kapubanner for mobile

144 cikk a(z) munkáltatói márka címkével - 7. oldal

5 tévhit - Miért félnek a toborzók a munkaadói márkától?

9 éve Vitaindítónak szánom ezt a cikket, sok egyetértő és vitatkozó visszajelzésre számítok. Nem foglalkozom toborzással, így az alábbiak inkább a piac általános ismeretéből fakadó ötletek, mint kinyilatkoztatások. A sorrend sem reprezentatív, bár mindegyiket hallottam már itt-ott. Én örülnék a legjobban, ha ezek a tévhitek nem lennének igazak a mai magyar piaci viszonyokra. Teljes cikk...


A vonzás hatalma, rendszerben

9 éve Néhány felvetésre, praktikus kérdésre szeretnénk válaszolni Employer Branding kapcsán, amelyeket az Magyar PR Szövetség (MPRSZ) Employer Branding tagozat tagjai, érdeklődő vállalatok vezetői vetettek fel, hoztak szóba az elmúlt időszakban. Kádár Balázst, a Magyar PR Szövetség (MPRSZ) tagozat vezetőjét, a Bindermann HR-COM ügyvezető partnerét kérdeztük. Teljes cikk...


Mozgásra ösztönöz a biciklisisak az íróasztalon

9 éve A menedzserszűrések tapasztalatai szerint sok dolgozó túlsúlyos és mozgásszervi megbetegedésekben szenved a mozgásszegény életmód következtében. Ennél fogva a környezetvédelmen és a vonzó munkáltatói márkán túl különösen nagy a jelentősége a kerékpáros munkába járást támogató céges kezdeményezéseknek. Teljes cikk...


Minden cégnek van munkáltatói márkája - még ha nem is tud róla

9 éve A Magyar PR Szövetség 2015. június 17-én ünnepélyes keretek között megalakította az Employer Branding tagozatát. Az MPRSZ azért döntött a tagozat létrehozása mellett, mert úgy vélik, a munkáltatók figyelmét fel kell hívni arra, hogy a munkáltatói márkaépítés elengedhetetlen a tehetségekért folyó versenyben, a szervezetek versenyképességének fenntartásában, valamint a megfelelő minőségű és mennyiségű humánerőforrás biztosításában. A HR Portal Kádár Balázst, az Employer Branding tagozat vezetőjét, a Bindermann HR Kommunikációs Kft. managing partnerét kérdezte. Teljes cikk...


Megalakult az MPRSZ Employer Branding tagozata

9 éve Hazánkban is egyre több közepes és nagyvállalat ismeri fel a munkáltatói márkaépítésben rejlő lehetőségeket. Annak érdekében, hogy ez a speciális szakterület minél több figyelmet és publicitást kapjon, az Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) elnöksége döntött az Employer Branding tagozat létrehozásáról. Teljes cikk...


Kevesebb jelentkező az állásokra és máshol kell őket keresni

9 éve 2013-tól a kereslet élénkülésével a jó szakemberek hiánya egyre komolyabb kihívások elé állítja a HR szakembereket, részben azért, mert tartósan külföldön vállalt munkát az a jelölti kör, amiből korábban lehetett meríteni. 2015-ben ez a tendencia várhatóan folytatódik, és a 2017-ig tartó időszakra vonatkozó előrejelzések is hasonló képet festenek. Minden eddiginél jobban felértékelődik, hogy a cégek hogyan tudják a lehetséges munkavállalókat megtalálni és megnyerni maguknak, mindebben pedig a közösségi média megkerülhetetlenné válik. Teljes cikk...


Új vezető és új tagvállalat a Multeam360 Csoportban

9 éve 2015. április 1-től a kecskeméti Mercedes-Benz autógyár volt kommunikációs igazgatója erősíti a Multeam360 Kommunikációs Csoportot. Kádár Balázs a Daimler hazai leányvállalatánál a kommunikáció irányítása mellett a vállalat belső (HR) kommunikációját és a munkáltatói márka építését is felügyelte. Teljes cikk...


Ez áll a hatalmas munkaerőhiány mögött

9 éve Pontatlan skill meghatározással, vonzó munkaadói márka menedzsment hiányában és mobileszközökre szabott hirdetések nélkül az ügyfélkapcsolati szakma, főként az SSC szektor elveszítheti a releváns jelöltek érdeklődését - derül ki egy portálunknak eljuttatott felmérésből. Teljes cikk...


Felére csökkenthető az átcsábítási költség

9 éve Új időszámítás kezdődhet a munkaerő toborzás és integrálás piacán. A JobGroup egy olyan, összetett fejlesztési programba vágott, amelynek eredményeként a munkáltatói márkaépítés, a toborzás és az egyedi igényű munkavállalók integrálása közös szemlélet alapján és konkrétan mérhető eredményességgel zajlik majd a vállalatoknál. A JobGroup vezetői szerint fejlesztésük megoldást jelenthet a kettészakadó munkerőpiac gondjaira. Teljes cikk...


A legjobb munkahelyek Magyarországon

9 éve A Hilti, a Microsoft, és a Provident végeztek első helyen az idei legjobb munkahely felmérésben, amelynek során több mint 34 ezer munkavállaló mondta el véleményét munkahelyéről. A magyar munkavállalók körében érezhetően csökken az állásuk elvesztésétől való félelem, de 10-ből 7 ember még mindig úgy érzi, hogy komoly nehézségekbe ütközne, ha új munkalehetőséget kellene keresnie. Ez az arány jóval alacsonyabb az Y generáció tagjai között, szinte kivétel nélkül biztosak abban, hogy könnyedén találnának új munkát szükség esetén. Teljes cikk...


