cikk a(z) munkáltatói márka címkével:

Felére csökkenthető az átcsábítási költség

7 éve Új időszámítás kezdődhet a munkaerő toborzás és integrálás piacán. A JobGroup egy olyan, összetett fejlesztési programba vágott, amelynek eredményeként a munkáltatói márkaépítés, a toborzás és az egyedi igényű munkavállalók integrálása közös szemlélet alapján és konkrétan mérhető eredményességgel zajlik majd a vállalatoknál. A JobGroup vezetői szerint fejlesztésük megoldást jelenthet a kettészakadó munkerőpiac gondjaira. Teljes cikk...


A legjobb munkahelyek Magyarországon

7 éve A Hilti, a Microsoft, és a Provident végeztek első helyen az idei legjobb munkahely felmérésben, amelynek során több mint 34 ezer munkavállaló mondta el véleményét munkahelyéről. A magyar munkavállalók körében érezhetően csökken az állásuk elvesztésétől való félelem, de 10-ből 7 ember még mindig úgy érzi, hogy komoly nehézségekbe ütközne, ha új munkalehetőséget kellene keresnie. Ez az arány jóval alacsonyabb az Y generáció tagjai között, szinte kivétel nélkül biztosak abban, hogy könnyedén találnának új munkát szükség esetén. Teljes cikk...


Egy vállalatnak a leggyengébb munkatárs kerül a legtöbbe

7 éve A cégek alig húsz százaléka méri a toborzási és munkaerő integrálási folyamat minden elemét. Az erős munkáltatói márkával rendelkező cégek ötven százalékkal kevesebbet költenek toborzásra. Az erős munkáltatói márka, a vonzó munkahely mintegy harminc százalékkal csökkenti a fluktuációt - áll a lapunknak eljuttatott sajtóanyagban. Teljes cikk...


Toborzás a jelöltek nézőpontjából: milyen a munkáltató híre?

8 éve Téves és költséges elképzelés, hogy egy toborzás-kiválasztási folyamatban csupán a cég dönt. Talán egyre több vállalkozás ébred rá, mennyire fontos kiépítenie a vállalat hírnevét a munkáltatók, sőt a potenciális jelöltek felé is. Teljes cikk...


Színes képet mutatnak a vállalati karrier oldalak

8 éve „Tegezni vagy magázni is lehet az állást keresőket, mindez attól függ, hogy mi illeszkedik jobban a vállalat stratégiájába” - ez az egyik fontos megállapítása annak a felmérésnek, amely során a BrandJob magyarországi vállalati állásportálokat vett górcső alá. A cél annak megállapítása volt, hol tartanak ma Magyarországon a vállalati karrier oldalak, és mindezzel nemzetközi összehasonlításban hogy állnak a cégek. Teljes cikk...


Lufi-e a munkáltatói márka?

8 éve Tegnap megkeresett LinkedInen az egyik volt kollégám, aki éppen állást keres. Kinézett magának egy céget, ahová szeretne jelentkezni, és most információkat gyűjt róla. Vajon hogyan tudja eladni magát egy cég, és mennyire valós a kép, amit a marketing közvetít? Erről ír a HR Blogon OnlineHR. Teljes cikk...


A vonzó munkáltatók nyerik el a tehetségeket

8 éve Egyre nehezebben találnak a vállalatok megfelelő munkaerőt, miközben a regisztrált álláskeresők száma harmadára csökkent, a bejelentett üres álláshelyek száma pedig másfélszeresére nőtt a 2014. januári statisztikák szerint. Magyarország idén először csatlakozik a világ legnagyobb, munkavállalók körében végzett felméréshez, amely a munkahely-választási motivációkat is vizsgálja. Teljes cikk...


100 féle arculat - 5. Agilis módszertan nem csak a projektre, az egész szervezetre

8 éve Egyre elterjedtebb - főleg az informatikai szektorban -, hogy a cégek bizonyos projektjeiket valamilyen agilis módszertan szerint menedzseljék. De az ritka kuriózum, hogy ezt egy egész szervezeti működésre sikerüljön átültetni. Arra a kérdésre, hogy miként lehet ezt mégis megcsinálni, hogyan lehet ilyen kultúrában karrierutat bejárni, karriert építeni és ezt az álláskeresők számára ismertté tenni, a ShiwaForce.com Zrt. alapítója és vezérigazgatója, Kovách Anton adott választ. Teljes cikk...


