minden cégnek van munkáltatói márkája - még ha nem is tud róla

6 éve A Magyar PR Szövetség 2015. június 17-én ünnepélyes keretek között megalakította az Employer Branding tagozatát. Az MPRSZ azért döntött a tagozat létrehozása mellett, mert úgy vélik, a munkáltatók figyelmét fel kell hívni arra, hogy a munkáltatói márkaépítés elengedhetetlen a tehetségekért folyó versenyben, a szervezetek versenyképességének fenntartásában, valamint a megfelelő minőségű és mennyiségű humánerőforrás biztosításában. A HR Portal Kádár Balázst, az Employer Branding tagozat vezetőjét, a Bindermann HR Kommunikációs Kft. managing partnerét kérdezte. Teljes cikk...


Megalakult az MPRSZ Employer Branding tagozata

7 éve Hazánkban is egyre több közepes és nagyvállalat ismeri fel a munkáltatói márkaépítésben rejlő lehetőségeket. Annak érdekében, hogy ez a speciális szakterület minél több figyelmet és publicitást kapjon, az Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) elnöksége döntött az Employer Branding tagozat létrehozásáról. Teljes cikk...


Kevesebb jelentkező az állásokra és máshol kell őket keresni

7 éve 2013-tól a kereslet élénkülésével a jó szakemberek hiánya egyre komolyabb kihívások elé állítja a HR szakembereket, részben azért, mert tartósan külföldön vállalt munkát az a jelölti kör, amiből korábban lehetett meríteni. 2015-ben ez a tendencia várhatóan folytatódik, és a 2017-ig tartó időszakra vonatkozó előrejelzések is hasonló képet festenek. Minden eddiginél jobban felértékelődik, hogy a cégek hogyan tudják a lehetséges munkavállalókat megtalálni és megnyerni maguknak, mindebben pedig a közösségi média megkerülhetetlenné válik. Teljes cikk...


Új vezető és új tagvállalat a Multeam360 Csoportban

7 éve 2015. április 1-től a kecskeméti Mercedes-Benz autógyár volt kommunikációs igazgatója erősíti a Multeam360 Kommunikációs Csoportot. Kádár Balázs a Daimler hazai leányvállalatánál a kommunikáció irányítása mellett a vállalat belső (HR) kommunikációját és a munkáltatói márka építését is felügyelte. Teljes cikk...


Ez áll a hatalmas munkaerőhiány mögött

7 éve Pontatlan skill meghatározással, vonzó munkaadói márka menedzsment hiányában és mobileszközökre szabott hirdetések nélkül az ügyfélkapcsolati szakma, főként az SSC szektor elveszítheti a releváns jelöltek érdeklődését - derül ki egy portálunknak eljuttatott felmérésből. Teljes cikk...