Egy vállalatnak a leggyengébb munkatárs kerül a legtöbbe

9 éve A cégek alig húsz százaléka méri a toborzási és munkaerő integrálási folyamat minden elemét. Az erős munkáltatói márkával rendelkező cégek ötven százalékkal kevesebbet költenek toborzásra. Az erős munkáltatói márka, a vonzó munkahely mintegy harminc százalékkal csökkenti a fluktuációt - áll a lapunknak eljuttatott sajtóanyagban. Teljes cikk...


Toborzás a jelöltek nézőpontjából: milyen a munkáltató híre?

10 éve Téves és költséges elképzelés, hogy egy toborzás-kiválasztási folyamatban csupán a cég dönt. Talán egyre több vállalkozás ébred rá, mennyire fontos kiépítenie a vállalat hírnevét a munkáltatók, sőt a potenciális jelöltek felé is. Teljes cikk...


Színes képet mutatnak a vállalati karrier oldalak

10 éve „Tegezni vagy magázni is lehet az állást keresőket, mindez attól függ, hogy mi illeszkedik jobban a vállalat stratégiájába” - ez az egyik fontos megállapítása annak a felmérésnek, amely során a BrandJob magyarországi vállalati állásportálokat vett górcső alá. A cél annak megállapítása volt, hol tartanak ma Magyarországon a vállalati karrier oldalak, és mindezzel nemzetközi összehasonlításban hogy állnak a cégek. Teljes cikk...


Lufi-e a munkáltatói márka?

10 éve Tegnap megkeresett LinkedInen az egyik volt kollégám, aki éppen állást keres. Kinézett magának egy céget, ahová szeretne jelentkezni, és most információkat gyűjt róla. Vajon hogyan tudja eladni magát egy cég, és mennyire valós a kép, amit a marketing közvetít? Erről ír a HR Blogon OnlineHR. Teljes cikk...


A vonzó munkáltatók nyerik el a tehetségeket

10 éve Egyre nehezebben találnak a vállalatok megfelelő munkaerőt, miközben a regisztrált álláskeresők száma harmadára csökkent, a bejelentett üres álláshelyek száma pedig másfélszeresére nőtt a 2014. januári statisztikák szerint. Magyarország idén először csatlakozik a világ legnagyobb, munkavállalók körében végzett felméréshez, amely a munkahely-választási motivációkat is vizsgálja. Teljes cikk...


100 féle arculat - 5. Agilis módszertan nem csak a projektre, az egész szervezetre

10 éve Egyre elterjedtebb - főleg az informatikai szektorban -, hogy a cégek bizonyos projektjeiket valamilyen agilis módszertan szerint menedzseljék. De az ritka kuriózum, hogy ezt egy egész szervezeti működésre sikerüljön átültetni. Arra a kérdésre, hogy miként lehet ezt mégis megcsinálni, hogyan lehet ilyen kultúrában karrierutat bejárni, karriert építeni és ezt az álláskeresők számára ismertté tenni, a ShiwaForce.com Zrt. alapítója és vezérigazgatója, Kovách Anton adott választ. Teljes cikk...


A szolgáltató központoknak is kell munkáltatói márka

10 éve Meglehetősen ellentmondásos helyzetben vannak az üzleti szolgáltató központok Magyarországon. Miközben egyik oldalon színvonalas munkával, kimagasló munkakörülményekkel és feltételekkel, vonzó környezettel várják a munkavállalókat, mégis, rendre nehézségbe ütköznek, hogy megfelelően képzett, idegen nyelven beszélő, felkészült munkatársakat találjanak - írja a portálunkhoz eljuttatott sajtóanyag. Teljes cikk...


A toborzás is brandépítés

10 éve Az alaposan körülírt elvárások és a jól kommunikált kiválasztási folyamat is építi a cég munkáltatói márkáját, elősegíti a legjobb jelöltek becsalogatását. Teljes cikk...


A belső kommunikáció még ma is "mostohagyerek"

11 éve „"Fontos, hogy a munkatárs alkalmazottként is érezze a márkaélményt" - vallja a munkáltatói márkaépítés egyik brit guruja, Helen Rosethorn. Az alkalmazottak felé irányuló vállalati kommunikáció egy olyan márkázási folyamat, ahol a márka maga a vállalat, a fogyasztó pedig az alkalmazott vagy az alkalmazott jelölt. Sok múlhat tehát rajta. A szakemberrel a Kreatív Online készített interjút. Teljes cikk...


Potenciális veszélyforrássá vált a vállalatok számára a közösségi média

11 éve Mostanra világossá vált, hogy a közösségi média nagyszerű lehetőségeket teremthet a tehetségek megtalálására és a vállalat népszerűsítésére egyaránt. Megfelelő stratégiát kell kialakítani használatához, és az eredmények nem maradnak el. Nem megfelelő stratégia alkalmazása esetén azonban a munkáltatói márkát érő károk igen jelentősek lehetnek - figyelmeztetnek sajtóközleményükben a Hays szakértői. Teljes cikk...


/cimkek/munkaltatoi-marka.html