A szolgáltató központoknak is kell munkáltatói márka

8 éve Meglehetősen ellentmondásos helyzetben vannak az üzleti szolgáltató központok Magyarországon. Miközben egyik oldalon színvonalas munkával, kimagasló munkakörülményekkel és feltételekkel, vonzó környezettel várják a munkavállalókat, mégis, rendre nehézségbe ütköznek, hogy megfelelően képzett, idegen nyelven beszélő, felkészült munkatársakat találjanak - írja a portálunkhoz eljuttatott sajtóanyag. Teljes cikk...


A toborzás is brandépítés

8 éve Az alaposan körülírt elvárások és a jól kommunikált kiválasztási folyamat is építi a cég munkáltatói márkáját, elősegíti a legjobb jelöltek becsalogatását. Teljes cikk...


A belső kommunikáció még ma is "mostohagyerek"

9 éve „"Fontos, hogy a munkatárs alkalmazottként is érezze a márkaélményt" - vallja a munkáltatói márkaépítés egyik brit guruja, Helen Rosethorn. Az alkalmazottak felé irányuló vállalati kommunikáció egy olyan márkázási folyamat, ahol a márka maga a vállalat, a fogyasztó pedig az alkalmazott vagy az alkalmazott jelölt. Sok múlhat tehát rajta. A szakemberrel a Kreatív Online készített interjút. Teljes cikk...


Potenciális veszélyforrássá vált a vállalatok számára a közösségi média

9 éve Mostanra világossá vált, hogy a közösségi média nagyszerű lehetőségeket teremthet a tehetségek megtalálására és a vállalat népszerűsítésére egyaránt. Megfelelő stratégiát kell kialakítani használatához, és az eredmények nem maradnak el. Nem megfelelő stratégia alkalmazása esetén azonban a munkáltatói márkát érő károk igen jelentősek lehetnek - figyelmeztetnek sajtóközleményükben a Hays szakértői. Teljes cikk...


258 ezer forintot szeretnének keresni a diplomások

9 éve A diplomás munkavállalók átlagos fizetési elvárása 258 000 forint, míg a diplomával nem rendelkezőké 177 000 forint - derül ki az Aon Hewitt humánerőforrás tanácsadó cég és az AIESEC együttműködésében elkészült Munkáltatói Márka Kutatásból. Teljes cikk...


Miért kisebb a fluktuáció az FMCG-cégeknél?

10 éve Magyarországon az FMCG (fast-moving consumer goods − napi fogyasztási cikkek) - szektor cégeinél a dolgozóknak az átlagnál többet számít, hogy milyen a munkáltatójuk arculata, illetve a vállalat hírneve, ez az iparág legmarkánsabb sajátossága − derül ki az AonHewitt Legjobb munkahely felmérésének részletes adataiból. Az e szegmensben dolgozók 68 százaléka tartja jó munkahelynek jelenlegi cégét, míg az összes magyar munkavállalónak csak a fele gondolkodik így - mutat rá a Napi Gazdaság írása. Teljes cikk...


Egyre súlyosabb probléma a fiatal generáció kivándorlása

10 éve Nem olyan elvárásokkal állnak munkába az Y generáció tagjai, mint anno szüleik tették - állítja egy friss felmérés. Míg az Y nemzedék világszerte azt várja munkáltatójától, hogy fejlődési lehetőséget biztosítson, addig hazánkban megtartásuk jelenti a legnagyobb kihívást, a tehetségek szerint ugyanis túl sok kompromisszumot kell kötniük, ezért inkább külföldre vándorolnak. Teljes cikk...


HR és profit: hogyan növelhetik dolgozóink a cég hírnevét?

11 éve Hiteles kommunikációval, jó munkahelyi légkörrel, a valós teljesítmény elismerésével, családbarát intézkedésekkel, ötletbörzével növelhetik a cég hírnevét a munkavállalók - hangzott el egy közelmúltban tartott konferencián, ahol a munkáltatói márkaépítés és a dolgozói motiváció növelése volt terítéken. Cikkünkből kiderül, miként építi ki brandjét az Avon, mi a GE és a Budapest Bank márkájának titka, hogyan csökkentette a fluktuációt a Szamos Marcipán. Teljes cikk...